Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
baris
Kayıt: Jun 04, 2004 Mesajlar: 33 Nereden: izmir
|
Tarih: Mon Jun 14, 2004 5:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
Hımm bu oyun bana C-64 yıllarından kalan "Cauldronu" hatırlattı..
(eğer bir c-64 emulatörünüz varsa bu oyunu mutlaka oynamalısınız.Çünkü ben o yıllarda bu oyundan müthiş bir zevk alırdım)
Sizin oyunda da eğer duvardan sekme olayını halledebilirseniz, bir lezzetin geleceği kesin..topun duvara yapışmasının engellemek için; bence blokların üst kısmını ayrı bir sprite geri kalanını ise ayrı bir sprite olarak tasarlamanız... böylece top blokun üst kısmınına çarptığında durur..Yan tarafına çarpdığında ise seker.. |
|
Başa dön |
|
|
HANCAN
Kayıt: Dec 05, 2003 Mesajlar: 44 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jun 14, 2004 10:20 pm Mesaj konusu: |
|
|
Harika bir fikir. İyi ki sizlere oyunu sundum.Böylece oyun sizlerin de sayesinde inanılmaz gelişti.Eleştirilerinizi de göz önünde bulundurarak tam sürümünü çıkartacağız.Umarım beğenirsiniz.
Teşekkürler.
Oğuzcan |
|
Başa dön |
|
|
Bonus
Kayıt: Jun 04, 2004 Mesajlar: 42 Nereden: Zıt Erenköy'den
|
Tarih: Thu Sep 16, 2004 10:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
hancan ksaı bir aradan sonra tekrar çalışmalarına başlamıştır, müjdelerimizi sunarım artık 2d 3d çalışıyoruz, ayrıntılı bilgi sitede |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Thu Sep 16, 2004 11:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
sag sola olayinida size anlatmaya calisayim... uzun suredir platform oyunlari uzerinde calistigimdan...
saga ve sola gidisi direk butona baglamayin. ornek vereyim, sag butona
ilerleme=10
gibi bir deger verdirtin. (sol butonada ilerleme=-10) ilerleme degeri her loopta topun x degerine eklensin, saga ilerlesin. ve her loopta
if ilerleme > 0 then
ilerleme=ilerleme-1
end if
if ilerleme < 0 then
ilerleme=ilerleme+1
end if
yapin. boylece giderek yavaslar, ama sag tusa basili tutarsaniz yavaslamaz..
boylece top smooth bir hareket elde eder.. (kodlar bir dile ait degildir, mantigi anlatmak icindir ) |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
|
Başa dön |
|
|
baris
Kayıt: Jun 04, 2004 Mesajlar: 33 Nereden: izmir
|
Tarih: Fri Sep 17, 2004 8:03 am Mesaj konusu: |
|
|
Sith senin bu örnek çok eğlenceli olmuş. (hatta biraz örneğinde dışına taşıp basit bir oyunun çekirdeği de olmuş denebilir.) Bence bu programcık üzerinden gidilerek çok eğlenceli bir platform oyunu yazılabilir. |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Fri Sep 17, 2004 12:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
heh saol
bu arada bu ornekte kullandıgım basit ama uygulayınca güzel sonuc aldıgım birseyden daha bahsedeyim arkadaslara; normalde topu örneğin sola cekerken deger +1 diye artıyor. ama mesela top sağa gidiyor ve havada diyelim. Burada sol tusuna basınca topu sola ceken deger +0.5 diye artıyor. ve hızı 0 ın üzerine cıkınca yine +1 diye artmaya baslıyor... boylece eger ornege girip havada saga yada sola giderken ters tarafa basarsanız elde edeceğiniz yavasca frenleme ve diğer tarafa hızlanma etkisi elde ediliyor.
bu tür oynanabilirliği arttırıcı fikirler üretip uygularsanız oyununuz çok daha eğlenceli olacaktır diye dusunmekteyim |
|
Başa dön |
|
|
Bonus
Kayıt: Jun 04, 2004 Mesajlar: 42 Nereden: Zıt Erenköy'den
|
Tarih: Sat Sep 18, 2004 10:52 am Mesaj konusu: |
|
|
hoş olmuş gerçekten, ama POM u geçtik ve DENGE adlı 3d platform oyunumuzu yapıyoruz, birkaç kod dan sonra oyun bitecek, oyunu şöyle özetliim, 3d POM diyebiliriz, sadece oyun daha zevkli ve çok daha zor, üzerinden geçtiğiniz platformlar yokoluyo, oynadığınızda siz de şaşıracaksınız |
|
Başa dön |
|
|
|