Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 3:37 pm Mesaj konusu: Menejerlik oyunu screenshot |
|
|
Mos engine ile yaptigim menejerlik oyunu screenshot ve bundan sonra hep kendi enginemi kullanicam bi bakin nasil oluyor..
www.geocities.com/smeydaneri/slm.jpg ve bu adresi yeni pencereye ac ve yapistir.. yoksa acilmiyo |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 3:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
direckt3d ekliyceksen MOSAD olabilir.. Meydaneri OpenGL software Aynizamanda Direct3d olabilir.
ekran güzel gözüküyor fakat Menjer ne yeni bişimi? Menjer ekleyelim... bide menejer menajer diye yazılıyo belirtmek isterim. |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 3:55 pm Mesaj konusu: |
|
|
oraasi oyun icinde calisicak daha bos... |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 4:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
haaa sen yazinin yanlisligindan bahsediyorsun galiba bosver onlar TEXT yani direkt yazi bitmap felan degil zaten DIL editoru yapiyorum istedigin dile otomatikman degistirebilirsin..
BU ara opengl Turkce karekter gostermeyi basardim ehehe...
Bu yuzden turkce karekter sorunum yok...... |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 5:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
bende onu diyecektim tum yazilarin bi degerleri olsun diye.. ben genelde oyle yapiyorum. bi .ini dosyasina yazdiriyorum
[client_1]
posx=5643
posy=3
posz=132
[client_2]
posx=4443
posy=3
posz=343
bu sekilde.. veritabanini nasil birbirine baglaidn nasil kullaniyorsun merak ettim ? biraz anlatırmısın? benim aklimdaki olan sey buydu..
[team30]
id=30
name=Fenerbahçe
stad=Şükrü Saraçoğlu
menajer=C. Daum
finans=2.000.000
-------kadrosu
goalkeeper=k3210 (k3210 futbolcuun id'si.. k kaleci)
Ftb0=o3234 (oyuncu id si)
ftb1=o3231
.
.
.
bu şekilde düşünüyorum ben.. senin düşündüklerin neler... herhangi bi database olmaksızın text editorunden... cunku veritabanlarinda iliskiyi saglamak cok guctur(releationship).. |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 2:17 pm Mesaj konusu: |
|
|
editor var MFC bir editor yazdim o herseyi ayarliyor... |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 2:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
bu dediklerin icin MFC editorler kastim buyuk bir database dosyam var bi tane BINARY hersey bunda tutuluyor
Language icin de bir dosyam var bi tane MFC editoru var ve boylece her dile cevirebiliyorsun bunlar bitti simdi oynanis kismini ayarliyorum yani 1 ay sonra demo cikacak |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 3:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
Birazda kullandigin dilin nimetlerinden faydalanacaksin eger boyle bir database programi yapcaksan belirli yapilar yazmalisin..
Mesala
c++ yaptigim
struct DATA
{
posx
posy
adi
text
text_xbaslangic
text_ybaslangic
}
sonra bunlara dedigin gibi ID ver..
ID software in ismi neden ID simdi daha ii anliyorum......
sonra bu ID leri programa dongu ile cagir yani kendin ugrasma program ugrassin..
Bunu genelde benim kullandigim dilde
For komutu ile yapiyorum..
for (basla,bitir,artir)
{
DATA (usteki yazdigim data)
}
bunlar tek bir komutla ekranda gosterilecektir.. |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 4:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
www.scthost.com/Menejer.rar
burda CDX versiyonu var ve icinde DATABASE editoru var eski versiyon bak simdi MOS engine kullaniyoruz.. |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 5:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
vay be çok iyi.. kendimi bi an cm açmış gibi hissettim.. bravo.. |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 6:55 pm Mesaj konusu: |
|
|
chenmy1 demiş ki: |
c++ yaptigim
struct DATA
{
...
}
|
Şu satırlar bir birine hiç yakışıyormu? Perfect is Class! |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 7:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
iyide aga class dediğin olay bi veri tipi tanımlama aracı değildir adam veri tipi tanımlıyor |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Tue Jul 13, 2004 8:15 pm Mesaj konusu: |
|
|
burak575 demiş ki: |
iyide aga class dediğin olay bi veri tipi tanımlama aracı değildir adam veri tipi tanımlıyor |
Yanlış bir bilgi! C++'da yapılar ile sınıflar arasında çok küçük bir fark vardır... Onun dışında yapının yaptığı her şeyi sınıf, sınıfın yaptığı her şeyi yapı yapabilir... C++'da yapıların hala barındırılması tamamen, C'nin bir süre daha korunmasından kaynaklanıyor... Aynı verileri bulunduran Sınıf ile Yapının boyutuna sizeof() operatörü ile baktığında eşit olduğu görülebilirsin... Diyeceksin ne önemi var o zaman sınıfın, Bende derimki onu bilemem ama C++'sı sınıflar temsil ediyor. C zamanında bu işi yapı yapıyordu ama artık bayrak sınıfta, belki ileride yapı ve sınıflar arasında büyük uçurumlar olabilir. O zamanda zaten C'yi dedelerimiz hatırlayacaktır. |
|
Başa dön |
|
|
chenmy1
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 585 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Jul 14, 2004 3:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
yaw ben CLASS kulanmiyorum demiyorum bir CLASS kulaniyorum fakat DATA larimi ise boyle kaydediyorum....Yukluyorum....
Yani hepsini islevine gore kullaniyorum hangisi bana rahat gelirse...
struct DATA
dedigigim de bir class icinde kullaniyorum:
DATACLASS
{
public :
DATA data
}
yani |
|
Başa dön |
|
|
nameless
Kayıt: Jun 08, 2004 Mesajlar: 86 Nereden: sinsinati
|
Tarih: Thu Jul 15, 2004 12:58 am Mesaj konusu: |
|
|
yapılar ve sınıflar arasında çok büyük bir fark yoqtur biri sadece veriler içindir(yapılar) diğeri hem veriler hem de fonksiyonlar içindir |
|
Başa dön |
|
|
|