Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Download a hazir FPS güncellenmis surum TurkOp
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Download a hazir FPS güncellenmis surum TurkOp
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 2:55 pm    Mesaj konusu: Download a hazir FPS güncellenmis surum TurkOp Alıntıyla Cevap Ver

slm
fatih3d FPS 2.tech test surumu olmasını istenilen seyler vardi bunlari yapmaya calisitigim surum hazir bakin bakalim super bisi degil ama calisiyor....

yorumlarinizi mail adresime atarsaniz okuma olasiligim artar cunku nete pek giremiyorum bu son tech test idi cunku okul basliyor yaz a kadar bu var artik...

www.geocities.com/smeydaneri/fatih3d2.zip eger dosya gelmesse yeni pencere acin ve linki yapistirin baska server bulamadim insallah road bunu siteye upload eder..


YEnilik:
-dusman sizi takip eder azda olsa.
-Path find yontemi ile haritada gezer.
-ters tiklarsaniz gebertirsiniz tabi ki test amacli .
-harita boyu buyutuldu
-yurume sorunu duzeltildi.
-bazi ekran kartlarindaki sorun duzeltildi.
-gerci hala hatalari var ama bir bakin iste..

chenmy1-vedat meydaneri
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 3:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

arkadaslar kendim bile download edemiyom server bulamadim baska server bilen var mi?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 3:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

aslinda iniyor ama biraz ugrastiriyor. index.htm yi kaldirdim..

www.geocities.com/smeydaneri ye girip fatih3d2.zip i indirebilirsiniz.

ama baska bir free hos bilioyrsaniz netten cikmadan soyliyin oraya upload edeyim netteyim.net te acilmiyor..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
OsmanTuran



Kayıt: Apr 09, 2004
Mesajlar: 210
Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 3:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Kisa bir test imkanim oldu. Eskisine gore daha iyi. Dokulari biraz sundurerek kullanmissin o hemen dikkatimi ceken. Bi de adam niye path_corner lara gelmeden geri donmuyor. Ayrica niye tam olarak dogruyu takip ediyor. Mesela Quake2 de way-pointler sadece adam yol gosterme maksadiyla kullaniliyor. Yani way-point i oldugu gibi takip etmiyor. Ayrica buyuk harita yaptin hiz degisti mi? Yok! Bak ne guzel kocaman harita dolas dolasa bildigin kadar. Yazdigim sekilde bi de isiklandirma kullandin mi tamamdir. Lightmapping ya da per-pixel kadar olmaz ama is gorur.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Redeemer



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 114
Nereden: Vault 13

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 4:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sistemim :
1.2 Ghz AMD Athlon
128 MB Gforce fx 5700

400-500 arası FPS aldım.

Güzel bir şeyler çıkmaya başlamış ortaya, başarılar.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 4:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

osman abi..
simdi o doku ayari 3dsmaxden dolayi ben pek bilmem max i gerci animlari ben yaptim karakter stidyuo ile ama neyse yani dokular max den ayarlaniyor..

way pointlerden bahsetinya ilk basta senin dedigin gibi yaptim adam duvari fark edemedi duvarin arkasindaki pathe dogru kosmaya kalkti bende deneme amacli bir yol cizdim tren gibi onu izliyor ama duzelticem...

path cornerlarin icinden niye donmuyor dedinya oda min-max noktalarin ortasini belirlemedim..

haritayi dahada buyutecektim fakat dedigim gibi sektorlere ayir sonra birlestir ugrastirdi bende bukadar biraktim..aslinda bu tam bir portal degil ama istenildigi zaman portal yapilabilinir yani o sisteme uygun..

isiklandirma 1 tane lightmap her yere uyguladim gerisi Opengl vertex light..
cok buyuk bir sornum var isiklarla cunku yazdigim sistem lightmapi desteklemiyor veya ben beceremiyorum..

neyse gerisi yaz a kaldi okulun acilmasina az kaldi..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
OsmanTuran



Kayıt: Apr 09, 2004
Mesajlar: 210
Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 5:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

chenmy1 demiş ki:
osman abi..
way pointlerden bahsetinya ilk basta senin dedigin gibi yaptim adam duvari fark edemedi duvarin arkasindaki pathe dogru kosmaya kalkti bende deneme amacli bir yol cizdim tren gibi onu izliyor ama duzelticem...


Tamam, Quake2 de de benzer sey var ama duvara carparsa model baska bir yon ariyor. Bulamazsa pathi direk izlemeye calisiyor. Yani path e ulasmaya calisiyor. Bakti olmadi oldugu yerde kalip etrafi izliyor. Gorus mesafesine girersen ates ediyor. O kadar da karisik degilmis Razz

chenmy1 demiş ki:
osman abi..
isiklandirma 1 tane lightmap her yere uyguladim gerisi Opengl vertex light..


Lightmap olayini farkettim. Ama heryerde ayni olunca dokularla combine edip oyle kaydettin sandim.

