Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:10 pm Mesaj konusu: Crazy Games |
|
|
evet grubumuzun web sitesini yayınladım [url]crazygamestudio.sitemynet.com/index.swf[/url] tüm yorumlarınıza açığım... |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:16 pm Mesaj konusu: |
|
|
bu url niye böyle oldu ya... anlamadım ama neyse |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:24 pm Mesaj konusu: |
|
|
bi anasayfa için 618kb bence cok.. yani site acilmadi flash getle indirdim swf yi.. parçalara ayırsaydın ya.. diger bolumler "loading" yaparak call swf derdin.. bi cok site boyle calisiyo galiba.. flash bilmiyorum.. starcraft i kullanman ne kadar doğru olur? saçma olmuş orası.. yazi fontu güzel. |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:32 pm Mesaj konusu: |
|
|
sadece ana sayfa değil o sitenin hepsi 618kb adresi bi daha yazıyorum şu an internet cafe deyim ordan yayınladım...
http://crazygamestudio.sitemynet.com/index.swf
inşallah bu olur bende oldu... |
|
Başa dön |
|
|
WhiteTiger
Kayıt: Jun 20, 2003 Mesajlar: 136
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
Site guzel olmus. Adsl olmasina ragmen gec yukleniyor. Morg projesi cok ilginc. Yapabilirseniz guzel bir korku oyunu cikar. Aslinda baslangic icin daha ufak bir proje secseydiniz keske. Yeterli deneyimi kazaninca buna baslardiniz.
Kolay gelsin... |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
site biraz aceleye geldiği için böyle oldu...arka resim dediğin gibi çalıntı ama güzel oturdu oraya yani...öyle bi resim yapmak benim aylarımı alır yawww! |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
WhiteTiger sözüne katılıyorum ama sizleri böyle büyük projeler yaptığınızı görüpte dandik şeyler yapmak hiç içimden gelmez yani...
3dgs ile yapacağımız için bana model, mekan, kaplama, tutorial gibi şeyler çok lazım... |
|
Başa dön |
|
|
WhiteTiger
Kayıt: Jun 20, 2003 Mesajlar: 136
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
Projenin 2D ve 3D Grafik - Animasyonunu yapan biri olarak bu resmi yapmak aylarimi alir diyorsan. Bu oyunu tamamlamaniz yuz yillarinizi alacak diyorum ben. Keske yanilsam... |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:45 pm Mesaj konusu: |
|
|
yani bi site için uğraşmam yani aslında o resmi koymıycaktım ama son anda aklıma esti işte...zaten hekkında kısmında arka plan:kerrigan diye yazdım.morg dada öyle çok fazla animasyon olmayacak sadece
-mekanlar
-ana karakter
-yaratıklar
hem öyle çok ahım şahım bişey olmayacak.... |
|
Başa dön |
|
|
WhiteTiger
Kayıt: Jun 20, 2003 Mesajlar: 136
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 1:53 pm Mesaj konusu: |
|
|
Daha ne olsun... |
|
Başa dön |
|
|
badman
Kayıt: Aug 02, 2004 Mesajlar: 173 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 2:07 pm Mesaj konusu: |
|
|
zaten bu oyunu yaparken siz değerli şahsiyetlerden büyük yardım isteyecem...bu girişim çok profosfesyonel değil inşallah benden yardımlarınızı esirgemezsiniz...nasıl olsa burası oyun yapımı bilenler bu işe yeni başlayanlara destek olmalı.
[||||||||| %48 ]
loading... |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Sat Aug 07, 2004 2:21 pm Mesaj konusu: |
|
|
KESİNLİKLE OKU
Gamasutra - gamedev vb. sitelerden oyun tasarımı nasıl yapılır yazılarını okuyun...
SENARYO VB. YAZMADAN ÖNCE OYUNUN KONSEPTİNE KARAR VERDİĞİNİZ ANDA KAFANIZDAKİ FİKRE UYGUN GÜÇÜK BİR DEMO YAPIN BU ÇOK İŞİNİZE YARAR...
Biz bunu Unutulmuş Savaşlar'a başladığımız hafta yapmıştık yani 2. haftada şöyle bir versiyonu vardı oyunun.
Programcıyla tanıştığımız gün sadece rts olacağını ve ismini biliyorduk oyunun... bana tek dediği köylüyü çizmeye başla!!! idi.
- Sadece basit tile çimden oluşan isometric harita, scrolling, yön bulan ve düşmanına saldıran bir yapay zeka.
- Bütün animasyonlarıya köylü karakteri, hareketler fazla akıcı değildi!
Taşıma, İnşa Etme, Ağaç Kesme, Ölme, kazma vardı...
- Çok basit çizilmiş bir GOBLIN karakteri (HEMDE PROGRAMCI TARAFINDAN EHEHE yinede iyi iş çıkarmıştı, bone sistemi bile yapmadan nasıl hareket ettirdi hala merak ederim)
- Ev Yapısı vardı
Kurulum aşamaları, yıkılma, bacadan duman çıkma animasyonları.
- Arayüz paintte çizimliş kutulardan oluşuyordu.
Bunu yapmak hiç bir rts development dersinden alınamayacak dersler verdi bize. Ve ilerlememizi; başladığımız 2-3 ay içinde her 2 haftada bir test sürümü sağladı.[
Şimdi oyun bitti ve senaryo yeni yeni tamamlanıyor daha önce taslak senaryo yazmıştık ama birçok ustanın elinden geçirdik...
E3 Fuarında Diablo oyunun tasarımcılarından biri de böyle yaptığını söylemişti geçtiğimiz aylarda (Level) |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Sun Aug 08, 2004 6:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
amuhahaf fa çok komik ya bone sistemi oladamn hareket etmiyo sanki key frame ile linear interpolation yapmıştır... |
|
Başa dön |
|
|
|