Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 25, 2004 3:05 pm Mesaj konusu: |
|
|
*basit bir oyuncu fizigi demis arkadas madem bu kadar basit bundan iyisi ni madem yapabiliyorsun goster kardes yapda bakalim bunlarin hepsini ben kodladim sen ne yaptin?bu dememek icin insan kendini tutuyor ama birazda saygi gosterin be kardesim gece-gunduz kodlamak icin ugrasiyorum bunu madem iyisini yapiyorsun yapta gorelim..
*benioku dosyasi ile alay gecmeni anlamadim ben orda gercekleri yazdim yalan yanlis bir sey yok ...gercekler bunlar ..
*valla insan biraz saygi gosterir neyse yorumlariniz icin tessekkurler bunada sukur...
*okul acilana kadar da kodliycem yetisirse AI ve ates edilebilen yani oynanabilen bir sey bitirmeye caliscam olmassa yaz a kadar boyle kalcak..
sevgiler saygilar.. |
|
Başa dön |
|
|
WhiteTiger
Kayıt: Jun 20, 2003 Mesajlar: 136
|
Tarih: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
Chenmy1 eline saglik guzel olmus...
Biraz elestiriye acik olmak lazim.
Bu isin kolay olmadigini zaten herkes biliyor. .Bunu belirtmene gerek yoktu.
"Ben bunlari yaptim sen naptin?" tavri hos degil.
Diger demonun daha guzel olacagina inaniyorum.
Basarilar... |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Aug 25, 2004 3:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yürürken yukarı aşağı çok salınıyor! Onun duşında herşey güzelll |
|
Başa dön |
|
|
graphmaster
Kayıt: Mar 24, 2004 Mesajlar: 175 Nereden: Adana
|
Tarih: Wed Aug 25, 2004 3:30 pm Mesaj konusu: |
|
|
valla güzeldi oynadm hakkaten çok zıplıo.Bide bu kantırdan modelleri aldığın için olsa gerek türk counteri gibi göründü.counterleri türk polisi gibi fln. yaparsanız müthiş olur..
saygılar. |
|
Başa dön |
|
|
OsmanTuran
Kayıt: Apr 09, 2004 Mesajlar: 210 Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde
|
Tarih: Wed Aug 25, 2004 6:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
Doom2 yi hedef almasi iyi. Hey gidi gunler hey. Ne oynardik Doom2 yi ardindan Duke3D, Quake, Unreal Tournament...
Ne guzel bir silah alirdin kolonlar yukselir icinde 10-20 yaratik cikardi. Aldigin silahin tum mermilerini de o yaratiklara gonderirdik. Oyle bisey olacaksa super olur. Doom3 un sonunu getirdim. Onda da halen adamlar huylarindan vazgecmemislerdi.
@chenmy1:
Anladigim kadariyla planar olarak lighting hesabi yaptiriyorsun. Eger vertex normallerini smooth yapip sonra bu normal degerleri de isin icine katarsan cok guzel goruntuler elde edebilirsin vertex lighting ile. Ayrica tek renk isik kullanma derim. Yoksa heryer ayni ton gorunur. Bi de ambient lighting eklemeyi unutma. Bunlari yaparsan vertex lighting i tum eksilerinden kurtulabilirsin.
Madem vertex-lighting kullaniyorsun, cok detayli harita yapmaktan cekinme. Bi GeForce2'de en az 40 FPS calissin yeter (Bendeki GeForce2 de 298-300 arasiydi).
Ayrica yon vektorunu direk isin icine katiyorsun. kamera yere paralelse adam max hizda gidiyor. Biraz egimliyse yavasliyor. Ayrica -90 ile +90 arasi sinirlamissin aciyi be acilari dusur. Yoksa yarin multi-player olayina gectin mi komik seylerle karsilasirsin (75 falan iyidir).
Portal sistemine yabanci misin yoksa daha iyi bisey mi buldun? Doom3 bile combo bir yontem kullaniyor bildigim kadariyla (portal - BSP tree). Ama normal portal renderer lardan farkli olarak portallari tasarimci degil compiler belirliyor. Doom3 te real-time olarak portallar yardimiyla gorunurluk hesabi yapiyor. Sen bunun yerine "tasarimci belirler" modunu kullanabilirsin. Cok cok zor bir yontem degil. Cok sayida makale ve kod gordum bu konuda.
Kendi formatlarinla niye bu kadar kendini zorluyorsun ki. Hazir formatlari kullan (BSP gibi compiler lisansi davasi olanlardan bahsetmiyorum). Mesela modeller icin direk SMD modeli kullanabilirsin. Hem text modunda oldugu icin yuklenmesindeki hatalari gidermek kolay. Hem de cok sayida editor destekliyor. 3DMax plug-in falan da vardi. |
|
Başa dön |
|
|
stroma
Kayıt: Mar 31, 2003 Mesajlar: 169
|
Tarih: Wed Aug 25, 2004 9:59 pm Mesaj konusu: |
|
|
yaw işte kasmış kasmış kendi formatlarını yapmış. sonra oyun yapımı zor çalışamıyom param yok demiş. Herkes kendi formatını yapacam diye kasarsa bi halt çıkmaz anca bu tarz birkaç tutoriallik demo tarzı şeyler çıkar "görüntü olarak". Ayrıca bence kendi formatını yapması benioku tarzındaki mektuplarından anlaşılacağı üzere ego meselesi gibi duruyor. her yerde vedat meydanyeri yazıyor...
Bu nedir yani:
Alıntı: |
Motoru ben KODLADIM yani VEDAT MEYDANERI.
Oyunu ben KODLADIM yani VEDAT MEYDANERI.
|
bunları demek için mi motor yazıldı yani??? |
|
Başa dön |
|
|
3ddreams
Kayıt: Nov 28, 2003 Mesajlar: 352 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Thu Aug 26, 2004 2:45 am Mesaj konusu: |
|
|
Vedat çok büyük çabayla çok yol almış ve bunu tek başına başarmış. bunları ben yaptım demesi onun en büyük hakkı. sonuçta istediği tek şey biraz takdir.Vedata sonuna kadar katılıyorum. yaptıkları güzel. eline sağlık. |
|
Başa dön |
|
|
stroma
Kayıt: Mar 31, 2003 Mesajlar: 169
|
Tarih: Thu Aug 26, 2004 10:29 am Mesaj konusu: |
|
|
ben hakkına bişey demiyorum. sadece yapmak istediği herşeyin "benim" olması gibi bir düşünce ve bu nedenle "çok daha kaliteli" şeyler ortaya çıkartabilecekkten kendini "boş yere" zorlamasını ve basit birkaç demo tarzında uygulamadan öteye gidememesini ve sonra gelip oyun yapımı zor ama ben yapıyorum demesini çok kötü bir durum olarak görüyorum. ben vedatın çok daha iyi projeler ortaya çıkarabileceğini, hem de bunları zorlanmadan yapabileceğine inandığım için böyle birkaç laf ettim. kişisel düşüncem tabii. şimdi boş yere tartışma çıkartmayalım. |
|
Başa dön |
|
|
|