Neyse, biraz daha ugrasirsan olacak gibi.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 5:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

320-360 fps
athlonxp 1700 gf4ti4200

herşey güzel fakat merdiven çıkma dışında Very Happy

bu arada modelleme harita fln güzel yapılsa, ortaya oldukça iyi birşey çıkabilir ilerde.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 7:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

osman abi guzel bir fikir bunu uygulamaya caliscam yon bulmada ama simdi yapamam...

bu ara merdivenden cikarken bir sorun mu oldu?
bu ara modelleri guzelce cizicemde engine bitmesi gerek daha bir isiklandirma sistemim yok engine bitsin hemen grafik isine soyunacagiz...


hatta bu enginele aklimda bir cok proje var onlarin hepsini yapcam.
-Startest - 3d shoot em up
-2d oyunlar
-3d strateji oyunlari
-v.s. her tur oyun yapilabilecek..

anliycan engine üzerine yogunlastim ama artik vaktim kalmadi.....
diger Yaz a kaldi hersey ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 7:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bu ara indiremiyen varsa yeni bir mirror.>:

www.turkop.netteyim.net fatih3d2.zip adlı dosyayi indirebilir...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
mentat



Kayıt: Oct 15, 2002
Mesajlar: 528

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 11:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

- iki seneden beri evde hic gormedigim mavi ekrani sayende gordum xp pro sistemde. iki uc dakka salak salak dolandiktan sonra, donk diye mavi ekran yedim. tas gibi sistemimle ovunur, linukcularla dalasirdim, iki senedir tek windoz setup, hic mavi ekran gormedim falan diye. Confused sebebi nedir tahmin edemiyorum, dolaniyodum ortalikta bos bos, merdiveni bile bulamamistim..

- onun disinda gayet guzel, 400 civari fps (AMD 2000+, 512 Ram, GF4ti4200), ortada fazla poligonlu ve isiklandirmali isler olmadigindan dogal, ama gayet guzel gozukuyor sonucta. ilerleme belli.

- bence 2d/3d hede hodo, su da olsun bu da olsun, her bisey olsundan once, ufak eklemelerle ilerle. mesela, ses efekti ekle, ates ettigin zaman kursun, patlama, decal ile duvarda iz falan ekle. sonra da tabe ekleyebiliyosan duzgun per-pixel isik, golge falan kasarsin.

- niye taaa yaza kadar bekliyosun anlamadim. bolumun ne merak ettim, uni di mi bu? sonucta cogumuz isten okuldan arta kalan zamanda kasiyoruz, kas bence.. okulu da salla demiyorum tabi.

kolay gelsin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Sep 07, 2004 12:13 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence yaza kadar bekleme bir kere... bu arada ortaya cikan isi cok begendim, gayet basarili. Yanliz basit bir mantikla bak; "insanlar bu oyunu niye oynayacak?" oyunun benzeri counter strike vs. oyunlardan bir farki olmazsa insanlar bunu oynamaz. bence oyuna benzersiz bazi fikirler bulup eklemelisin, biraz fantastik olmali bence... mesela max payne ilk ciktiginda bullet time o oyuna ozeldi, essizdi, bu yuzden binlerce insan deli gibi oynadi oyunu... buna benzer birsey bulmalisin... neyse, kolay gelsin Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Ziyaretci



Kayıt: Apr 24, 2003
Mesajlar: 287
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Tue Sep 07, 2004 11:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eğer bişeyler yapmak için bomboş olmayı beklersen, hiç birşey yapamazsın. belki bir yazın daha boş geçer. sonra? yaz okulu, staj, tatil iş güç.. zor.. boş vakit bulmak kolay değil. arada biryerlere sıkıştırmak lazım gibi geliyo bana..

Eğer ÖSS ye hazırlanmıyorsan yarıda bırakma çalışmanı derim. yoksa insan çok soğuyor. hadi tekrar başlayayım falan diyosun, sonra yine bi önceki seferde geldiğin yere kadar geliyorsun, vakit bitiyor.. (Eğer ÖSS ye hazırlanıyorsan direk bilgisayarı paketle koy bi kenara..)

Bunun dışında, indirdim, ama eve götüremedim henüz. deneyince sonuçları iletirim.

kolay gelsin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Tue Sep 07, 2004 12:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ilerleme güzel,ancak acayip fps düşüşü oldu bende ilk versiyona göre,
önceden 250-300 fps iken,şimdi (haritanın heryerinde) 50-60 arasında gidiyor geliyor,
Sistem: Celeron 1300,256 SD ,FX 5200 GPU
Güzel olmuş...
Bence de uğraşmayı bırakma..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Sep 07, 2004 1:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben fizik ögrencisiyim..

Mentat abi ilginc olan XP lerde o surum acilmiyordu sende acilmasi bile cok tuhaf ...Gocmeside normal hata benden her sektor e plugin export ederken max 1 milyon ucgen demistim sonra onu degistirdim 500 bin ucgen dedim.. ama motor icinden bunu degistirmeyi unutmusum simdi duzelttim ama server a yukleyemedim..

neyse bu ara boyle bir sey oldugu icin ozur dilerim..Xp de test ettim bende acilmadi bile direkt coktu..

her neyse ben win98 kullandigim icin fark edemedim..

diger sorunlarda bundan kaynaklanmis olabilir..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
1. sayfa (Toplam 5 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.145 Saniye