Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 12:17 pm Mesaj konusu: ARANIYOR: Karakter modelleyen grup elemanı |
|
|
Selam,
Uzun bir süredir üzerinde çalıştığımız bir oyun için kendi tasarladığı, yada bizim tasarladığımız karakterleri modelleyerek, animasyona hazır hale getirecek, ciddi bir proje üzerinde çalışmak isteyen , yetenekli arkadaşları çağırıyoruz.
-3dsmax ile çalışacak (tercih: 5.0 versiyonu(hazır exporterımız var))
-animasyona hazır hale getirecek (bone ları fln kuracak ayarlıyacak , IK zımbırtıları fln)
-kaplamaları fln yapacak
-basit animasyonları hazırlayabilecek (yürüme , koşma, zıplama)
-.max olarak bize yollayacak gerisine karışmayacak
-grup içindeki hiyerarşiye uyacak
Ayrıca bu özellikler iyi olur:
-Hem lowpoly hem highpoly modelleyebilme
-bump mapping, normal mapping vs. hakkında bilgi sahibi olma
Bunların dışında modellemede dikkat edilmesi gereken noktalar da var, bunları sonra konuşuruz... Bir iki örnek gösterirseniz iyi olur.
Dediğim gibi gerçekten birşeyler yapıyoruz, aslında küçük bir demomuz da var ama profesyonel gibi davranmaya çalışan amatörler olduğumuz için yayınlamak istemiyoruz. |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 12:24 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bana nasıl ulaşacaksınız onu yazmayı unuttum
cangocmenoglu@yahoo.com
icq : 147718378
-Hazır mesaj atıyorum kendimden de bahsedeyim, ben oyun yapma işine aslında geçen sene bu zamanlarda cep telefonu için oyun yaparak başladım. Artık cep tel için 3D oyun da yapıyorum. Ama PC için yapmaya karar vermem büyük firmaların cep tel oyun piyasasına bile girmeye başlamalarıyla oldu. Daha önce dikkate değer bir oyun yapmamış olanlara artık itibar etmemeye başlandı, ben de bir kaç arkadaşımla beraber daha önceden aklımızda olan müthiş bir oyun fikrini hayata geçirmeye karar verdik. Umarız başarılı oluruz. Ancak şuan devam etmemiz için bir karakter modelcisine ihtiyacımız var. Yani eğer birşey yapamazsak , bulamadık demektir.
Bulamasak da yılmıycaz, cep tel oyunlarından iyi para kazanıyorum, onlara devam edip gerekirse parayla yaptırırm ilerde- ama bence fırsatı kaçırmayın bizle çalışın çünkü sonra parayla size yaptırmayız hehehe... |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Mon Jul 05, 2004 9:43 am Mesaj konusu: |
|
|
3dsmax ile karakter yapan 2-3 kişi mi var koca oyunyapimi.org'da? Bekliyorum , bekliyorum herkes gelsin lütfen, oyunun konusunu dinleyince iyi ki gelmişim diyeceksiniz!!
Çok uzun süreli çalışmanıza gerek yok benimle, ben bir iki model istiyorum sadece, BAŞKA GRUPLARDAN DA YARDIM BEKLİYORUM... |
|
Başa dön |
|
|
mikrop
Kayıt: Apr 03, 2004 Mesajlar: 18 Nereden: C:/Windows/System
|
Tarih: Wed Jul 07, 2004 10:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
dostum msn adresin var mı? maille iletişim yavaş oluyo )
karamik@hotmail.com
projeyi çok merak ettim.elimden geldiğince de yardıma hazırım.
saygılar... |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 9:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
ne olduğu bilmediğim bi projede çalışmak istemem (en azından ben)
açıkca yaz ne istediğini sanki gazeteye ilan veriyiosunda kelime derdin var
şukadar şundan istiyom de
at,eşek,kurt,köpek modelleri istiom de oyun online frp de bişiyler söle gelecekte geçiyo de geçmişte geçio de ayrıca bump mapping , normal mappingi modelciden önce motoru yazcak ve kullanacak kişi bilmeli
neymış o öle "karakter yapabilen modelci aranıyor" sanki manavdan elma seçiyorsun !
eheh biraz sert oldu ya neyse |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 10:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
İyi modelleme yapıyorsan ve bir projede çalışmak istersen gelip birkaç örnek çalışmanı gösterip benimle konuşabilirsin. Konuyu da o zaman öğrenirsin.
