Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - DirectX Sample Framework
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

DirectX Sample Framework

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
DarkScythe



Kayıt: Aug 04, 2005
Mesajlar: 173
Nereden: Vault 35

MesajTarih: Sun Dec 04, 2005 1:41 am    Mesaj konusu: DirectX Sample Framework Alıntıyla Cevap Ver

Opengl mi directx mi diye düşünürken (3d oyun programlamaya giriş kitabınıda alınca) managed directx'e başladım, dxsdk'da baya uzun bir kod içeren sample framework var, framework'ün işlevi hakkında birkaç şey okudum kitapta ama tam olarak bir fikir edinemedim ki baya uzun bi kodu var , normalde herkes bunu baştan mı yazıyor yoksa öğrenilmesi önemsiz arkaplan detaylarımı bunlar, bilenler bilmeyen bana anlatsın
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Sun Dec 04, 2005 1:53 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/directx9_c/DXUT_Programming_Guide.asp
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
DarkScythe



Kayıt: Aug 04, 2005
Mesajlar: 173
Nereden: Vault 35

MesajTarih: Sun Dec 04, 2005 2:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

saol.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Mon Dec 05, 2005 6:58 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence en iyisi kullanacağın yapıları kendin yaz kendin oluştur. DXUtility ler insana at gözlüğü takmaktan başka bir iş yapmıyorlar. Birtakım işleri kolaylaştırdığı kesin ama bunlar dx i derinlemesine öğrenmeni engeller. DX Utilityleri kullanırsan ileride daha karmaşık yapılar kurmak zorunda kaldığında dx i yeniden öğrtenmeye başlayacaksın.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.233 Saniye