Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Seyfullah
Kayıt: Dec 02, 2005 Mesajlar: 1
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 1:46 pm Mesaj konusu: Oyunu Yaptım Fakat Korumaya Gelince... |
|
|
Arkadaşlar Tombala Adlı bir oyun yaptım Visual Basic'den...Sonra buraya atarım EXE'sini...Bu oyunumu sadece bir bilgasarda kalmasını istiyorum. başka yere kopyalanamıyacak...bunu nasıl yapabilirm... |
|
Başa dön |
|
|
DataDump
Kayıt: Aug 26, 2005 Mesajlar: 35
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 5:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
Uygulama baslangicta bilgisayarin mac adresine bakar, senin mac adresine esitse calismaya devam eder. Boylece baska bilgisayarda mac adresi farkli olacagi icin uygulama calismaz. |
|
Başa dön |
|
|
Aynstaynx
Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 158 Nereden: Antalya/BELEK
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 5:43 pm Mesaj konusu: |
|
|
Basit bir kod parçası işi halleder oyunu piyasaya sürene kadar Paralel portan bilgi okuması için bir kod yaz ve derle daka sonra paralel porta hangi bilgiyi okuması gerekiyorsa onu sadece sen bil başka bir bilgisayara alındığı zaman paralel port hatası verip kitlenecektir... |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 5:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
MAC adresleri cok rahat spoof edilebiliyor.
(bkz. SMAC) |
|
Başa dön |
|
|
Autostic
Kayıt: May 23, 2005 Mesajlar: 70 Nereden: İzmir
|
|
Başa dön |
|
|
DataDump
Kayıt: Aug 26, 2005 Mesajlar: 35
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 5:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
O zaman Mac adresi, harddisk seri numarasi, bilgisayar adi gibi parametrelerden uzun bir password oluşturup onu md5 den gecir.
Tombala oyunu icin sadece mac adresi olayi yeterli sanirim. Kimse tombala oynamak icin smac kasmaz. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 5:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
cpu id aciksa onuda kullanabilirsin. |
|
Başa dön |
|
|
Autostic
Kayıt: May 23, 2005 Mesajlar: 70 Nereden: İzmir
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 6:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
Abi eğer programı bir bilgisayara yükleyebileceksek açıkcası ben onu her makinaya taşırım. Bosch diye bir emulatör var. Buda bilgisayarı taşımanızı sağlıyor. Ayrıca hiçbir zaman teorik olarak bir program tamamiyle korumalı yapılamaz. Bana soracak olursan hala en sağlam yöntem network üzerinden sürekli bilgi akışı. Yani program çalışırken sürekli internetten senin server'ın ile bağlantıda olmalı. |
|
Başa dön |
|
|
LocKman_HacKim
Kayıt: Mar 02, 2005 Mesajlar: 168 Nereden: in İstanbul
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 7:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
[quote="DataDump"]O zaman Mac adresi, harddisk seri numarasi.....quote]
DataDump ın da bahsettigi gibi bence en saglam yollardan biri program acilirken Hdd nin seri numarasini kontrol ettirmek.
Program calistiginda o bilgisayarin HDD seri numarasini alir ve
belli bi yerde kaydeder ( saglam i yer olmali tabi ). Sadece o seri numrasinda calismasina izin verirsin.Her acilista kontrol eder seri numarasini...vs ve acar. |
|
Başa dön |
|
|
m00dy
Kayıt: Nov 25, 2005 Mesajlar: 7
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 8:48 pm Mesaj konusu: . |
|
|
bu tur karşılaştırmalı korumalarda
acarsın herhangi bi debugger'ı
koyarsın bp'leri.
jne 'leri je yaparsın veya tersini yaparsın.. :]
boylece program çalışır .. |
|
Başa dön |
|
|
Autostic
Kayıt: May 23, 2005 Mesajlar: 70 Nereden: İzmir
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 8:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
Emületöre sokunca he bilgisayarın herşeyi aynı, nolcak şimdi. Adam oyunu değil bilgisayarıda taşır, kaldiki o tip yöntemlerin kırılması birkaç saatlik iş. HDD falan için diyorum |
|
Başa dön |
|
|
Algorian
Kayıt: Nov 27, 2005 Mesajlar: 4
|
Tarih: Fri Dec 02, 2005 11:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
Microsoft koskoca işletim sistemi yazmış, kopya korumasına çare bulamamış. Ama ne yapmış, işi zorlaştırmış.
Sen de ancak kopyalamasını zorlaştırabilirsin. Kesin bir çözümü olmadığı kesin. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Sat Dec 03, 2005 1:31 am Mesaj konusu: |
|
|
Debugger'lari kullanim disi birakmak oldukca basit aslinda Yani kodu debug bile edemzsin:)
Doom3 yapmis olsaydin, aklina gelen butun yontemleri kullan derdim.
Ama is Tombalaya gelince...
bence en pratik cozum, ekran acildiginda: "BU PROGRAM IZINSIZ KOPYALANDIGI TAKDIRDE SISTEMINIZE VIRUS BULASTIRILACAKTIR" yazmak:)))) |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sat Dec 03, 2005 10:51 am Mesaj konusu: |
|
|
Internetten aktivasyon sistemi koy.
Ama maliyeti düsük olsun diye boktan bir firmayla anlas ki, oyuncular delirsin.
Interneti olmayanlar da aktivasyon yapamasin, oyun ellerinde patlasin.
Aktivasyon yapanlar da oyunun sadece tek bir bilgisayara kurulabildigini ogrenince cildirsinlar..
Piyasada, buna tam olarak örnek verilebilecek bir oyun vardı ama neydi adi.. hmmm... neydi ya.. hmm |
|
Başa dön |
|
|
traubleman
Kayıt: Apr 12, 2004 Mesajlar: 87 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Sun Dec 04, 2005 3:07 am Mesaj konusu: |
|
|
TheCotanak demiş ki: |
Internetten aktivasyon sistemi koy.
Ama maliyeti düsük olsun diye boktan bir firmayla anlas ki, oyuncular delirsin.
Interneti olmayanlar da aktivasyon yapamasin, oyun ellerinde patlasin.
Aktivasyon yapanlar da oyunun sadece tek bir bilgisayara kurulabildigini ogrenince cildirsinlar..
Piyasada, buna tam olarak örnek verilebilecek bir oyun vardı ama neydi adi.. hmmm... neydi ya.. hmm |
Bu kadar kolay çizmeyin...Emeğe yazık...
Adamlar yıllarını harcasın yapsın ondan sonra beleşçiler üstüne otursun.
sen diğer oyunlarda olduğu gibi bir sistem kursalardı kopyalanmayacağının garantisini verirmiydin.
Ayrıca firmanın boktan olup olmaması ile ne alakası var.
Sen yıllarını harcasaydın geceni gündüzünü feda etseydin hangi seçimi yapardın acaba.Sen önce öyle bir oyun yap geceni gündüzünü feda et ondan sonra görürüm seni herhalde oyunu yükledikten sonra cd kendi kendini 5 sn içinde yokederdi. Kimse kopyalayamasın diye... |
|
Başa dön |
|
|
|