Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 8:33 pm Mesaj konusu: Arena - Ön Çalışması |
|
|
the gladiator arena adlı çok kişilik gladyotor savasi oyunuma resmi ve ciddi olarak başlamış bulunuyorum.. harika bi karakter modelciyle birlikte calisacagim (cgbug acik olsa gosterirdim karakterleri..)
gördüğünüz gibi her ay yeni bir projeye başlıyorum. merak edenlere merakini giderebilir.. işte bakın altta colesyum var. model için yoldaş roadmaster a teşekürler..
proje ortak bir proje olup. büyük ihtimal açık kaynak olucak...
|
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 11:46 pm Mesaj konusu: |
|
|
Hadi bakalım hayırlısı.
Başarılar diliyorum sana o zaman.
ps: collesium tadındaki arenaya seyircileri nasıl yapacağını merak ediyorum içten içten.. |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Jul 03, 2004 7:20 am Mesaj konusu: |
|
|
fifadaki gibi yapar salak 2D seyirciler |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sat Jul 03, 2004 2:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
ancak sprite ile yapılır zaten hepsini low poly model yapsın isterseniz ama kimin makinesi kaldıracak? |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sun Jul 04, 2004 1:58 am Mesaj konusu: |
|
|
Bence lowpoly takilsin.. Tum modelleri belden yukari yapsin yeter. Oyle bir ayarlasinki gozukmesin belden altlari. Ayrica lowpoly kasip loopşeklinde dizer ve kaldırabilen makina da kaldırır artık |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sun Jul 04, 2004 8:10 am Mesaj konusu: |
|
|
Nomax demiş ki: |
ancak sprite ile yapılır zaten hepsini low poly model yapsın isterseniz ama kimin makinesi kaldıracak? |
NHL 'in yeni versiyonlarında seyirciler de oyuncular kadar detaylı modellerdi... Level of detail kullan ferit, süper olur ara sıra camera şöyle bir uçuş yapsın seyirciler arasında fln...
Fifa 2004de de araya giren cutscenelerden bi tanesinde (kırmızı kartta galiba) seyircilrin arasında biryere gidiyo kamera, 3-5 kişi var futbolcular kadar detaylı. Fifa da oyuncular için Level of Detail kullanıyo galiba. Uzaktayken resmen farklı model, yakında farklı model var, hem oyun içinde hem cutscenelerde... |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Jul 05, 2004 9:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
hafta sonu boludaydım pek bi çalışamadım.. arenayı kaplamaya devam ediyorum.. seyircileri sonraya biraktim ama aklimda LP modeller var.. ekrandaki 50 bin arasi polyde bitcek oyun.. 12bin poly arena da var.. ama aslında bana sadece savas alani gerekiyo fakat 3dsmax bilmedigim icin modeli ben elliyemedim..
işte son görüntü.. nasıl gidiyoruz?
|
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Mon Jul 05, 2004 9:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ferit fps mi düşük(tam okunmuyor ama sırf model yüklediğin yerde 3 hane birşey olması lazım optimizasyon fln olmasa bile(Biliyorum bilg. pek iyi diil galiba senin??))? Truevision bunu kaldırmıyosa, yeni versiyonda shaderlar fln nasıl çalışıcak merak ediyorum |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Jul 05, 2004 10:00 pm Mesaj konusu: |
|
|
benim ekran kartindan ve sistemden kaynaklaniyo.. oyun iyi bi sistem gereksinimi istiycek.. fx5200 de 50-60fps veriyor.. model ~11.000 poligon.. kaplamalar 1000x1000 boyutunda.. kaliteli olmasini istedigim icin buyukler biraz.. |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Tue Jul 06, 2004 2:19 am Mesaj konusu: |
|
|
boyuta göre poligon yüksek değil ama bana sorarsan bsp kullanmak herzaman daha iyidir...birde 1000x1000 texture desteklemeyen kartlar var.hadi onlar çok eski desek bile bu textureler loading i uzatır ve oyunu yavaşlatır.256x256 öneririm madem ki bi multi oyun yapmak istiyosun bence hız çok önemli...üstelik oynanabilirlik herzaman grafiklerden önce gelmeli derim ben... |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Tue Jul 06, 2004 9:18 am Mesaj konusu: |
|
|
11000poli civarı kötü değil harita için(unreal engine3 de bir karakter modeli bile 5000-10000 poly arasında olacak (texturelar min 2048x2048miş + normal map , spec map fln fişman)) o yüzden kendi bilgisayarını düşünme sırf, iyi bilgisayarları hedefle, zaten para verip oyun alan, para verip süper bilgisayar da alan insan (bu kesin birşey(bi de para verip konsol alan, para verip oyunu alan oyuncu tipi var tabi(bizde az))) |
|
Başa dön |
|
|
emo2tr
Kayıt: Dec 12, 2002 Mesajlar: 30
|
Tarih: Tue Jul 06, 2004 12:50 pm Mesaj konusu: Yurube Ferit Kim Tutar SEni |
|
|
Devam et ferit devam goster Truevision ile becerilerini
Ben de hazırlıklara basladım.1 2 ay sonra yapmaya baslıyacam.Ama D max bilen arkadasım olmadıgı için onu da ben kıvırmaya calısacagım. |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Tue Jul 06, 2004 1:28 pm Mesaj konusu: |
|
|
3dsmax'i öğrenmek çok zor. O yüzden çalışırken modelleri internetten bulmaya çalış. Elimden geldiği kadar yardım ederim.
TV3D'yi öğrenmeye çalışıyorum. Yeni bi ekran kartı ve Ram aldıktan sonra çalışmaları hızlandırmayı düşünüyorum...
Resme link vermeyi unutmuşum. 1024x768 boyutundaki resme ulaşmak için buraya tıklayın. Modelden kaynaklanan ufak kaplama hataları var. Nasıl düzeltebileceğim hakkında bir fikir verirseniz sevinirim.
Teşekkürler... |
|
Başa dön |
|
|
GeciciNorman
Kayıt: Jul 06, 2004 Mesajlar: 3
|
Tarih: Tue Jul 06, 2004 1:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ferit bu oyunu oynar mısın sana bir fikir verebilir...
Kesin Oyna!
Full Download Link: DRAGON DUEL!
[/url=http://legion.gibbering.net/idan/demo/dragontrailer.zip]Gameplay Video[url][/url] |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Tue Jul 06, 2004 1:43 pm Mesaj konusu: |
|
|
ehe ben bu modelleri dun polycount tan indircektim. 24dk beklemem gerekiyordu 10dk bekledim refresh ettim 28 dakika beklemelisin diyince cekemedim..
tavsiye icin saol gecici norman.. (95kb ile indiriyorum..) |
|
Başa dön |
|
|
|