Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - TLM SpellCasters
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

TLM SpellCasters
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5
 
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Apr 27, 2004 8:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yep.. artik vektor calisabilecek bir grafikci aramayi dusunuyorum yanliz.. zamanim yetmiyor..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Arda



Kayıt: Feb 25, 2003
Mesajlar: 226

MesajTarih: Tue Apr 27, 2004 11:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

üheee o zaman helal olsun ne diim oturup mmorpg çizip kodmak nedir ya...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Wed Apr 28, 2004 9:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hehe
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Thu Apr 29, 2004 10:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

SpellCasters beta muzigi;
spellcasters.thelastmage.com/Loserian_Tearsofthewizard.swf
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Arda



Kayıt: Feb 25, 2003
Mesajlar: 226

MesajTarih: Thu Apr 29, 2004 11:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bunuda sen besteleyip sen çalmadın umarım...
fena olmamışşş...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Apr 30, 2004 12:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yok muzikcimiz var, ayni zamanda shadowy tree nin ve tlm online in muziklerinide yapan kisi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MrCha0s



Kayıt: Dec 13, 2003
Mesajlar: 71
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Apr 30, 2004 3:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

projeye bakiyom gayet gusel ve istikrarli gidiyor tebrikler... Massive Multi Player olucak bi oyunda neden bole platform tarzi 2 boyutlu bi ortam kullaniyorsunuz cok merak ediyorum ? yanlish anlama elestirme filan amacli degil sadece merak ediyorum sebebini.... kolay gelsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Apr 30, 2004 3:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Cunku grafikler anime tarzında? 2d en uygunudur.. ayrıca grafikler 2d ama ortam 3d? sonucta z eksenindede hareket ediyor karakterler? (ileri, geri, saga, sola, yukarı, asagı?)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MrCha0s



Kayıt: Dec 13, 2003
Mesajlar: 71
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Apr 30, 2004 4:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

himm tamam ben screen shotlardan sadece ileri geri gibi haraket ediyor gibi gordum... 3d derkende grafiklerin 3 boyutlu olmasini degil dunyanin 3d olmasini kast etmishtim yani isometric goruntu ultima online second age gibi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Apr 30, 2004 6:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

benden oyunyapimi.org üyelerine tavsiye:

2D izometrik oyun yapmayın yani;

3D hazırlayıp render aldıktan sonra resim dosyası olarak çağırma olayı...

Biz Unutulmuş Savaşlar bilgisayar rts oyunu projesinde böyle yaptık ama hep " keşke 3d yapsaydık " şeklinde söylendik

Sorun ise herşeyin açısı yani çoğu şeye göz kararı vermek zorundasınız

Şöyle düşünebilirsiniz
Bi kez sahneyi kamerayı vb. ayarlarım sorun biter...

Yapıların - karakterlerin - çevre birimlerin ve yeryüzünün uyumu da size çok çektirir

illa da ben 2d izometrik yapıcamm diyorsanz benimle görüşerek takılcağınız ağlıyacağınz ve haykıracağınız noktaları önceden söyleyerk çözüm yollarını belirtebilirim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Apr 30, 2004 7:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

grafikler 3d render degil... vektor grafikler bunlar... tek bir acidan hazirlandiklari icin ve platform turune yakin oldugu icin o tur sorunlarla pek karsilasmiyoruz...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Sat May 01, 2004 3:22 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

betalar basladi, testerlara bilgilendirici mailler yollandi... *saate bakar* eyvah eyvah... *uyumazsa zayif insan vucudu bunu daha fazla kaldiramayacaktir*
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MrCha0s



Kayıt: Dec 13, 2003
Mesajlar: 71
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat May 01, 2004 10:52 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

selam ben isometric tile engine kullanarak bir oyun yapiyorum bilgi paylasimi yapmak isterim icq 10390761 mail meliksah@meliksah.com baglantiya gecersen sevinirim...

Quote:

On 2004-04-30 19:10, Norman wrote:
benden oyunyapimi.org üyelerine tavsiye:

2D izometrik oyun yapmayın yani;

3D hazırlayıp render aldıktan sonra resim dosyası olarak çağırma olayı...

Biz Unutulmuş Savaşlar bilgisayar rts oyunu projesinde böyle yaptık ama hep " keşke 3d yapsaydık " şeklinde söylendik

Sorun ise herşeyin açısı yani çoğu şeye göz kararı vermek zorundasınız

Şöyle düşünebilirsiniz
Bi kez sahneyi kamerayı vb. ayarlarım sorun biter...

Yapıların - karakterlerin - çevre birimlerin ve yeryüzünün uyumu da size çok çektirir

illa da ben 2d izometrik yapıcamm diyorsanz benimle görüşerek takılcağınız ağlıyacağınz ve haykıracağınız noktaları önceden söyleyerk çözüm yollarını belirtebilirim.

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5
5. sayfa (Toplam 5 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.149 Saniye