Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Sadece Merak
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Sadece Merak

 
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Fri Feb 07, 2003 5:05 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Selamlar ;
Benim merak ettiğim birşey var...Diyelim ki yaptığım oyunda karakterimin pelerininin ya da saçlarının doğal bir şekilde hareket etmesini istiyorum.Koşarken savrulması vs.
Fakat karakter aniden durduğunda pelerinin sırtına yapışması gerekirken içinden geçiyor ve önüne gidiyor.Bu olayı düzeltmek için ne yapmalı acaba?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Feb 07, 2003 9:34 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Pelerinin gerçekçi dalgalanması gibi bir şeyi gerçekleştirmişsen, karakter üzerinde bir collision düzlemi (daha iyisi düzlemleri..) tanımlayıp pelerindeki ağ dinamiklerinde (spring models) kullandığın hesaplamaları bu düzlem(ler) ile çarpışmaları da hesaba katarak yaparsan fazla bir problem olmayacaktır diye düşünüyorum.. tabii bu olay biraz ileri bir konu oluyor.. internetteki bazı örneklerde bi örtüyü çeşitli düzlemlere atıp daha sonra düzlemin şekline göre hareket etmesini (şekil değiştirmesini) sağlıyorlar.. bayağı bi hesaplama gücü yiyordur sanırım..

[ şu linke bir göz atabilirsin ]

deniz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Black_Knight



Kayıt: Oct 23, 2002
Mesajlar: 286
Nereden: İstanbul/İzmir

MesajTarih: Fri Feb 07, 2003 11:38 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bence hiç kasmayıp pelerinin hareketinin animasyon dosyasınada hazır bulundursan daha kolay olur hem içinden geçme olayıda cozulur.
tek eksisi pelerin hep aynı sekilde savrulur eheh :][addsig]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
UzMaN



Kayıt: Jan 29, 2003
Mesajlar: 118
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Fri Feb 07, 2003 12:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Pelerinin adamın içinden geçmesinden ziyade pelerinin adamın hareketine göre yer değiştirmesini sağlayan \"sanki kuvvetler\" olayı zor iş gibime geliyor.Mesela GTA3 de çok güzel yapmışlar.Arabanın hareket halindeyken kapısı kapalı deilse araba yavaşlayınca kapısı çok gerçekci bi şekilde açılıyor.
bununla ilgili çok soru çözmüşüzdür lisede,üniversitede.adam asansördedir.asansör yukarı doğru harekete geçince kuvvet ne olur cinsinden neyse konuyu dağıttım baya heueu.Black_Knight naber abi bu arada sen chat odasına gelmiyon sanırım artık.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Fri Feb 07, 2003 9:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Black dediğin eğer bi strateji veya rpg oyunu fln yapacak olsam doğru.Ama bir aksiyon oyunu yaparken çok kötü durur.Baya da karışık bi iş ben bu kadar beklemiyordum...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
mentat



Kayıt: Oct 15, 2002
Mesajlar: 528

MesajTarih: Tue Feb 11, 2003 1:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sanki su siteler isine yarar gibi:


[
http://web.tiscali.it/no-redirect-tiscali/hiforce/ClothSim/indexeng.htm ]



[ http://freespace.virgin.net/hugo.elias/models/m_cloth.htm ]

Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Tue Feb 11, 2003 7:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

teşşekürler...verdiğiniz linkler fazlasıyla kaynak sağlıyor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Tue Apr 13, 2004 5:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

aslında eski kaynaklar gerçekten işe yarıyor olabilir.. bir şekilde bunları canlı tutmak gerekir ben bunları ilk kez okuyorum.. okumak aklıma yeni geldi oldukça yararlı bi kaç şey daha öğrendim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Arda



Kayıt: Feb 25, 2003
Mesajlar: 226

MesajTarih: Tue Apr 13, 2004 8:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3D action oyunu mu bu?
Bence pelerini sona bırak zamanın kalırsa yaparsın
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Tue Apr 13, 2004 10:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Zamanım kalırsa? Tahminimce daha bi 50-60 yıl yaşarım ve bu yeter herhalde...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.238 Saniye