Evet biraz sert olmuş ama önemli değil |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 10:04 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ah be iki gözüm.Modelleme yapan bir arkadaş bulabilirseniz bizde nasiplenelim.Güzel memleketimde ne kadar forum varsa aradım taradım kimse de ben varım demedi.... |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sun Jul 11, 2004 10:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
modelci arayan programcılar partisi (mapp) kursak tek başımıza iktidar oluruz |
|
Başa dön |
|
|
huzeyfecoskun
Kayıt: Dec 29, 2003 Mesajlar: 174 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 1:36 pm Mesaj konusu: arkadaslar |
|
|
walla bu modelleme işi benim için bir avantaj çünkü hem 3dsmax hemde maya da modelleme yapabilmekteyim + zaten oyun yazmaktayım şu aralar mv c++ da directx9 ile geliştirmekteyim. ve Allahtan bide arkadaşım var o da level tasarımı yapıyor 3dsmax ta yani bizim o konudabir derdimiz yok derdimiz sadece Modeli Export etmek |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 2:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
eheh huzeyfecoskun export etmenin kolay bi yolu var 3ds max ta ase (ascii) export diye bişiy var ase export yaparsan yazı halinde (txt) gibi atıyor içinde ihtiyacın olan tüm kordinatlar fln var mesela tüm vertex noktaları faceler neblilim basit animasyon için gereken kordinatlar bile var ordan kendi formatına entegre edebilirsin(ben böle yaptım 600 satırlık VB kodu ile oldu bu iş)
vc++ de daha kolay onda satır satır yüklerken şu şekilde tanımlayabiliyorsun satırları mesela ase de
*MESHVERTEX 1 0.34543 3453.45 4335.533
gibi sen bunu c++ de satır yüklerken
" *MESHVERTEX %s\t%a\t%f "
gibi tanımlayıp çok daha kolay bi şekilde yükleyebilirsin sana başarılar
ayrıca modellemede size yardımcı olmak isterim önce high poly yaparım sora low polye düşürürüm iskelet sistemide kullandım daha önce nasıl çalıştığını bilirim benim öğrenmek istediğim ne tür modeller istediğiniz şimdi her türlü modeli güzel yapamayabilir insan ama spesifik modelleri rahat yapabilir sen bana ne modeline ihtiyacın olduğuınu söyliceksin ben biraz kasıcam baktım oluyor göndericem size oK? icq :158159624 |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 2:23 pm Mesaj konusu: |
|
|
var olan bir modeli Half-Life iskelet sistemine oturtup .mdl olarak export etmeyide biliyormusunuz? max6 da.. |
|
Başa dön |
|
|
huzeyfecoskun
Kayıt: Dec 29, 2003 Mesajlar: 174 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 3:21 pm Mesaj konusu: |
|
|
slm
half life modeline export etmek için bir plug in vardı nette onu bul sana yardımcı olabilir |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 3:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
modeli iskelete oturtma olayini otomatik mi yapiyor? kollari bacaklari nasil baglarizki.. |
|
Başa dön |
|
|
burak575
Kayıt: Jul 08, 2004 Mesajlar: 162 Nereden: Kocaeli
|
Tarih: Mon Jul 12, 2004 4:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
abijim tabiki kendi yapmıyor vertexleri tek tek seçip ilgili boneye linklemen gerek bunun içinde character stuido ve physique ye ihtiyacın var daha sonra hl smd exporter ile ilgönce meshi export ediyosun
daha sonra bonelere animasyon verip her animasyonu tek tek smd olarak atıyorsun sonra bunların hepsini qc dosyası içinde tanımlıyosun hitboxları felanda tanımlıyosun tabi sora bunları studiomdl.exe ile qc yi compile ediyosun oda sana mdl veriyor bir diğer problemde (ben yaşadım ordan biliyorum) bir vertexe 2 bone atayınca o vertexler hiç bi şekilde haraket etmiyor ona göre dikkatlı olun hatta bir vertexe bone atar atamaz o vertexleri hide yapın |
|
Başa dön |
|
|
|