Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
ottoman
Kayıt: Jun 18, 2003 Mesajlar: 10
|
Tarih: Fri Aug 27, 2004 5:59 pm Mesaj konusu: grupça oyun yapımı |
|
|
Arkadaşlar hepimiz biliriz ki birleşirsek daha güçlü oluruz.Yani gruplaşalım diyorum.Bakarsanız şimdiye kadar tek kişinin yaptığı muhteşem oyun sayısı 2 yi geçmez.Gruplar kurup yanlarımıza acemiler alalım.Böylece yeni oyun yapımcıları yetiştiririz. |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Fri Aug 27, 2004 6:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
Buluşma zirvelerinde bir araya galinemiyor! grup olarak bir şeyler mi yapıcaz? |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Aug 27, 2004 8:48 pm Mesaj konusu: |
|
|
Zaten birçok türk oyunu bir grup tarafından yapılıyor;
Pusu,
Kabus 22,
Unutulmuş Savaşlar,
Kriz,
Loath Nolder...
ve ismini sayamadığım oyunlar,
Ama Bilmeniz Gereken Şey Şu:
Başta minimum kişiye sahip olmaya çalışın. UNUTULMUŞ SAVAŞIN ÇOK KİŞİ AMA ÇOK KOLLEKTİF ÇALIŞMASI : (Ben kendi projemden bildiğim için yazıyorum, belki diğer büyük projeler de kendi gelişimlerini yazarlar)
1.AŞAMA: 1 Programcı ve 1 Grafiker (Toplam 2 Kişi)
2.AŞAMA: (Oyun %60 a gelince) 1 Müzisyen, 1 Doku Sanatçısı (Toplam 4 Kişi)
3.AŞAMA: (%70) Doku grafikeri ayrılır(işi biter), 1 Muhasebeci, 1 Yasal işlemler sorumlusu, 1 2D Portre ve konsept resimleri sanatçısı katılır. (6 Kişi)
4.AŞAMA: 1 Web Tasarımcısı, 1 Kalite kontrol, 2 Sinematik Sanatçısı, Seslendirme ekibi, Dil çevirmenleri, Almanya'da 1 Kişi firmalarla ilişkiler sorumlusu!
ÖNEMLİ OLAN: SİNDİREREK BÜYÜMEK!
|
|
Başa dön |
|
|
MustafaErdem
Kayıt: Mar 25, 2004 Mesajlar: 87 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Sat Aug 28, 2004 9:44 am Mesaj konusu: |
|
|
Norman'ın dediğine göre grupta tasarımcının işi yok.. oyunu kağıda dökmeden kafana göre yaparsın.... |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sat Aug 28, 2004 11:12 am Mesaj konusu: |
|
|
1.Oyun tasarımcısı,Konsept çizerler, Senaristler
2.Programcılar,Grafikerler(2d,3d)
3.Müzik/ses sanatçıları, çevirmenler.
4.Beta testçiler, halkla ilişkiler sorumlusu, reklam yazarı, dağıtımdan sorumlu şirket/sponsor
5.Mali müşavir, uluslararası ilişkiler sorumlusu
6.Para sayma makinesi
Bence bir oyun geliştirme sürecinde grup ve çevresindeki unsurlar bu adımlarla gelişmelidir. |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Sat Aug 28, 2004 1:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
MustafaErdem demiş ki: |
Norman'ın dediğine göre grupta tasarımcının işi yok.. oyunu kağıda dökmeden kafana göre yaparsın.... |
Var ama tabii sen istediğin gibi yorumla olayı... |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Sat Aug 28, 2004 1:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ayrıca ben BU ŞEKİLDE İLERLEYİN hiç demedim!
Sadece bizim oluşma şeklimizi anlattım. Orada adımları sadece eleman sayısı açısından verdim... Anlatmak istediğim sindirerek büyümek olayıydı.
Tabii Bay Mustafa ERDEM bunu; Abdest alınmadan namaz kılınmaz yerine, Namaz kılınmaz! şeklinde okumuş...
Herneyse sizede bitmekte olan yarış oyununuzda başarılar. |
|
Başa dön |
|
|
ekolcalar
Kayıt: Aug 31, 2004 Mesajlar: 4
|
Tarih: Tue Aug 31, 2004 8:00 pm Mesaj konusu: |
|
|
O Zaman bende katılayım.Hem öğrenmiş olurum. |
|
Başa dön |
|
|
|