Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
streamline
Kayıt: Apr 25, 2004 Mesajlar: 56
|
Tarih: Wed Apr 28, 2004 10:51 am Mesaj konusu: |
|
|
merhaba BSP'leri açıp editlemek gibi bir durum söz konusumudur? elimde bir bsp var ve texturelarini bir .PAK a koymak istiyorum bunu nasil yapabilirim? BSP deki texturelerin Pathlerini degistirebilmek mumkunmudur? |
|
Başa dön |
|
|
MeMoKaN
Kayıt: Dec 20, 2002 Mesajlar: 150 Nereden: istanbul
|
Tarih: Wed Apr 28, 2004 11:36 am Mesaj konusu: |
|
|
Aslında hangi oyunun haritalrarını editlemek istiyorsun Pak dedigine göre Quake serisi olma ihtimali yükseliyor...
daha ayrıntılı bilgi verirsen daha anlasılır örnekler verilebilir..
Çesitli Bsp formatları için bir çok dönüştürücü var...
Halflife için örnek vermek gerekirse Map dönüştürücüleri mevcut daha sonra bu map uzantılı dosyayı Worldcraft veya benzer bir harita editörü ile açabilirsin cesitli degişiklikleri ve kaplamalarını degiştirebilirsin...
sana örnek bir site...
HL editing Tool
bu arada dönüştürücün adı winbspc sayfada en asagıda
[ Bu mesajı düzenleyen: MeMoKaN _FIL 28-04-2004 12:38 ] |
|
Başa dön |
|
|
streamline
Kayıt: Apr 25, 2004 Mesajlar: 56
|
Tarih: Wed Apr 28, 2004 1:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
demek istediğim şu elimde bir quake3 map i veya bir half life map i var
fakat bu mapin texturelari klasorlerde daginik bir bicimde..
ben bu texturelari bir pak veya wad dosyası içine tek bir dosya haline getirmek istiyorum ama yapamiyorum nasil yapmaliyim... pak0.pak felan olur ya oyunlarda onlar gibi.. pak explorer ile hertürlü texture ayiklanabiliyor.. ama birlestirme islemini nasil yapacagim?
örnek olarak mostarbridge.bsp si.. veya pusudaki bsp... ikisinde de texturelar daginik bir bicimde duruyor...
|
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Apr 28, 2004 2:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
Eveeet cevap hakkım kullanmak istiyorum:
Hangi Oyuna yada Ne formatta Seviye hazırlamak istiyorsun? Quake ? Half-Life?
+BSP to Map: bu olay sanıldığı kadar iyi olmamakta, genelde level tasarımcılar ve bende dahil bu olayı, bir haritayı geri kazanmak için değil de bu haritayı yapan adam burada bunu nasıl yapmış bende yapabilirmiyim diye çeviriyor... Çevirme sonunda kaymış yada hatalı Brush'lar olabiliyor... aynı şekilde görünmeyen dokular ve kayık dokularda mevcut
çeviri için winbsp'i kullanabilirsim
+Tüm resimler bir Pakete: Quake bu olay için *.PAK arşivi kullanıyor... Aynı şekilde Half-Life'da da sadece dokular için *.WAD tercih ediliyor
Half-Life Wad için WALLY isimli bir program kullanılıyor. Tüm resimleri bu dosyanın içine uygun boyut ve ebatta ekleyebiliyorsun... Bu ebatlar: 16, 32, 48, 64, 72, 80, 96, 112, vs. vs.
Quake'de PAK içinde PakExpl yada Pak Scape'i kullanabilirsin... Gerçi artık PAK'ı WinRAR'da açıyor bu WinRAR ilede açıp düzenleyebilirsin...
Araçları bulabileceğin siteler:
Mutlaka Bak
TheWall
DHLP
Site işte
|
|
Başa dön |
|
|
streamline
Kayıt: Apr 25, 2004 Mesajlar: 56
|
Tarih: Wed Apr 28, 2004 2:45 pm Mesaj konusu: |
|
|
hmmmm herhangi bir oyun için deil kendi oyunum için kasıyorumda... eve gidince bir deniyeyim..
half-life quake felan cdl eri elimde olmadigi icin internetten cektigim haritalarda test yapiyorumda.. mostarbridge ve pusununkileri deniyorum pusuyu load ederken bir sorun çıkıyo o sorunun texturelardan kaynaklandigini saniyorum.. o yuzden de pathlerini degistirmek icin editlemem gerekiiyo diye düşünüyorum.. mostarbridge load ettiğimde textuerlarin çoğu gözükmüyordu... |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Thu Apr 29, 2004 10:22 am Mesaj konusu: |
|
|
Pusu'da ki haritalar, sanırım 3TeGames ekibi kendine göre bıraz değiştirmiş olabilir yani Standart quake 3 BSP'nin dışına çıkmış olabilirler...
MosterBridge'i ben yaptım, fakat dokular half-life'ta görünüyor sanırım uygulamana, "\cstrike"'nin ana dizinindeki "de_mostarbridge.wad" isimli doku arşivini eklememişsin yada projende daha Half-Life WAD desteği yok? |
|
Başa dön |
|
|
|