Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
|
Başa dön |
|
|
leblebi
Kayıt: Jan 05, 2004 Mesajlar: 127 Nereden: q3dm17
|
Tarih: Tue Jul 27, 2004 1:55 am Mesaj konusu: ... |
|
|
Yanlis bilmiyosam bu kod opengl ile ilgili degil. Yine de,
Kod: |
GUIPencere *x = new GUIPencere();
|
olmasin sakin? |
|
Başa dön |
|
|
mantis
Kayıt: Mar 13, 2004 Mesajlar: 28 Nereden: G.Antep || K.K.T.C /Gazimağosa
|
Tarih: Tue Jul 27, 2004 9:48 am Mesaj konusu: |
|
|
c++ ile, leblebi nin dedigi gibi olmali.Yalniz bu resimleri niye koydun burda openGL ile alakali bir sey yok.
GUIPencere *p1 = new GUIPencere();
GUIPencere *p2 = new GUIPencere();
artik diger ayarlamalar nasil olacak onuda sen bilirsin. |
|
Başa dön |
|
|
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Tue Jul 27, 2004 9:50 am Mesaj konusu: |
|
|
sorunun OpenGL'de olmadigini biliyorum
ya onuda denedim. olmuyor nedense. digerinin ustune bindiriyor. acaba degiskenleride class'ın içinemi koysam diyorum. ama olurmu bilmiyorum |
|
Başa dön |
|
|
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Tue Jul 27, 2004 9:57 am Mesaj konusu: |
|
|
"++ ile, leblebi nin dedigi gibi olmali.Yalniz bu resimleri niye koydun burda openGL ile alakali bir sey yok. "
Nasıl yok ya. Tamamı opengl. createwindow apisiyle falan yaptığımımı düşünüyorsunuz? Tamamı GL. fontlar dahil. |
|
Başa dön |
|
|
Notre_Dame
Kayıt: Jun 17, 2003 Mesajlar: 77
|
Tarih: Tue Jul 27, 2004 11:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bu gui yi senmi yazdın yoksa nerden aldın?
win yapısını felan gönderirsen yani apideki önemli yapıları felan yazarsan problem daha iyi anlaşılabilir belki.. |
|
Başa dön |
|
|
leblebi
Kayıt: Jan 05, 2004 Mesajlar: 127 Nereden: q3dm17
|
Tarih: Tue Jul 27, 2004 11:46 pm Mesaj konusu: ... |
|
|
mantis'in demek istedigi bu resimlere bakarak senin OpenGL kodunla ilgili bir hata olup olmadigini anlamamizin mumkun olmayisi. Ya da en azindan ben alayamam, baska biri bekli de anlar. Tabii anlarsa bana da anlatsin lutfen. |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Wed Jul 28, 2004 9:35 am Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
c++ ile, leblebi nin dedigi gibi olmali.Yalniz bu resimleri niye koydun burda openGL ile alakali bir sey yok.
|
resimdeki tarzda bir pencere oluşturamadigini anlatmiş.. yani bundan sadece 1 tane cikiyor aynisindan 1 tane daha olmuyor demiş... sadece pencere diyip karıştırmayın diye resmi göstermiş...
kodyazcak olsa resim göndermez pasteler..
adamı ezmeseniz olmaz demi.. |
|
Başa dön |
|
|
leblebi
Kayıt: Jan 05, 2004 Mesajlar: 127 Nereden: q3dm17
|
Tarih: Wed Jul 28, 2004 8:46 pm Mesaj konusu: ... |
|
|
!begin script
if ( from_contains ( "ferit" ) )
discard()
!end script
Charmander: Bunun neden calismadigini kendi kendine bulman lazim. Eger C++ kullaniyosan butun exceptionlari catch ediceksin hata nerede oluyo bulucaksin. Eger C kullaniyosan butun fonksiyonlarin error durumlarini kontrol ediceksin. Benim demek istedigim eger kod gostermis olsaydin daha spesifik bi cozum de onerebilirdik. Hele bi de baslik olarak OpenGL soru deyip hic alakasiz bi kod gosterince biraz daha sasirdik. Olay ondan ibaret. |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Wed Jul 28, 2004 9:14 pm Mesaj konusu: |
|
|
Kod: |
private sub discard()
if from_contains = "ferit" then break
if from_contains = "lebo" then killAll
from_contains = nothing
end sub
|
belki hata yapmış.. her hatada overload edilmezki |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Thu Jul 29, 2004 8:34 am Mesaj konusu: |
|
|
http://www.inativa.com/gui.JPG
buda benim gui 1 günde yaptım biraz dandik oldu ya olsun idare eder
ben classlar halinde yaptım yeni bişey ekliyeceğim zaman
GUIProgressBar pb;
pb.valu=21313;
pb.render(x,y,width,height)
şeklinde ayarladım her obje için ayrı ayrı kullanırsan daha iyi olur
ama label için aynı şeyi söyleyemem mesela
GUILabel testlabel;
render zamanında
testlabel.caption = "abv";
testlabel.render (x,y,z,as,dasd);
testlabel.caption "buda 2.label";
testlabel.render (x,y,z,xfd,sd,ad);
gibi... |
|
Başa dön |
|
|
CHaRMaNDeR
Kayıt: Nov 25, 2003 Mesajlar: 109
|
Tarih: Thu Jul 29, 2004 11:42 am Mesaj konusu: |
|
|
GUI'nin tamamı bana ait. Treeview yapıyorum şimdide. Visual basic'ciler bilir.
Senin verdiğin GUI'deki herşey var yeni GUI'de. yanlız sorunu anladım ben ya. Class içindeki değişkenlerin hepsi aynı kalıyor, yani iki tane çıkarmak için şunu yapmak gerekiyor;
GUIPencere *pencere1 = new GUIPencere();
GUIPencere *pencere2 = new GUIPencere();
.
.
.
...
GUIAnaPencere class'ı içinde şunları yapınca oluyor daha önce yeni bir pencere yaratabiliyordu fakat ikisini üstüste bindirdiği için anlayamiyordum bunu, şimdi x y w h değişkenlerini class'ın public değerleri arasına koydum ve oldu, fakat update kısmında farklı oluyor işte. yani
GUIPencere *pencere1 = new GUIPencere();
GUIPencere *pencere2 = new GUIPencere();
dediğiniz anda pencere1 ve pencere2 classları içindeki değişkenler aynı tutuluyor,sadece Class struct içinde tanımlanan public değişkenler yenileniyor. fark burada.
Bende x y en boy değişkenleri public'e koymamıştım işte... Sorun yok artık. bu arada font yapısını isteyenler için gönderebilirim.
oyunun en son screenshot u şu
resimlerde GUI'de bulunan progress bar, yeni bölüm yüklenirken yüklenme yüzdesini gösteriyyor. Bölümler Quake III Arena bölümleri. Framework ise benim.
http://www31.brinkster.com/trprogramcilari/iz_009.jpg
http://www31.brinkster.com/trprogramcilari/iz_010.jpg
http://www31.brinkster.com/trprogramcilari/iz_005.jpg
http://www31.brinkster.com/trprogramcilari/iz_004.jpg |
|
Başa dön |
|
|
|