Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Droid Wars
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Droid Wars

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Sep 17, 2004 1:28 am    Mesaj konusu: Droid Wars Alıntıyla Cevap Ver

Platform oyunlari doluyor ortalik.. bu oyun spellcasters daha baslarken okul odevi olarak bir arkadasla yaptigimiz (1 gecede.. okula kipkirmizi gozlerle gitmistim Smile ) bir platform oyunu.. karakterler o derste yarattigimiz yaratiklardan olusuyor.... Ayrica spellcastersi bilenler karakterlerden birinin sc karakterlerine cok benzedigini gorecektir Smile scdeki anime tarzi karakter fikri bu oyundan cikmistir. Smile neyse buyrun oynayin, elestirilerinizi 1 gecede bitirilmis bir oyuna gore yapin;

http://www.thelastmage.com/droidwars.zip

yon tuslari ve mouse kullanacaksiniz.. zor bir oyun.. kolay gelsin.. bitirebilen haber versin Smile (bazi makinalarda yavas calisabilir.. cok kisa surede sifirdan platform oyun motoru yazinca optimizasyona kasamiyor insan Smile )
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
baris



Kayıt: Jun 04, 2004
Mesajlar: 33
Nereden: izmir

MesajTarih: Fri Sep 17, 2004 8:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hehehe İlk yorumda benden ilk bitirende!!!...Walla bi gecelik oyundan beklenmeyecek kadar güzel olmuş..Grafikler acele yapıldı demişsin ama bu güne kadar gördüğüm pek çok türk oyununun üzerinde bir güzellikte olmuş..Bence eğlenceli bir oyun..Tek kusuru flash'la yapıldığı için hakikaten makina kasılıyor...Neden Flash yerine Dark Basic gibi platformlar kullanmıyorsunuz..Eğer bu oyunu Dark'ta yapmış olsanız hız olarak istediğiniz performansı fazlasıyla yakalardınız..

Ayrıca oyun zor demişsin ama ben ilk oynayışımda bitirdim..hehe..

Son söz olarak tebrikler..Bu oyundan çıkarılacak ders "Demekki istenirse 1 gecede uğraşılıp, güzel bir oyun yapılıp sunulabiliyormuş.."
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Sep 17, 2004 11:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

elestiriler için saol Smile oyunun kasmasının nedeni oyunun particle programming diyebilecegim kısmında artık gece gece olecek kadar uykum varken ne düsünüpte yaptıysam icice looplar kullanmısım... sonradan farkettim ama odev teslimi gerektiğinden düzeltmek için cok gec oldu tabi Smile dogal olarak kasıyor.... ama mesela benim amd 1500 de hiç bir kasma yok (nedense flash performansı amd lerde cok daha yüksek oluyor? hatta daha yüksek hızlı bir pentium islemciyle kıyaslansa bile... bu konuda bilgisi olan varmı?)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
baris



Kayıt: Jun 04, 2004
Mesajlar: 33
Nereden: izmir

MesajTarih: Fri Sep 17, 2004 12:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bildiğim kadarıyla AMD işlemcilerin, 3D grafik uygulamalarında intel işlemcilere göre %30'a varan bir üstünlüğü var..Ama Lightwave gibi 3d programlarda render ederken bu üstünlük intel işlemcilerin lehine dönebiliyor...O yüzden grafik uygulamaları AMD işlemcilerde daha performanslı oluyor..

Benim oyununu test ettiğim sistem celeron 800 - 256 ram - 32 mb TNT
Aslında böyle bir sistemin senin yazdığın oyunu hayli hayli kaldırması lazım..Ama asıl sorunun, program kodunun optimize edilmesinden çok, flash gibi programların oyun yazmak için tasarlanmamış olmasından kaynaklandığını düşünüyorum..

Diğer projlerinde başarılar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Sep 17, 2004 12:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Smile eğer motoru oturup adam gibi yazsaydım performans sorunu olmazdı emin ol.. neyse.. Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Sep 17, 2004 12:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bir gecelik oyuna göre baya iyi olmuş. biraz yavaş o kadar....

oyunun başında "rhaaaahaha" "whaaahaah" diye gülen adamı görünce yarıldım hehehe Laughing
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.106 Saniye