Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
ahmetrasitbekar
Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 157 Nereden: ankara
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 4:46 pm Mesaj konusu: |
|
|
kodu daha yeni deneyebildim.Kitabıda alamadığım için tekrar sana sormak istiyorum.
Bana sorun yaratn sesin ismi "godfather"..Ben bu sesi kapatmak için senin verdiğin kodda sesnesnesi yerine godfather yazdım ama ses hala devam ediyor |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 8:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
librarden sesi bul sağ tıkla linkage e gir identifier a ne yazarsan sesin adı o olur mesela oraya "genelses" yaz tırnaksız , genelses.stop(); dedin mi durur, en azından flash mx 2004 de duruyor |
|
Başa dön |
|
|
ahmetrasitbekar
Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 157 Nereden: ankara
|
Tarih: Sat Dec 03, 2005 11:14 am Mesaj konusu: |
|
|
abi sana çok teşekkür ederim sırf bu sorun yüzünden oyunu yapmaya uzun bi ara vermiştim |
|
Başa dön |
|
|
ahmetrasitbekar
Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 157 Nereden: ankara
|
Tarih: Sat Dec 03, 2005 11:52 am Mesaj konusu: |
|
|
sana yine erken teşekkür ettim.Sorun hala devam ediyor.
Oyunumu devam ettirmem için bunu kesinlikle halletmem lazım |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Sun Dec 04, 2005 4:12 am Mesaj konusu: |
|
|
.fla'nı inceledim , bi flash kitabı edinmeni tekrar tavsiye edicem , sürekli kullanman gereken sesleri ses nesnesi olarak tanımlarsan rahat edersin , ben senin godfather'ı nesne olarak tanımladığını varsaymıştım , kısaca özetliim:
-bi kere library'den kullanacağın ses dosyasına sağ tıklayıp linkage bölümünü aç ve "ExportForActionScript" kutusunu işaretle , yukarıdaki "identifier" kutusuda açılır böylece ses dosyasına bir değişken gibi isim koyabilirsin mesela "godfather" yaz oraya
-sesi kullanmadan önce bir yerde mesela ilk frame de ses nesnesini tanımla ve yukarıdaki gibi isimlendirdiğin sesi nesneye iliştir , örnek:
Kod: |
godfathertheme = new Sound();
godfathertheme.attachSound("godfather");
godfathertheme.setVolume(90); |
-bunuda yapınca istediğin yerden aşağıdaki komutlarla ses nesneni yönetebilirsin
Kod: |
godfathertheme.start(0,1);{buradaki sıfır başlangıç yeri,1 de tekrar sayısı}
godfathertheme.stop(); |
-ayrıca birden fazla işlem yapacağında 10 kere on(){...} yazmana gerek yok:
Kod: |
on (release)
{
bişiler yap;
}
on (release)
{
bişiler daha yap;
}
ikisini üçünü tek seferde yaz gitsin
on (release)
{
bişiler yap;
bişiler daha yap;
} |
kolay gelsin... |
|
Başa dön |
|
|
ahmetrasitbekar
Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 157 Nereden: ankara
|
Tarih: Sun Dec 04, 2005 12:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
teşekkür ederim inşallah bu sefer hallederim.
Oyunumu nasıl buldun - Henüz fazla bir şey yok ama..... |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Sun Dec 04, 2005 3:41 pm Mesaj konusu: |
|
|
oyun güzel olcak ama biraz actionscript öğrensen daha az zahmetli olur , kolay gelsin |
|
Başa dön |
|
|
ahmetrasitbekar
Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 157 Nereden: ankara
|
Tarih: Sun Dec 04, 2005 6:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
saol |
|
Başa dön |
|
|
ahmetrasitbekar
Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 157 Nereden: ankara
|
Tarih: Sun Dec 04, 2005 6:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
dediklerini yaptım sonra godfathertheme.stop() yaptım ama gerilim müziğimde kesildi.Anlayamadım ben godfather a stop diyorum diğeride duruyor |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
|
Başa dön |
|
|
|