Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Crazy Games
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Crazy Games

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:10 pm    Mesaj konusu: Crazy Games Alıntıyla Cevap Ver

evet grubumuzun web sitesini yayınladım [url]crazygamestudio.sitemynet.com/index.swf[/url] tüm yorumlarınıza açığım...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bu url niye böyle oldu ya... anlamadım ama neyse Surprised
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bi anasayfa için 618kb bence cok.. yani site acilmadi flash getle indirdim swf yi.. parçalara ayırsaydın ya.. diger bolumler "loading" yaparak call swf derdin.. bi cok site boyle calisiyo galiba.. flash bilmiyorum.. starcraft i kullanman ne kadar doğru olur? saçma olmuş orası.. yazi fontu güzel.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sadece ana sayfa değil o sitenin hepsi 618kb adresi bi daha yazıyorum şu an internet cafe deyim ordan yayınladım...
http://crazygamestudio.sitemynet.com/index.swf
inşallah bu olur bende oldu...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
WhiteTiger



Kayıt: Jun 20, 2003
Mesajlar: 136

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Site guzel olmus. Adsl olmasina ragmen gec yukleniyor. Morg projesi cok ilginc. Yapabilirseniz guzel bir korku oyunu cikar. Aslinda baslangic icin daha ufak bir proje secseydiniz keske. Yeterli deneyimi kazaninca buna baslardiniz.

Kolay gelsin...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

site biraz aceleye geldiği için böyle oldu...arka resim dediğin gibi çalıntı ama güzel oturdu oraya yani...öyle bi resim yapmak benim aylarımı alır yawww!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

WhiteTiger sözüne katılıyorum ama sizleri böyle büyük projeler yaptığınızı görüpte dandik şeyler yapmak hiç içimden gelmez yani...
3dgs ile yapacağımız için bana model, mekan, kaplama, tutorial gibi şeyler çok lazım...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
WhiteTiger



Kayıt: Jun 20, 2003
Mesajlar: 136

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:40 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Projenin 2D ve 3D Grafik - Animasyonunu yapan biri olarak bu resmi yapmak aylarimi alir diyorsan. Bu oyunu tamamlamaniz yuz yillarinizi alacak diyorum ben. Keske yanilsam...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yani bi site için uğraşmam yani aslında o resmi koymıycaktım ama son anda aklıma esti işte...zaten hekkında kısmında arka plan:kerrigan diye yazdım.morg dada öyle çok fazla animasyon olmayacak sadece
-mekanlar
-ana karakter
-yaratıklar
hem öyle çok ahım şahım bişey olmayacak....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
WhiteTiger



Kayıt: Jun 20, 2003
Mesajlar: 136

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 1:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Smile Daha ne olsun...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 2:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

zaten bu oyunu yaparken siz değerli şahsiyetlerden büyük yardım isteyecem...bu girişim çok profosfesyonel değil inşallah benden yardımlarınızı esirgemezsiniz...nasıl olsa burası oyun yapımı bilenler bu işe yeni başlayanlara destek olmalı.

[||||||||| %48 ]
loading...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Sat Aug 07, 2004 2:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

KESİNLİKLE OKU

Gamasutra - gamedev vb. sitelerden oyun tasarımı nasıl yapılır yazılarını okuyun...

SENARYO VB. YAZMADAN ÖNCE OYUNUN KONSEPTİNE KARAR VERDİĞİNİZ ANDA KAFANIZDAKİ FİKRE UYGUN GÜÇÜK BİR DEMO YAPIN BU ÇOK İŞİNİZE YARAR...

Biz bunu Unutulmuş Savaşlar'a başladığımız hafta yapmıştık yani 2. haftada şöyle bir versiyonu vardı oyunun.

Programcıyla tanıştığımız gün sadece rts olacağını ve ismini biliyorduk oyunun... bana tek dediği köylüyü çizmeye başla!!! idi. Smile

- Sadece basit tile çimden oluşan isometric harita, scrolling, yön bulan ve düşmanına saldıran bir yapay zeka.
- Bütün animasyonlarıya köylü karakteri, hareketler fazla akıcı değildi!
Taşıma, İnşa Etme, Ağaç Kesme, Ölme, kazma vardı...
- Çok basit çizilmiş bir GOBLIN karakteri (HEMDE PROGRAMCI TARAFINDAN EHEHE yinede iyi iş çıkarmıştı, bone sistemi bile yapmadan nasıl hareket ettirdi hala merak ederim)
- Ev Yapısı vardı
Kurulum aşamaları, yıkılma, bacadan duman çıkma animasyonları.
- Arayüz paintte çizimliş kutulardan oluşuyordu.

Bunu yapmak hiç bir rts development dersinden alınamayacak dersler verdi bize. Ve ilerlememizi; başladığımız 2-3 ay içinde her 2 haftada bir test sürümü sağladı.[

Şimdi oyun bitti ve senaryo yeni yeni tamamlanıyor daha önce taslak senaryo yazmıştık ama birçok ustanın elinden geçirdik...

E3 Fuarında Diablo oyunun tasarımcılarından biri de böyle yaptığını söylemişti geçtiğimiz aylarda (Level)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Sun Aug 08, 2004 6:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

amuhahaf fa çok komik ya bone sistemi oladamn hareket etmiyo sanki key frame ile linear interpolation yapmıştır...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.115 Saniye