Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - çok acil araba çizmek için hangi komutu kullanabilirim
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

çok acil araba çizmek için hangi komutu kullanabilirim
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 8:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3ddreams demiş ki:
Bu siteye yazdığım 350 mesaj var. 350 mesajımın birinde ufak bir şaka yapayım dedim ve 1 mesaj yüzünde öyle böyle bir tip olduk ha. Neyse öyle olsun.


kusura bakma ben seni kast etmedim. cj midir san andreas mıdır neyse onu kast ettim. onun(nlar) yüzünden sapla saman birbirine giriyor. aman yanlış anlaşılma olmasın...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
aBBuzer



Kayıt: Nov 24, 2005
Mesajlar: 3

MesajTarih: Thu Dec 01, 2005 1:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben çok daha basit bişey yapabilmiştim vmeydanerinin gönderdiği araba gerçekten çok daha iyi olmuş...
bu benim için sadece bi projeydi dün yetişmesi gereken bugüne kaldı ve
hala eksiklerde var araba hareket etmiyo falan gibi...
Ama konu cidden çok ilgimi çekti bende profosyonelce olmasada
amatör olarak oyun programlama işine girmek isterim
siteden okuduğum kadarıyla bunun için öğrenmem gereken
çok şey var galiba
ilk öncede 3d game studio ile başlamam gerekiyo heralde Very Happy
hepinize yardımlarınız için teşekkürler
bu gidişle bu forumda beni daha çok göreceksiniz sanırım.
[/img][/u]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
huzeyfecoskun



Kayıt: Dec 29, 2003
Mesajlar: 174
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Dec 02, 2005 10:47 am    Mesaj konusu: Slm Alıntıyla Cevap Ver

slmlar,
yazmayayım yazmayayım diyorum mecbur ediyorlar adamı,Bak kardeşim geçmiş tecrübelerime dayanarak sana şunları söyliyeceğim.Eğer oyun yapmak istiyorsan hazır oyun yapma programları ile işe başlama,

programlama bilgin varsa (c++ özellikle),git direk OpenGL,DirectxSDK gibi yardım dosyalarını indir,Grafik Arabirimini bunlarla çok rahat bir şekilde,neredeyse kimseye soru soramana gerek kalmıcak şekilde oluşturursun.

Daha sonra bir fizik motoruna ihtiyacın olacak,çarpışma,patlama gibi olayları yapabilmen için ,Fizik bilgin yeterince iyiyse kendin Newtonun yasalarından belli kısımları oluşturabilirsin,eğer kötü ise açık kaynak kodlu bir fizik motorunu projene entegre edersin

ve AI oyunlar AI siz hiç birşeydir,bazı basit oyunlarda AI ye gerek duymayabilirsin.ama yapmayı planladığın bir çok oyunda AI ya ihtiyaç duyacaksın,bundan dolayı kitap satan yerlerde,YAPAY ZEKA adında bir kitap var onu alır okursun,sana teknikler,fikirler verir,ve oyunun yapay zeka kısmını burdan çözersin.

Grafik kısmında ise,grafik bilgin yoksa hazır modelleri kullanmanı tavsiye ederim,veya bir tanıdık falan varsa modellerin ona çizdirebilirsin.tabiki 2D çizimlere de ihtiyacın olacak,sonuçta bir grafiker arkadaşa ihtiyacın olacak.

illa hazır birşeyler kullanacaksan, Grafik Motorunu OGRE veya Irlicht gibi hazır motorları projende kullan.

Özün sözü,ileride bu işten para yemeği düşünüyorsan birazdaha temeli sağlam kurmalısın.Hazır oyun yapımı programları ile geleceğin pekte parlak olmaz.

-----------------------------------------------------------
TAVSİYEM :

Yazılım :
C++ (ŞART), DirectX veya openGL ,
fizik bilgin yoksa - ODE (Open Dynamic Engine )

Grafik :
3DSMAX,MAYA,XSI (3D modeller için)
Photoshop ( 2D resimler için )
------------------------------------------------------------
iyi çalışmalar ...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.142 Saniye