Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - UNREAL 3 MOTOR
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

UNREAL 3 MOTOR

 
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Apr 16, 2004 8:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Amanın bu engine ne yaw

Unreal 3 Engine

CGBUG dan yorumlar

Harika pixel-bashina ishiklandirmanin yaninda Normal mapping / displacement mapping ile super abarik detay mümkün kılınıyor..
ZbrushIn sistemi bu konuda accayip avantajlı chunku base modelin ustune mesh resolutiondan bagımsız detay displacement / normal map koyabiliyorsunuz, high ve low poly objeleri ayri ayri modellemeye gerek kalmiyor


su anda bunu calistiran grafik karti yeni cikan GeForce 6800, artik oyunlar icin 10 000 polygonluk modeller cizilecek,

10.000 poligon chizilcek ama ilk bashta tüm detaylariyla birlikte normal maplerini 2-6 milyon poligondan olushan detayli objelerden aldiklari ve per-vertex yerine per-pixel ishiklandirildiklari ichin siluetleri 10.000 poligonluk objelere benzesede, ustundeki detaylar milyon poligonluk objeleri andiracak, yani bildiin render kalitesi (silüet derkene, yaklashtiinda objenin kenarlari tabi low poly (10.000 poly heheuheu) gozukcek ama geri kalan kismisi pre-rendered kibin! )

edge lerde dusuk poligon sayisinin etkisi belli olacak elbette ama, oyun oynanirken kimsenin buna dikkat edebilecegini sanmiyorum (hatta monitorunuzun focus ayari varsa biraz kisin, 100.000 poly gibi gorunuyo

O ishik kirilmalarini pixel shaderlarla yapiyolar, grafik kartinin ozelliklerini kullanarak. Benzer bi efekti ATI'nin rendermonkeyini indirseniz görebilirsiniz. Fekat tabi burdaki chok shaane

Mekanlarda isiklandirilmis olarak bake ediliyor, sole dusunun her sey ilk basta highpoly hazirlanior mekanlarda dahil isiklandirilior (rad, hdri vs...) daha sonra low poly modeller olusturuliyor ve highreslerin uzerine yerlestiriliyor ve bake programiyla (biz microwave kullaniyorduk lighwave icin) highres modelin ustundeki isik bilgisi golgeler her bi sey low poly`e image map olarak aktarilior. Oyun motoru destekliyorsa normal mapleride export edebiliyordu microwave.

Başa dön
Kullanıcı profilini gör
leblebi



Kayıt: Jan 05, 2004
Mesajlar: 127
Nereden: q3dm17

MesajTarih: Fri Apr 16, 2004 9:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Adam diyor ki "1.5 senedir falan uzerinde calisiyoruz, ilk baslarda 1.5-2 FPS
cekiyoduk."!!!

Polybump vs. gibi bahsettigi teknikler zaten bilinen teknikler. Burada bize en
cok koyan sey adamlar polybump'i butun haritaya yaymaya basliyolar. Bizim gibi
kendi halinde oyun yapip eglenen tiplerin birakin sade haritayi artik hem haritayi
hem de normal mapleri uretmesi mumkun degil. 20 tane haritaciyi bi araya
getirsen anca saglam bi harita yaparlar gibi. Bu tip ayrintili isler ancak buyuk
studyolarin uretebilecegi bi noktaya gelmeye basladi...

Ordaki laflarindan birisi de ilgincti. Sonuna dogru ayrintili bi model gosterirken
diyo ki: "bu modeldeki desen miktari ve ucgen sayisi orijinal unreal'deki bir level
dakinden daha fazla".
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.316 Saniye