Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - yillardir bekledigimiz haber: Farb-rausch Demo Tool
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

yillardir bekledigimiz haber: Farb-rausch Demo Tool

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
none



Kayıt: Jan 30, 2004
Mesajlar: 5

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 5:13 am    Mesaj konusu: yillardir bekledigimiz haber: Farb-rausch Demo Tool Alıntıyla Cevap Ver

Evet arkadaslar tum zamanlarin en iyi demoscene grubu farbrausch sonunda o muthis tool unu gun yuzune cikardi: "werkkzeug" ve bir bomba daha, tum zamanlarin en iyi demosu olan "the popular demo" nun data file ida tutorial olarak veriliyor. bundan daha iyi ne olabilir Smile

http://www.theprodukkt.com/werkkzeug1.html

ufak bi not daha:

henuz gormemis olanlar yada daha farbrausch grubunu duymayan oyun meraklilari icin: bu adamlarin breakpoint 04 de tanittiklari yeni oyunu "kkrieger" tum muhtesemligine karsin sadece 96kb.

http://www.theprodukkt.com/kkrieger.html
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 9:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Anasayfa da haber olarak vardı ama önemli değil... Forumda bu kadar tartışmalı yeni topic arasında yine en düzgünü bu. Ben indirmedim, indirenlerden güzel bişeyler yapan varsa yollasınlar. Çok güzel şeyler çıkabilir.

Aslında bu demolarda kullanılan sistemi kendi oyunlarınızda da kullabilirsiniz. Yani aynısı değil ama kendi geliştirdiğiniz bir algoritma ile procedural kaplamalar yapabilirsiniz. Bir kaç rastgele değişken kullanarak belki de tüm oyununzda farklı dokular kullanabilirsiniz.

Böyle birşey yapmış , yapabilen biri var mı? çok ilginç olabilir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 9:39 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

uğraşıyoruz...
oldukça sağlam görünüyor ama tool Wink
takdir ve tebrik etmedim değil...
scene dünyasına yeni bir soluk getirebilir bu oluşum...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 9:56 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
scene dünyasına yeni bir soluk getirebilir bu oluşum...

tetanoise a katılıyorum.. sonuçta demonun sadece kod olduğu günler oldukça geride kaldı.. sanat yönü kuvvetli arkadaşların özellikle kurcalamasında fayda var..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
none



Kayıt: Jan 30, 2004
Mesajlar: 5

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 5:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

anasayfa daki haberi simdi okudum. haberde ufak bir yanlislik var, "kkrieger" adli oyunun editoru yayinlanmadi, generator adli ilk demonstrations tool larindan sonra gelistirdikleri "werkkzeug1" yayinlandi. haberde verilen linklerin hicbirinde boyle bir bilgi bulunmuyor, zaten hali hazirda bulunan yeni tool lari werkkzeug3 varken programin oyun yapma kabiliyeti varsa bile bunu eski tool lariyla yapmalari anlamsiz. ayrica hersey bir yana werkkzeug1 in readme sinin ilk cumlesi su: "the .werkkzeug1 is a tool for creating non-interactive realtime demonstrations."
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 7:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hala indirip bakmadım, tool nasıl bişey varolan hazır bazı şeylerin ayarlarıyla oynayarak fln mı yapılıyor yoksa sıfırdan mı yapıyoruz. Herkesin yaptığı birbirine benzemesin de...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
none



Kayıt: Jan 30, 2004
Mesajlar: 5

MesajTarih: Sat Jul 03, 2004 12:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

herseyin 0 dan yapiliyor. programi daha henuz bilmiyorum ama su an ciddi ciddi bu programin karsisinda urasiyorum.

bu arada "kkrieger" adli oyunu werkkzeug3 adli yeni toollariyla yaptiklarini simdi ogrendim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.104 Saniye