Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Ragnor
Kayıt: Jan 26, 2003 Mesajlar: 218 Nereden: Bursa
|
Tarih: Thu Dec 08, 2005 12:27 pm Mesaj konusu: Her oyun geliştiricisinin mutlaka okuması gereken kitaplar |
|
|
Gamedev.net'i kurcalarken şöyle bir link buldum. GamesAreArt sitesi her oyun geliştiricisinin mutlaka okuması gereken kitaplar diye bir liste yapmış ve listedeki kitaplar oldukça ilgi çekiciydi. http://www.gamesareart.com/index.php?sec=store
Benim aklıma gelen ise malumunuz herkes süper ingilizce bilmediği veya kolayca yurtdışındaki kitaplara ulaşamadığı için ülkemiz sınırları içinde ve mümkünse Türkçe kitaplarla bu listenin bir benzeri yapılabilir mi? |
|
Başa dön |
|
|
Aynstaynx
Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 158 Nereden: Antalya/BELEK
|
Tarih: Thu Dec 08, 2005 5:29 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ben düşündüm yazarlar ile irtibata geçip kitaplarının türkceleştirilme teklifi vereimesi sonrada türkiyede bir yayın evi ile tüm herkeze ulaştırmayı ama bir türlü hayata geçiremedim...? |
|
Başa dön |
|
|
einherjer
Kayıt: Dec 07, 2004 Mesajlar: 20
|
Tarih: Thu Dec 08, 2005 8:26 pm Mesaj konusu: |
|
|
Oradaki kitapların hepsini okuyun dememiş, kimisinin gereksiz olduğunu, oyunlarla alakası olmadığını falan söylüyor. sakın biyerde görüpte almayın kazara;) |
|
Başa dön |
|
|
ercan15tr
Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 14 Nereden: İzmir
|
Tarih: Thu Dec 08, 2005 9:30 pm Mesaj konusu: |
|
|
zannedersem bunlar oyun tasarımcısının okuması gereken kitaplar.
Yani 3d oyun programlamasıyla ilgili birkaç kitap ( türkçe ) var zaten onların arasında da c++ ile openGL ve DirectX kullanan yok ( hepsini bilmiyorum ama bildiklerim arasında yok). Benim fikrime göre bu kitapların türkçeye çevrilmesi için Türkiyede ciddi bir oyun sektörünün oluşması lazım. Yanılıyorsam söyleyin. |
|
Başa dön |
|
|
einherjer
Kayıt: Dec 07, 2004 Mesajlar: 20
|
|
Başa dön |
|
|
|