Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 2:21 pm Mesaj konusu: 2d RTS |
|
|
2-3 senedir DX ile üzerinde çalıştığım 2d RTS oyunundan alınmış ekran görüntüsü.
Oyunun Özellikleri:
built-in level editor
c++ & directX 7.0
AI - realtime pathfinding (fast)
load - save mission
building menu - for units and structures
more to come but surprize
note:
For people who wants to play the game bt755@hotmail.com
blue-ice |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 2:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
Çok güzel oturmuş bir sistemi vardı oyunun, grafik için barbaros iyi birilerini bulursa, güzel birşey ortaya çıkabilir.
Bir ara izometrik yapmaya çalışıyordu. Ne oldu hala devam ediyor mu acaba? |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 5:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
İzometrik olayına geçmek isterseniz size shade interaktif database inde bulunan Unutulmuş Savaşlar CharacterScene.max ve BuildingScene.max dosyalarını yollayabilirim.
Sahnelerin kamera açıları çok iyi ayarlanmış olup gölgeleme ve ışıklandırmayıda bulundurmaktadır.
Işıklandırma:
Daylight ve/veya sunlight seçebiliyorsunuz yani sol üst çaprazdan kameranın arkasından bir ışık vuruyorsa gerçek hayattaki gibi ışığın direkt görmediği yerlere yani arkalara yansımayla ışık vuruyor. Günışığı |
|
Başa dön |
|
|
|