Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Aug 20, 2004 3:59 pm Mesaj konusu: Fatih3d degisti FPS oyunumuzun konusu simdiki zamanda geciyo |
|
|
slm
turkop un hazirladigi FATIH 3d konusu degisti artik simdiki zamanda geciyor.
resimlere bakmak isterseniz adres:
www.turkop.netteyim.net
adresinde fps.jpg fps2.jpg fps3.jpg
CS den modelleri aldim ama denemek icin simdiden tessekkurler...
ayrintili bigli www.turkop.com da kisa bir sure sonra.. |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Fri Aug 20, 2004 4:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
Anladığım kadarıyla konsept tamamiyle değişmiş.Peki isim hala Fatih3d mi? |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Aug 20, 2004 4:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
hayir degil www.turkop.com da kisa bir sure sonra ayrinti vericez.
simdilik test amacli goruntu yayinladim PORTAL sisteminide hallettigim icin. |
|
Başa dön |
|
|
Jazz
Kayıt: Jul 14, 2003 Mesajlar: 58 Nereden: izmir
|
Tarih: Sat Aug 21, 2004 1:19 am Mesaj konusu: |
|
|
Peki eskiden Crystal Space kullanıyordunuz, ona devam mı? Yoksa motor değiştirecekmisiniz? |
|
Başa dön |
|
|
baris
Kayıt: Jun 04, 2004 Mesajlar: 33 Nereden: izmir
|
Tarih: Sat Aug 21, 2004 8:48 am Mesaj konusu: |
|
|
Bence Eski oyunun konusu güzeldi..Tarihi konu alan fps oyunu hiç yok gibi..Hele hele bizim gibi Zengin Osmanlı Kültürüne sahip bir oyun yapma fikri çok orjinaldi..Günümüzde geçen fps oyunu piyasada hem çok var hemde klişe..Tabi sizi anlıyorum..Günümüzde geçen fps karekterlerini ve objelerini bulmak kolay..ama sonuçta farklı olmadıktan sora bunca uğraş neye yarar..bence iyi bir grafiker bulup fatih3d projesine devam edin..Eğer başarabilirseniz PUSU'dan daha çok ilgi ve takdir görürsünüz..Düşünsene kim Osmanlı İmparatorluğunda geçen bir oyun oynamak istemezki?.. |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sat Aug 21, 2004 10:14 am Mesaj konusu: |
|
|
açıkcası ortaçağ döneminde geçen bir FPS oynanış olarak fazla bir eğlence sunmaz diye düşünüyorum.Yani FPS kılıçla baltayla oynanmaz adı üstünde zaten shooter.Bu halflife ı sadece levye ile oynamaya benzer.Osmanlı döneminde geçen bir oyun yapılacaksa en azından 3rd person olmalı bence... |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sat Aug 21, 2004 10:16 am Mesaj konusu: |
|
|
@Jazz:
Zaten chenmy uzun süredir kendi motoru üzerinde çalışıyordu.mos3d adını verdiği motoru tamamlanmaya çok yakınmış.Onu kullanıyor. |
|
Başa dön |
|
|
MeMoKaN
Kayıt: Dec 20, 2002 Mesajlar: 150 Nereden: istanbul
|
Tarih: Sat Aug 21, 2004 2:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ben baska bir seyi merak ediyorum... Haritalar için hangi editörü kullanıyorsunuz yoksa Oyun motorunun yanında birde editör programladınız mı ? |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 1:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
slm memo oyunlar için kendimiz editor yazmadik ben
3dsmax4 için bir plugin yazdim ve her bir şeyi ordan yapiyorum yani 3dsmaxdeki herşeyi export ediyorum ...
modelleride 3dsmaxden export ediyoruz.
Animasyonlu modelleride yani herşeyimiz 3dsmax..
gecende portal sistemi yazdim pluginim için..
ve süpriz az sonra da MOS engine ( Meydaneri Opengl Software engine ) yani benim engine im 2. FPS tech surumunu yayinliycaz sanirim 5-6 dk sonra ....
herseyi ben kodlarim birtek modelleri hazirliyacak adam olmadigindan cs modelleri kullandim..
tech i upload a basladim.. |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 1:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
bu ara MOS engine çalişma ilkesi için ise
www.turkop.netteyim.net Mos.jpg dosyasina bakabilirsiniz. |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:30 pm Mesaj konusu: |
|
|
bu ara gene kizacaklar 2 tane mesaj attin diye ama oldu bir kere kusura bakmayin ....
2 tech test için adres : www.turkop.netteyim.net fatih3d.zip |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
breakout hata olustu diyor ve kapaniyor.. kombinasyonlari denedim genede hata verdi.. debug(html yerine .txt uzantili yaparsan cok makbule gecer..) da ayrintili bilgi yok..
intel(r) pentium(r) 1.62ghz
224mb sd Ram
32 mb onboard sis 650
xp pro |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:42 pm Mesaj konusu: |
|
|
him sadece hata olustu mu diyor?
belki veri diye bir klasor yoktur?
p 133 bile calisir yeterki Opengl ekran karti olsun sorun baska galiba ben koddan bir kontrol edeyim sadece hata olustu yazmamasi gerek neyse
fatih3d calistimi? |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
himm hatirladim bu banada olmustu...
Ekran kartini software olarak actiginda oluyor o surucunde bir problem var yenilerini yukle bence...
HTML dosyasinda OPENGL surucusunun adi yazar onu gondersene GDI generic ise sorun normal sotware acliyor demektir. |
|
Başa dön |
|
|
WhiteTiger
Kayıt: Jun 20, 2003 Mesajlar: 136
|
Tarih: Mon Aug 23, 2004 2:46 pm Mesaj konusu: |
|
|
MOS engine test versiyonu ben de calisti... |
|
Başa dön |
|
|
|