Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 4:25 pm Mesaj konusu: Unutulmuş Savaşlar Ressurection |
|
|
Selamlar,
SHADE interaktif (Kesit ltd. şti.) geçtiğimiz ay zor bir karar almıştır ki şimdi buraya girip bunu yazmaya nasıl zaman buldum bilmiyorum!
Üzerinde 1 yıl çalışılmış grafiklerin hepsini; en küçük birşey kalmaksızın iptal etmiş ve 2 ayda grafik kalitesini; grafikleri yeniden yaparak 6 katına çıkarmayı hedeflemiştir. bunun 3 haftası geride kaldı ve Düzen ırkının 4 karakteri - 1 ağaç - düzen yapılarının büyük bir bölümü ve 3 çeşit çimen bitti. Sadece tekrar başa dönmemek için grafikleri bir pencerede toplayıp yorumlamanızı görmek istiyoruz.Belirgin hataları bulup bildirebilirsiniz.Yapıcı olun!
http://www.geocities.com/berkyuksel19/charshow.zip
NOT:1 Büyücü kulesi normalden çok küçük...
2 Saman çatılı ev deneme aşamasında...
http://www.geocities.com/berkyuksel19/charshow.bmp |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 4:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
bmp ye girmeye çalışmayın |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 4:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
Mesajlarınızı çabuk alabilirsem sevinirim çünkü yarın rötuş günü ve karakterlerin kemikleri döşendi pazar günü loop animasyon çıktıları alınacak bu arada karakter boyları şu an da orantılanmamış durumda yani kafanız takılmasın ona |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 4:48 pm Mesaj konusu: |
|
|
sag alttaki mavi sapkali kulenin (sanirim büyücü kulesi) dibindekiler kayalik gibi birşeymi acaba? eger oyleyse uzerinde biraz daha calisilmali.. çok sivriler.. belki oval 2 3 tane buyuk parca kullanilabilirsiniz..
ustteki beyaz ev diğerlerine göre çok sade kalmış. pek detaylandırılmamış. (veya detaylandirilmis ama hep beyaz oldugu icin detaylar kaybolmus..) çatının bi tarafının siyah olmasıda hoş durmamış. sanki birşeyin gölgesi gelmiş gibi ama çatıya okadar büyük ne golge gelebilir?
geriye kalan diğer binalar ve adamlar çok güzel..
sol üstteki kocaman saksı mı? diğerlerine göre orantısız duruyorda..
umarım yapıcı olmuşumdur. içimdekileri söyledim.. (şimdi herkes cok laubalisin diycek bana.. keşke söylemeseydim.....) |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 4:55 pm Mesaj konusu: |
|
|
ha bide Resurrection diye bi oyun vardi. Resurection: Black Dragon diye.. 3 tane karakteri vardi.. bi karışıklık yaratmasın? |
|
Başa dön |
|
|
Ziyaretci
Kayıt: Apr 24, 2003 Mesajlar: 287 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 4:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
genel olarak çok güzel olmuş.
keşke bu resmin yanında (biraz daha orantılı olarak) bi kompozisyon gibi bişey oluştursaydın bi tanede. arka plan siyah yerine çimen falan olsaydı.. daha ii anlaşılırdı.. gölgeler falan varsa belli olurdu.. (yoksa neden yok?)
kolay gelsin.. |
|
Başa dön |
|
|
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 5:04 pm Mesaj konusu: |
|
|
ultima gibi.. oldukça hoş.. |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 5:07 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ferit:
1. Evet kaya gibi gö<üküyor ama kristal olacak şimdi malzemesini yapıyorum.
2. En detaylı yapı beyaz townhall ama beyaz olması detayları gizliyor şimdi kirletmeye başladım onu... ayrıca o gölge geçici sorun render ettiğim sahneden kaynaklanıyor.
3.Yok o küçültülcek ağaç!
Ressurection ismi değil isim tamamen Türkçe ressurection u oyunun yeniden doğusu anlamında kullandım...
Ziyaretçi:
Derleyince olur ancak kompozisyon...
İkinize de teşekkür ederim 1 Ağustos 2004 te level designer takımı kurulacak... Map editorün kapsamlı grafik database i ve öğrenmesi kolay bir script dili var Bölüm senaristleri hazırlansın |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 5:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
Teşekkürler deniz ama asıl sorunum modellerken kullandığım monitörün 19" olması bu yüzden çoğu zaman detaylar yeterli geliyor ama ofisteki diğer 17" lerde sanki farklı bir modelmiş gibi gözrüyorum ayrıca ekran contrast ve brightness ı açın! |
|
Başa dön |
|
|
MrCha0s
Kayıt: Dec 13, 2003 Mesajlar: 71 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 6:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
bunlari oyunda real time mi render edip kullanicaksin yoksa pre rendered mi olucak ? bana prerendered geldi ama yinede sorayim dedim bu arada gercekden gusel olmush ama isometric goruntu biraz fazla dik gibi.... |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 6:04 pm Mesaj konusu: |
|
|
Önceden karekare render ediliyor image olarak aktarılıyor ama bayrak flama vb. öğlerde hareketli oluyor yani 3d hızlandırıcı olmadan oynanabiliniyor |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 6:26 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ziyaretçi: gölge var :Eski demodan bir ekran görüntüsünde www.geocities.com/berkyuksel19/sshot.jpg de gölgeleri görebilirsin orada karakter gölgeleri yok ama yeni versiyonda onlar da var. |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 7:07 pm Mesaj konusu: |
|
|
Screenshottan gördüğüm kadarıyla güzel, ağaçlar fln çok tatlı durmuş, otlar fln...
Yalnız taş gibi bişiler var onlar çok havada duruyo gibi biraz gölgelerine ayar çekmek lazım.. belki son versiyonda daha farklıdır.. |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Sat Jul 03, 2004 9:02 am Mesaj konusu: |
|
|
o screenshottaki otlar ağaçlar vb. iptal edildi en üstteki linkten bakabilirsinz yeni yapılan grafiklerin bir bölümüne |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
|
Başa dön |
|
|
|