Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
chfbat
Kayıt: Dec 31, 2003 Mesajlar: 49
|
Tarih: Sun May 02, 2004 4:13 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ama half-Life 2 dekiler daha güzel. Eğer HLSRC'ye ulaşıursan anlarsın ne demek istediğimi. Yada filmlerine bak.
Birde GLSL Pixel ve Vertex shader'lardan daha kolay kullanılabiliyor çünkü shader içine api sığdırabiliyorsunuz |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Sun May 02, 2004 8:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
DirectX ve OpenGL karşılaştırılamaz. Fakat bu konunun amacı, hangisinde daha fazla sıkıntıya düşülür sorusunu cevabını bulmak.. Neyse bir sayfa buldum, bu konu ile alakası yok ama DirectX vs OpenGL kavgası ile ilgili bir Dövüş kulübü sayfası [ Klihle ] |
|
Başa dön |
|
|
mentat
Kayıt: Oct 15, 2002 Mesajlar: 528
|
Tarih: Sun May 02, 2004 10:21 pm Mesaj konusu: |
|
|
him him him.. md-c verdigin linke soyle bir goz attim. bu hafta tam da gl ile vertex blending ile ugrasirken, listede ilk sirada gl'de vertex blending'in olmadigini gormek sasirtti beni. dx bilmesem de, yine o listede dx icin yazan pekcok no'nun yes oldugunu saniyorum.. tarihini goremedim yazinin belki baya eskidir. ben kosarak kactim o siteden..
gamedev.net'de baya guzel bir makale vardi konuyla ilgili, ona bir goz at istersen. |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Mon May 03, 2004 10:03 am Mesaj konusu: |
|
|
chfbat kim olduğunu ve mailini öğrenebilirmiyim. Messenger kullanıyorsan onu da söyleyebilir misin. Seninle tanışmak isterim.
Daha doğrusu burdaki arkadaşlarla daha sık görüşebilmek isterim. Bir ara toplanma gibi bir şeyler yapabilirmiyiz
[ Bu mesajı düzenleyen: DoganBir _FIL 03-05-2004 11:47 ] |
|
Başa dön |
|
|
Ziyaretci
Kayıt: Apr 24, 2003 Mesajlar: 287 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Mon May 03, 2004 12:32 pm Mesaj konusu: |
|
|
Madem herkes NYP ci, bir PP (procedürel programming) ci olarak NYP ile köşeye sıkışacağın bir nokta şu olabilir:C++ NY ama, procedurel şekillere de izin veriyo..
Java tamamen OO olduğu için hiç bi procedurel yöntem kullanılmıyo. Bu da, bazı zorlama nesnelerin oluşturulmasına neden oluyo..
Mesela, java da Callback function olmadiği için zorlama callback nesneleri var. C++ i da saf OO kullancam derseniz karşınıza böyle şeyler çıkabilir.. (ihtimal.. DX bilmiyom, varmı yok mu bilmiyom..)
bunların dışında, OO herzaman daha rahat yönetilebilir kodlar yazmayı sağlıyor..
DX in gıcık olduğum tarafı 45 harflik class isimleri (biraz abarttım mı?)
yani, gerçekten göz korkutmak ve olaya mistik bi hava vermek için dizayn edilmiş gibi..
bi de OGL biraz daha low level, tüm kontrol bizim elimizde oluyo.. Yani kendi renderer class hiyerarşini oluşturma konusunda daha özgür oluyon..
DX ile adamların sana verdiği hiyerarşiyi kullanmak zorunda kalıyon..
walla aklıma gelenler bu kadar..
NOT: Biraz Anti-Dx bi yazıya benzedi aslında.. amacım anti dx olmak değil.. sadece MD-C nin DX ile nerlerde sıkışırsınız sorusuna biraz cevap vermek..
ii oyunlar..
|
|
Başa dön |
|
|
|