Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - 3ds max te oyun
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

3ds max te oyun

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
istan



Kayıt: Aug 23, 2004
Mesajlar: 48
Nereden: Çanakkale

MesajTarih: Wed Sep 01, 2004 11:40 pm    Mesaj konusu: 3ds max te oyun Alıntıyla Cevap Ver

3ds max te oyun yapılabilirmi acaba bunu için ayrıca bişey öğrenmelimi..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
serhang



Kayıt: Dec 10, 2003
Mesajlar: 52
Nereden: Bursa

MesajTarih: Thu Sep 02, 2004 12:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Wallahi 3d max i bilmem ama ben bi ara notepad ile 2 oyun yapmıştım hesap makinasınıda kullanarak Smile

Şaka yapıyorum tabi, olmaz arkadaşım 3d max sadece oyun yapımı için bir araç olabilir ...

İyi Çalışmalar
Serhan Cool
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
ferdemoncel



Kayıt: Nov 03, 2003
Mesajlar: 277
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Thu Sep 02, 2004 12:24 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bir arkadaşım 3D Max'ın içinde mi yoksa ayrı mı bilemiycem Dark Basic diye bir dille oyunlar yapıyordu.

Bkz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
mentat



Kayıt: Oct 15, 2002
Mesajlar: 528

MesajTarih: Thu Sep 02, 2004 2:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

illa kasarsan plug-in, script falan, mayintarlasi yazarsin.

olsa olsa vrml'e export edersin sahneni, etkilesim falan eklemeye kasarsin, cikar bisiler..

ne diyorum ben ya, kusacam vrml ile bogusmaktan, iyice sacmaliyorum.
Shocked astari yuzunden pahaliya gelir, her anlamda. olmaz iste.. illa programlama dili ogreneceksin, ya da bilen birini bulacaksin. olmuyo oyunlar bizsiz..

hadi cok bi kastin diyelim, ve doom4 yaptin.. oyunu pazarlarken max'i yaninda bedava mi vermeyi dusunuyorsun, yoksa oynayacak adam once gidip max mi alacak? Rolling Eyes

ferdo: simdi dark basic'in 3dmax icinde mi disinda mi oldugunu bilmiyorsan, bu cevabi niye veriyorsun, mesela ben de max'in icinde mi yoksa ayri mi bilemeyecegin, baska bir dilde bisiler yapiyorum (oyun degil), simdi buna cevaben, ha mentat da max'in icinde mi ayri mi bilemedigim bir dilde bisiler yapiyo diyecek misin? deme..

hamis: Dark Basic'in Max ile alakasi yok. Basic ile alakasi var (ipucu Idea ).
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ferdemoncel



Kayıt: Nov 03, 2003
Mesajlar: 277
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Thu Sep 02, 2004 2:44 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yok bir arkadaşım böyle basit oyunlar falan yapıyordu. Neyle yapıyorsun diye sorunca Dark Basic falan demişti. O yuzden şeyttim yani :)

Bu arada Allah 3D Max kullanan arkadaşlara sabır versin. O zamanın en iyi ( 1- 2 yıl oluyor) en iyi bilgisayarıyla bir sahnenin render işlemi 1,5 gün falan surmüştü :)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Thu Sep 02, 2004 7:57 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3dsmax ile oyun yapılmaz ama blender var mesela , onunla oyun yapılabiliyor. blender.org du sanırım sitesi. Ücretsiz ve kendi oyun motorunu içeriyor. Özellikle web siteleri için 3D oyun yapmak isteyenlere ideal bir çözüm.

3Dsmax 'in renderları doğrudur uzun sürer. ama zaten pro.lar bir kaç bilgisayarda render ediyor hatta direk render farmlar var para verip yolluyorsun çalışmayı senin için istediğin gibi hazırlayıp kısa bir sürede render ediyorlar.

