Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 1:49 pm Mesaj konusu: TürkOP FPS 2.Tech test sürümü hazir adres asagida |
|
|
slm
TürkOP un hazirladigi ve MOS engine (meydaneri opengl software ) yani benim engine im ile hazirlanan ve her seyi benim kodladigim sadece CS modellerinin disardan alindigi FPS oyunumuzun 2.tech test surumu hazir ..
adres : www.turkop.netteyim.net Fatih3d.zip dosyasi ...
yorumlarinizi chenmy1@yahoo.com a gonderebilirsiniz.Yorumlarinizi bekliyoruz..
Vedat Meydaneri
chenmy1 |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 1:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
bu ara MOS engine çalişma ilkesi için ise
www.turkop.netteyim.net Mos.jpg dosyasina bakabilirsiniz. |
|
Başa dön |
|
|
levent
Kayıt: Mar 13, 2003 Mesajlar: 188 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
güzel olmuş öncelikle tebrikler,
bir tek şey takıldı gözüme:
--Yürürken çok fazla yükselip alçalıyor eleman,yani sway boob muydu neydi,o çok fazla,hatta midem bulandı nerdeyse diyebilirim. |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:46 pm Mesaj konusu: |
|
|
eheh herkes bunu diyor yaw bana normal gelmisti oysaki galiba FPS ye gore ayarladim olayini dusuk fps de oluyor bu herhalde .. |
|
Başa dön |
|
|
levent
Kayıt: Mar 13, 2003 Mesajlar: 188 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:49 pm Mesaj konusu: |
|
|
fps min 250 abi,
düşük deme üzülürüm |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
himm benle ayni o zaman onun araligini biraz azaltayim.. |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:53 pm Mesaj konusu: |
|
|
ekran görüntüsü varmı? |
|
Başa dön |
|
|
levent
Kayıt: Mar 13, 2003 Mesajlar: 188 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
azalt azalt iyi olur,yoksa yanımda kovayla oturacağım bilgisayarın karşısına |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
www.turkop.netteyim.net Fps.jpg fps2.jpg ve fps3.jpg de ekran goruntusu.. |
|
Başa dön |
|
|
OsmanTuran
Kayıt: Apr 09, 2004 Mesajlar: 210 Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 5:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yav isiklandirma vertex tabanli mi yoksa hic mi yok? Bi aralar lightmapping falan karistiriyordun. N'oldu. Heryer ayni ton olunca doom2 aklima geldi (doom3 degil ). Lutfen isik koy o zaman daha bi iyi olur. Bildigim kadariyla portal tabanli calisiyorsun. Bir iki odacik yap biz de FPS degisimini gorelim, test edelim. Kucuk kapali bi odada portal test yapilmazki. Bak ben bunu tech demo dan saymiyorum . Dort gozle 3. tech demoyu bekliyorum.
Bu arada Levent'in dedigi dogru. Abi adam Bugs Bunny gibi olmus. Ben de 300 FPS falan calisiyor. Biraz indir su adami |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 6:29 pm Mesaj konusu: |
|
|
Adam var ama atış edince ölüyormu |
|
Başa dön |
|
|
MeMoKaN
Kayıt: Dec 20, 2002 Mesajlar: 150 Nereden: istanbul
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 7:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ateş edemiyorsun ki ölsün |
|
Başa dön |
|
|
WhiteTiger
Kayıt: Jun 20, 2003 Mesajlar: 136
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 11:32 pm Mesaj konusu: |
|
|
Guzel olmus eline saglik...
Ama bu test demosu neyi test ediyor anlamadim.
Test etmeyi gerektiren bir atraksiyon goremedim.
Mdl modelleri ve 3ds ortam yuklenmis. Basit oyuncu fizigi var. Bu kadar...
Bir oyun motoru olmasi icin daha cok eklemeye ihtiyaci var.
Bu test demosu ile tepkiler nasil olacak diye bizi mi test ediyorsun?
Bu arada BeniOku dosyasini acilarin cocugu kucuk emrah yazmis gibi... |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 25, 2004 3:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
slmlar,
-Osmanturan 'dan cevaplamaya basliyalim isiklandirma vertex tabanli cunku Lightmap hesaplatmayi beceremedim ... ve bu ara doom2 aklima geldi demissin cok iyi bir tesbit hedef olarak kendime doom2 sectim ve yakinda ona benziyen bir surum hazirliycam dusmanlar doom2 deki gibi hareket edicek v.s. su an onun uzerinde ugrasiyorum...ama okul acilirsa devam edemiycem...
-Portal tabanli calisiyorum ama bu bildigimiz portal degil kendi uygulamaya calistigim bir sistem portal a benziyo diye portal dedim su an bazi sorunlari var o yuzden sadece tek portal var su an 2. portal i koydugumda sorunlar yasadim bende size yansitmamak icin tech e koymadim.
-Oyuncunun bugs bunny gibi hareket etmesinide duzelttim araligi azalttim. |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 25, 2004 3:05 pm Mesaj konusu: |
|
|
-bu ara adam var ates edince olmuyor diye arkadas ben sadece kendi model formatimizin oldugu gostermek icin koymustum onlari.Ates etmesini , AI v.s gibi islemler sonraki haline kaldi.
-Whitetiger a gelince burda kendimin kodladigi bastan yani 0 sifirdan basladigim bir sistemin calismasini test ediyorsun baska neyi test edebilirsin.
*harita sistemini ben yazdim
*model sistemini ben yazdim
*portal sistemi
*v.s.
her seyi ben kodladim bunlari test etttin.
*3ds ortam yuklenmis ne demek anlamadim modeller benim formatim bunlari elinlede pozisyonlari vererek cizdirebilirsin. |
|
Başa dön |
|
|
|