Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Hem serbest takılan hem yönlendirici harita tasarlamak
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Hem serbest takılan hem yönlendirici harita tasarlamak
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
MustafaErdem



Kayıt: Mar 25, 2004
Mesajlar: 87
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Sat Jul 03, 2004 7:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yaa pardon yazdığım senaryo senin sitediğin bir yerle çakışıyor sen adam tesadüfen binecek demişsib ben sanki onu almaya gelen biri varmış gibi yazdım.

birde mesajlara düzenleme şeysi koysak.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
HakanNehir



Kayıt: Mar 22, 2004
Mesajlar: 60

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 1:14 pm    Mesaj konusu: HakanNehir Alıntıyla Cevap Ver

bence karakterin kendi kendine konuşması oyunu oynayan kişiyi biraz uzaklaştırıyor bu karakterden. Kendi kendine kararlar vermeye çalışan başka birisi oluyor biraz. bence en iyi yol 1. seçenek yani engeller, çıkmazlar ya da buna benzer sonuçsuz pathler oluşturarak oyuncuyu doğal bir şekilde varış noktasına ya da noktalarına ulaştırmaktır.
Ama oyunun içinde puzzle elementleri varsa bazı durumlarda karakter konuşması işe yarayabiliyor. örnek: tomb raider, indiana jones.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MustafaErdem



Kayıt: Mar 25, 2004
Mesajlar: 87
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 1:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bütün yolları en baştan kapamaktansa oyuncu o yolu kullanırken önüne geçemeyeceği engeller çıkarmak. (fiziksel anlamda da olabilir yada asla vurulamayacak bir yere bir adam koyarsın falan...). Böylelikle diğer yollara istemedensde olsa deneyecek sonuçunda doğru yolu bulacaktır.

Ve yolların alternatifleri olmalı. Aynı yola direk girip milleti dağıtmakta olabilir yada o yolunüzerindeki bir binaya arkadan girerek arkadan saldırma gibi.

Böylelikle oyuncu oyunu tekrar oynarken bu yolları kullanırsa çok daha zevkli gelcektir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 1:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Mesajları okuyamadım yani benim cevabını başkası verdiyse şimdiden kusura bakmasın

Max Payne - Silent Hill- Thief vb. oyunları incelemeni tavsiye ederim...

Ama genel mantık... :

Silent Hill: Senaryo icabı korku ya kasabanın yolları hep yarılmış yani çıkarmıyorlar seni oradan...

Ya da tam arabalı sokağa girdiğinde arkasında bir patlama, yıkılma vb. olacak... yok kapanacak...

Bir başka yol : Oyunda hızlıca geçilmesi gereken ya da aşılması gereken bir bariyer olmalı ki srabayı görünce oyuncunun ampülü yansın...

Birde benim frp oynarken yaptığım hile:

Bir yolun senaryosunu yazardım ve başka yollara sapanları bir olayla o yola çıkarırdım! Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
graphmaster



Kayıt: Mar 24, 2004
Mesajlar: 175
Nereden: Adana

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 3:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Peki bu adamın özelliği nedir?
Mesela biraz mistik kustik ayaklarındaysa dam jipe doğru gidiyormuş gibi imgelemler görebilir.
Ya da adam giderken atlaması gereken jipin çok göz alıcı reklamlarını görebilir.mesela jip reklamında hapisene kaçkını bir adamın kaçarken fotoğrafları olur
ya da adam dışarı çıktığı anda başka bi adam kaçarak jipin yanındaki başka bir arabaya biner...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 4:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

graphmaster demiş ki:
adam dışarı çıktığı anda başka bi adam kaçarak jipin yanındaki başka bir arabaya biner...


Mantıklı
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 4:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence de en son fikir mantıklı.
Hatta onun dışında, arkasından kovalayan birileri olursa ve bu adamlar vurulsalar dahi çoğalsalar ve bitmeyecek gibi görünseler oyuncu zaten onlardan kaçmayı düşünür doğal olarak. Ve ardından tüm sokaklardan da bu adamlardan gelir ve boş olan tüm yollardan oyuncu kaçar ve arabayı görür. Tam o sırada kaçan 1-2 kişi daha olur ve onlar bizimkine bağırır "arabaya atla çabuuuk" diye.. E tabii oyuncu da mal değilse arabaya atlar Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 4:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

OLAYI ÇÖZDÜM!!!

---Normalde adamı kendi kendine konuşturucaktım, "arabaya binmem lazm" fln...
---İşte hem kendi kendine konuşmayı hem de yolları tıkamamayı sağlayacak yöntem!
Düşmanlar konuşacak!
Mesela:
"Arabaya binmesine izin vermeyin!"
"Arabaya ulaşmamalı!!!"
"Yakalayın, arabaya binerse onu kaçırırız!!"

Hehe Smile oldu gözlerim doldu... Embarassed Crying or Very sad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Jul 05, 2004 3:29 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Enfes, leziz, şahane, nefis.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Tue Jul 13, 2004 9:56 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

eheh hitman dada araba vardı ama illa arabayla kaçmak zorunda değildik mesela hit amca lets get out hell here diyordu ama yürüyerekte çıkış noktasına varabilioduk hitman 3 ün 1.bölümündede yine araba yine bi klonlama binasından kaçıyorduk ama arabaya binmek zorunda kalmıyorduk ben dragonu ölüdrme bölümünde her yer sniper fln adamı öldürememiştim ilk önce ama sniperin yerine geçmek çok daha kolay böylece katliam yapraak 13958 dk ta bitecek oyun 1 dk da bitiyor yani hareket serbesliği olmalı bkz gta ordada bi görev veriliyo ama görev yerine ulaşmak için süre sorunu yoksa bütün şehri bi turlayıpda gidebilirsin Smile ama düşmanların konuşmasıda olabilir ancak mesela arabının karşısındaki binada bir sniper olabilir böylece adam istesede istemesede arabaya binmek zorunda bırakılabilir ayrıca düşmanın arabaya binmesine izin vermeyin dediği anda ordaki 4-5 kişi arabaya ateş ederek arabayı patlatabilir buda mantıksal açıdan önemli bütün düşmanlarıda noob yaparsan yani arabaya binmesine izin vermeyin dicek adam arabaya binip elini kolunu sallaya sallaya kaçcak öyle bir durumda asker yada polis arabaya ateş açıp adamanın kaçmasını önlemeli
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.128 Saniye