Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 6:42 pm Mesaj konusu: SpellCasters'in yeni grafikleri |
|
|
Yeni grafikler icin; http://spellcasters.thelastmage.com
Norman SpellCasters takimina grafikci olarak katildi. Ilk 3 ssdeki yeni backgroundlar hakkinda yapici yorumlar yaparsaniz bunlar oyunun grafiklerinin gelismesine yardimci olacaktir, yorumlar icin simdiden tesekkurler... |
|
Başa dön |
|
|
tetanoise
Kayıt: Jan 18, 2003 Mesajlar: 432 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 6:53 pm Mesaj konusu: |
|
|
ilk 3 screen'deki backround'larda ilk göze çarpan hata "perspektif" ve "renk derinliği"
özellikle 2. shottaki pencere oyuklarında kendisini oldukça fazla belli ediyor bu perspektif hataları ve renk derinliği eksikliği...
bunun yanında konturlar çok gereksiz ve bütünlüğü bozucu nitelikte...
bu konturları kulllanmak zorundamısınız?
kapı-duvar-pencere korkuluğu,vs gibi atraksiyonel elemanlarda da boyut eksikliği var (bilmiyorum böyle bir çekinceniz varmıydı yaparken ama...)
sonuç olarak ilk etapta söyleyebilecelerim bunlar...
kolay gelsin, iyi çalışmalar! |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 6:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
simdi oyun anime havasinda oldugu icin kontur kullanmak gerekiyordu... diger elestirilerin icinde normanin gelmesini beklemem gerekiyor |
|
Başa dön |
|
|
tetanoise
Kayıt: Jan 18, 2003 Mesajlar: 432 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 6:59 pm Mesaj konusu: |
|
|
bu arada şunu da belirteyim istedim ki;
"eski 2D CellShade backround'lar çok daha şahaneydi..."
ayrıca SpellCasters commercial mı free bir yapımmıydı? onu da hatırlayamadım şimdi... |
|
Başa dön |
|
|
tetanoise
Kayıt: Jan 18, 2003 Mesajlar: 432 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 7:07 pm Mesaj konusu: |
|
|
TLM forumlardan direk alıntı:
Alıntı: |
Lorac Yaz:
bu arada karakterler arka fona pek uymamış... arka fona göre parlıyolar... |
çok doğru bir tespit yapmış...
Anlıyorum anime olsun istiyorsunuz fakat genel anime çizgisinin çok uzağında seyrediyor şuan grafikler...
ONI'yi hatırlayınız...Bakınız o da animeydi ki bir görsel bütünlük vardı...
Size "gidin ONI yapın" demiyoruz tabii (ki zaten profesyonel prodüksiyonlarla amatör prodüksiyonlar arasında mutlaka bir kalite farkı olacaktır..) ama en azından daha "bütün" birşeyler görmeyi temenni ediyorum kendi adıma..
kontur meselesini atın bence, yada konturları parçaların kenarlarında değil de içlerinde kullanın...ne demek istediğimi tam anlatamamış olabilirim...olmazsa pazartesi bir çizim yapıp atarım, o zaman daha iyi anlaşırız
Neyse...Kolay gelsin! |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 7:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bence renk konusunda birkaç yazı okuyun, hangi tonların birbirleriyle nasıl duracağını, hangisi üstünde hangisinin sırıtacağını fln öğrenin. Ukalalık yapmıyorum zaten bunları ben de bilmiyorum sadece bir tavsiye yanlış anlaşılmasın. Genel olarak güzel ama.
Başarılar |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 7:14 pm Mesaj konusu: |
|
|
tetanoise demiş ki: |
ayrıca SpellCasters commercial mı free bir yapımmıydı? onu da hatırlayamadım şimdi... |
free olmasi planlaniyor.. kazanc isini reklam vererek halletmeyi dusunuyoruz... ama zamanla ne olur bilemeyiz belki free account - premium account gibi bir sistem kurulabilir.. |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 8:00 pm Mesaj konusu: |
|
|
bence gayet iyiler.. bugfixlerdeki sehir arka plani guzeldi simdi 3d olmus cok daha guzel.. zaten norman iyidir.. buarada benim arenada kullandigim texturun aynisi var ben napcam simdi.. |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 9:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
1. Perspektif sorunlar görüntünün izometrik olmasından kaynaklanıyor:
Scrolling (yana kayma) olayından dolayı 3d efektini çıkarttım kameradan yani hiçbir bump vs. çıkıntı efektleri - gölgelemeler olmadı.
2.Başta tamamen çizgifilm paleti kullandım ama Level dergisi yazarı Burak Akmenek tamamen realistic hali olsun dedi.
3. Zaman çok kısıtlıydı yaklaşıp 5 saat fln vardı modellemek için.Diğer 4 harita da 1 gün içinde bitecek.
4. Görüntülerin boyutu karesi 2MB den 70 kb ye düşürüldü yani kalite renk ayrımı felan olmadı pek!
5. Ayrıca bu tarz grafiklerde kaplama kullanmazdım o taşların tek tek modellenmesi gerekirdi ama ZAMAN!!!
Eleştirilerin çoğunu ben çıktıları aldıktan sonra yapmıştım zaten yani benim gibi düşünüyorsunuz ama düzeltmeler yapıcam kalın sağlıcakla |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 09, 2004 9:13 pm Mesaj konusu: |
|
|
ilk çizgifilm paleti test halindeyken
|
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
|
Başa dön |
|
|
tetanoise
Kayıt: Jan 18, 2003 Mesajlar: 432 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 5:46 pm Mesaj konusu: |
|
|
daha iyiye gidiyor... |
|
Başa dön |
|
|
|