Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
none
Kayıt: Jan 30, 2004 Mesajlar: 5
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 5:13 am Mesaj konusu: yillardir bekledigimiz haber: Farb-rausch Demo Tool |
|
|
Evet arkadaslar tum zamanlarin en iyi demoscene grubu farbrausch sonunda o muthis tool unu gun yuzune cikardi: "werkkzeug" ve bir bomba daha, tum zamanlarin en iyi demosu olan "the popular demo" nun data file ida tutorial olarak veriliyor. bundan daha iyi ne olabilir
http://www.theprodukkt.com/werkkzeug1.html
ufak bi not daha:
henuz gormemis olanlar yada daha farbrausch grubunu duymayan oyun meraklilari icin: bu adamlarin breakpoint 04 de tanittiklari yeni oyunu "kkrieger" tum muhtesemligine karsin sadece 96kb.
http://www.theprodukkt.com/kkrieger.html |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 9:08 am Mesaj konusu: |
|
|
Anasayfa da haber olarak vardı ama önemli değil... Forumda bu kadar tartışmalı yeni topic arasında yine en düzgünü bu. Ben indirmedim, indirenlerden güzel bişeyler yapan varsa yollasınlar. Çok güzel şeyler çıkabilir.
Aslında bu demolarda kullanılan sistemi kendi oyunlarınızda da kullabilirsiniz. Yani aynısı değil ama kendi geliştirdiğiniz bir algoritma ile procedural kaplamalar yapabilirsiniz. Bir kaç rastgele değişken kullanarak belki de tüm oyununzda farklı dokular kullanabilirsiniz.
Böyle birşey yapmış , yapabilen biri var mı? çok ilginç olabilir. |
|
Başa dön |
|
|
tetanoise
Kayıt: Jan 18, 2003 Mesajlar: 432 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 9:39 am Mesaj konusu: |
|
|
uğraşıyoruz...
oldukça sağlam görünüyor ama tool
takdir ve tebrik etmedim değil...
scene dünyasına yeni bir soluk getirebilir bu oluşum... |
|
Başa dön |
|
|
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 9:56 am Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
scene dünyasına yeni bir soluk getirebilir bu oluşum... |
tetanoise a katılıyorum.. sonuçta demonun sadece kod olduğu günler oldukça geride kaldı.. sanat yönü kuvvetli arkadaşların özellikle kurcalamasında fayda var.. |
|
Başa dön |
|
|
none
Kayıt: Jan 30, 2004 Mesajlar: 5
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 5:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
anasayfa daki haberi simdi okudum. haberde ufak bir yanlislik var, "kkrieger" adli oyunun editoru yayinlanmadi, generator adli ilk demonstrations tool larindan sonra gelistirdikleri "werkkzeug1" yayinlandi. haberde verilen linklerin hicbirinde boyle bir bilgi bulunmuyor, zaten hali hazirda bulunan yeni tool lari werkkzeug3 varken programin oyun yapma kabiliyeti varsa bile bunu eski tool lariyla yapmalari anlamsiz. ayrica hersey bir yana werkkzeug1 in readme sinin ilk cumlesi su: "the .werkkzeug1 is a tool for creating non-interactive realtime demonstrations." |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Fri Jul 02, 2004 7:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
Hala indirip bakmadım, tool nasıl bişey varolan hazır bazı şeylerin ayarlarıyla oynayarak fln mı yapılıyor yoksa sıfırdan mı yapıyoruz. Herkesin yaptığı birbirine benzemesin de... |
|
Başa dön |
|
|
none
Kayıt: Jan 30, 2004 Mesajlar: 5
|
Tarih: Sat Jul 03, 2004 12:08 am Mesaj konusu: |
|
|
herseyin 0 dan yapiliyor. programi daha henuz bilmiyorum ama su an ciddi ciddi bu programin karsisinda urasiyorum.
bu arada "kkrieger" adli oyunu werkkzeug3 adli yeni toollariyla yaptiklarini simdi ogrendim. |
|
Başa dön |
|
|
|