Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - ilk opengl programım :)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

ilk opengl programım :)
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Konu Dışı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Mon Nov 28, 2005 3:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

teşekkürler..


yanlız şu 10kb ve 9kb çalışmadı bi hata veriyor. Ama ilk gördüğümde
biraz terlemedim desem yalan olur Embarassed Embarassed nası iş ya Rolling Eyes .

eh safkan ASM nin değeri anlaşıldı heralde Razz Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Mon Nov 28, 2005 9:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Kod:
     
mva=(float *) &mobj[135216];
mvb=(float *) mobm;


bu kısım ne yapıyor?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Mon Nov 28, 2005 11:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

her neyse mobm'nin tam olarak ne olduğunu anlamadım ama, statik memory kullanan bir delphi port'u yazmayı başardım. exe boyutu 20k (20480 byte), ilginç tarafı, devrecinin ilk kodunu hiç optimize etmeden almış olmam,yani statik memory'ye rağmen delphi derleyicisinin ne kadar optimize olduğu ortada.

zamanım olursa bir de vb portu yazarım Smile

http://www.lbbsoftware.com/gldemo.rar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 12:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

run time error veriyor...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 12:17 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yeniden indirmeyi dene, ufak bir hata vardı düzelttim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 12:42 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evet simdi calisiyor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Ziyaretci



Kayıt: Apr 24, 2003
Mesajlar: 287
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 3:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok güzel.

ben de gaza geldim ama uğraşacak zaman bulamadım ne yazık Sad

sonuçlar:
- orjinal gayet güzel çalıştı
- 10 K lıklar çalışmadı.
- delphi portu sola ve ileri yavaş gidiyor, geri ve sağa hızlı gidiyor. gördüğüm kadarı ile 2 çıkarma farkı var tuşları handle ederken.

tebrik takdir. vs.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 6:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sunu bir denermisiniz, 8K Laughing
www.ebleda.com/gldemo8.rar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 8:46 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

herhalde 5-6 kb'a kadar ineceğiz yakında. ben ek unitlerden (c'deki header gibi ) kurtulup bi 5 kb kazanabilirim sanırım, ama ondan sonrası tamamen demo skill Smile
bu arada delphi portun sağa çektiğini fark ettim ama ilgilenemedim, zaten bu haliyle birebir bir çeviri durumunda, bakalım optimizasyon nereye kadar gidecek...

katılım bekliyoruz, yok mu javaya port edecek olan Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
tolga



Kayıt: Sep 15, 2002
Mesajlar: 92
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 10:00 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Orjinal güzelde biraz ayıp olmuyor mu? Bu kış günü güneş, deniz ve palmiyeli ada üçlemesi Very Happy Oraya bir hatun kişi koymadığın için teşekkür etmeli o zaman Very Happy Very Happy Allah Allah, biz de insanız, bizimde canımız Hawaii çeker, olmadı Tahiti çeker, daha olmadı Antalya çeker Very Happy Very Happy Cool Twisted Evil
8Kb çalışmadı...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Autostic



Kayıt: May 23, 2005
Mesajlar: 70
Nereden: İzmir

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 12:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Orjinal demo hariç hiçbiri çalışmadı, ama orjinali sorunsuz çalışıyor
Delphi olanı denemedim
8K çalışmadı ne gerekiyor çalışması için?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 2:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hocam delphi deki çalıştı mobm ise bulunduğu konumla gökyüzü vertexlerini toplayıp bu hafıza (mobm'ye) alanına atıyor, ki ucsuz bucaksız gökyüzü oluşsun Smile . Programı delfiyemi cevirdin yoksa delfide ayrıca inline_ gibi bişiymi yaptın.

8 kb ise çalışmadı bu sefer hata mesajı bile çıkmadı bir dissambler programında açıp bakalım neden böyle Wink Crying or Very sad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 2:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ebleda hocam, fonksiyon adları uçmuş api adları mevcut. yani .idata

http://www.downloads.de/details.php?tabelle=Computerspiele&id=3520

şu linkde hiew var benim hayatımın programı (dasm) o progda exe'yi inceleyebilirsiniz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 3:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

pardon exe'yi sıkıştırmıssın galiba
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Tue Nov 29, 2005 3:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

delphi'ye birebir çevirdim,inline değil yani. pointer kısımları baya problem çıkarttığı için
oraları statik dizilere pointer olarak tanımlayıp hallettim. ilk versiyonun birebir kopyası olduğu için sorunsuz çalışıyor ancak, statik diziler kodu şişiriyor, artık data segment midir nedir, konunun uzmanları daha iyi bilir.
delphinin 8-9kb civarına ineceğini düşünüyorum. ancak öncelikle pointer yapısını dinamiğe çevirmem ve api referansları dosya içine almam lazım.

kaynağı da dosyaya eklemiştim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Konu Dışı Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
2. sayfa (Toplam 7 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.163 Saniye