Ayrıca şimdi işlemciler de aşırı hızlı. Bir sahnenin bir görüntüsünün render'ı 1 gün sürmesi için aşırı coşmuş bir sahne olması lazım ve gereksiz şeyleri açman lazım.... ki ben böyle bir sahneyi yapamam. çözünürlük fln bunlar hep unsurlar tabi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
baris



Kayıt: Jun 04, 2004
Mesajlar: 33
Nereden: izmir

MesajTarih: Thu Sep 02, 2004 8:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3d max'le dark basic arasındaki tek bağlantı 3dmax modellerini direk olarak dark basic'te yükleyip kullanabilme olanağı..Fakat pek sağlıklı değil...En iyisi 3dmax'te yapılan bir modeli .X formatında export etmek ve öyle kullanmak..Konu aslında Arkadaşın sorduğu sorunun dışına çıktı ama neyse...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
OsmanTuran



Kayıt: Apr 09, 2004
Mesajlar: 210
Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde

MesajTarih: Thu Sep 02, 2004 10:18 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ferdemoncel demiş ki:

Bu arada Allah 3D Max kullanan arkadaşlara sabır versin. O zamanın en iyi ( 1- 2 yıl oluyor) en iyi bilgisayarıyla bir sahnenin render işlemi 1,5 gün falan surmüştü Smile


Valla Cinema4D kullanirim. (kendisi coklu islemci destegi icerir) Bi ara yaptığım ~52 saniyelik (1700 frame) filmi 2 haftada gece gündüz açık olan P4 2.8 GHz Prescott işlemcide bitmedi. Baktim olacagi yok patronu ikna edip sahnedeki detayi dusurdum. Hepsi 2.5 saatte bitti!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
istan



Kayıt: Aug 23, 2004
Mesajlar: 48
Nereden: Çanakkale

MesajTarih: Sat Sep 04, 2004 1:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yani diyosunuz ki 3ds max ile oyun yapılamaza ama oyun kullanılacak modeller (karakterler,masa,bardak gibi) yapılabilir.Oyunun kodları için ayrı , müzik için ayrı programlar gerekli.Doğru anlamışmıyım.

bide bir oyun yapmak için oyun motoru illa gereklimi.Peki oyun motorlarının temel mantığı ne.Yani yaptığın objeleri,kodları,müzikleri falan buradamı birleştiriyoruz...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Sep 04, 2004 4:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Oyun yapılabilir!

Lanetin Hikayesi tamamen 3d max ile yapılmıştı mesela.
Yapımcısı başka hiç bir şey kullanmadığını, 3d max'in içinde her şeyi bulduğunu söylemişti bana..

Alın size kanıt işte. (ama Lanetin Hikayesi gibi bir oyun yapacaksan yapma daha iyi Wink )
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Sep 05, 2004 7:27 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

TheCotanak demiş ki:
Oyun yapılabilir!

Lanetin Hikayesi tamamen 3d max ile yapılmıştı mesela.
Yapımcısı başka hiç bir şey kullanmadığını, 3d max'in içinde her şeyi bulduğunu söylemişti bana..

Alın size kanıt işte. (ama Lanetin Hikayesi gibi bir oyun yapacaksan yapma daha iyi Wink )


Bazı röportajlarında da kendi oyun motorunu geliştirdiğini söylemişti ehueh. 3dsmax oyun motoruymuş demek...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Sep 05, 2004 1:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yazıcı bir kişilik demek hehehe..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sun Sep 05, 2004 3:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Lanetin hikayesi VB 6.0 ile yazıldı ama modeller Poser ın hazır modelleri sadece 3dsmax ile 3ds formatına convert edilmiş.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
graphmaster



Kayıt: Mar 24, 2004
Mesajlar: 175
Nereden: Adana

MesajTarih: Sun Sep 05, 2004 5:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Max script le modelleri etkileşimli hale getirebiliyordun.Yalnız keyboart input gibi şeyler var mı bilmiyorum ayrıca exe felan yapmadan direkt 3ds halinde kullanıyodun maxscript'i.Mesela bir örneği vardı,Bir dolap gibi bir şey,yanındada bir kol vardı.Rotate tool'la o kolu döndürünce dolap açılıyordu...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Sep 06, 2004 8:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben oyunumun her birseyini 3dsmaxden kendi motoruma export ediyorum bir plugin yazdim ve onun sayesinde motorumun anliyca dile cevirip cok guzel seyler elde ediyorum..

3dsmax sadece arac olarak kullaniabilinir..

oyunlar:
www.turkop.com/dosya star3db.zip bu 3d shoot em up 3dsmaxden export edildi hersey.

www.turkop.netteyim.net fatih3d2.zip buda 3dsmaxden export edilen harita ve modeller var.

www.turkop.netteyim.net breaktr.zip burdada 3dsmaxde cizilmis ve tga kaydedilmis duvarlar( kutular) var...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.173 Saniye