Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 3:49 pm Mesaj konusu: |
|
|
abi bu gl winxp de niye yavaş çalışıyo benmi yanlış kodladım acaba |
|
Başa dön |
|
|
LocKman_HacKim
Kayıt: Mar 02, 2005 Mesajlar: 168 Nereden: in İstanbul
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 3:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
yok hocam bende normal calisiyor.güzelde olmus eline saglik |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 4:05 pm Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
şu yuvarlakları her zaman yapmak istemişimdir |
eline sağlık hocam güzel olmuş , full hızdada (85fpsVsync) çalıştı bi yavaşlama göremedim ben |
|
Başa dön |
|
|
Hunturk
Kayıt: Jul 20, 2005 Mesajlar: 78 Nereden: heavy metal aleminden
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 4:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
oyunyapimi.org'dan şimdiye kadar indirdiğim en küçük ebatlardaki 3d programı. Ve ayrıca en ufak bir dalgalanma, frame atlaması gibi bişey bile yok (geometri az ondan mı acaba )
Tebrik ederim
Kolay Gelsin. |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 4:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
şağolun yorumlar için arkadaşlar.
winxp gl ile oyun oynuyo heralde neyse ....
hunturk klavye ve maus var yeter shader kodlayacaktım yannız gl de
shader yok galiba . Belki haftaya dx ve shader ile yansımalı şekilde dalgalanma yapabiliriim. |
|
Başa dön |
|
|
DG
Kayıt: Mar 06, 2004 Mesajlar: 351 Nereden: Eskişehir
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 4:47 pm Mesaj konusu: |
|
|
devreci demiş ki: |
hader kodlayacaktım yannız gl de
shader yok galiba |
GLSL ve extensionlar var. Ama bence HLSL + Effects Framework daha iyi bir seçim.
Shader da seni de görmek isteriz devreci. İyi çalışmalar |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 6:15 pm Mesaj konusu: |
|
|
devreci'nin kodu 36K'dan 22K'ya:) daha da indirebilecegimi dusunuyorum...
www.ebleda.com/gldemo.zip |
|
Başa dön |
|
|
stroma
Kayıt: Mar 31, 2003 Mesajlar: 169
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 7:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
kodda pek bişey yapmadan 10k ya inebiliyor, biraz da hızlanıyor(~10fps) : http://www.savefile.com/files/4767302
hızın asıl düşüşü çözünürlük olabilir..
güzel çalışma.
shader konusunda ise dx daha önde. glsl gördüğüm kadarı ile per-pixel de ve 3d texturelerde hlsl ye göre yavaş kalıyor. cg ise glsl için bir alternatif olabilir ama hlsl için değil tabii ki.
kolay gelsin, iyi çalışmalar. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 7:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
Iste bu programcilik ruhu:)
10k, saglam is! fakat bende "This application has failed to start because the application configuration is incorrect Reinstalling the application may fix the problem" diyerek hata verdi |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 7:30 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel olmuş güzel. Minimum 130 fps aldım winxp' de, bayağı iyi yani. Yuvarlaklar! da oldukça hoş bu arada |
|
Başa dön |
|
|
stroma
Kayıt: Mar 31, 2003 Mesajlar: 169
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 8:17 pm Mesaj konusu: |
|
|
ebleda demiş ki: |
Iste bu programcilik ruhu:)
10k, saglam is! fakat bende "This application has failed to start because the application configuration is incorrect Reinstalling the application may fix the problem" diyerek hata verdi |
pek sağlam iş değil anlaşılan, ve tabii derleyici saolsun.
sanırım bu hata için manifest dosyası gerekiyor. proje.exe.intermediate.manifest adıyla bir dosya oluşturup içine :
Kod: |
<?xml version='1.0' encoding='UTF-8' standalone='yes'?>
<assembly xmlns='urn:schemas-microsoft-com:asm.v1' manifestVersion='1.0'>
<dependency>
<dependentAssembly>
<assemblyIdentity type='win32' name='Microsoft.VC80.CRT' version='8.0.50215.4652' processorArchitecture='x86' publicKeyToken='1fc8b3b9a1e18e3b' />
</dependentAssembly>
</dependency>
</assembly>
|
yazarsan zannetmiyorum ama düzelebilir. düzeltmezse bir de şu binary ile dener misin: http://www.savefile.com/files/8762101
SxS ile alakalı bir hata ve eksiksiz çözümünü bulamadım. dll versiyonlarını belirtmek gerekiyor falan heralde galuba sanırım yani. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 9:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
Hmm..
VC++ 6 kullaniyorum. Bu manifesti deniyebilecegimi sanmiyorum. Fakat goruyorum ki bu kod 10k'nin altina cekilebilir. Ben entry pointleri degistirip c'nin overhead'inden kurtulmaya calistim. Bendeki problem devreci'nin kullandigi standart matematik librarysi. Onu izole etmek bayagi ugrastiracak. Allignment'in bu kodda falza etkisinin olmamasi da ilgimi ceken baska birsey. Daha hizlandirmak icin entry point'in disindakileri fastcall'a cevirmeyi dene
Bu arada binary'in yine calismadi bende |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Sun Nov 27, 2005 10:04 pm Mesaj konusu: |
|
|
Rahat calisti.
Lens flare cok tatli olmus. Kutlarim. |
|
Başa dön |
|
|
ebleda
Kayıt: Dec 30, 2004 Mesajlar: 183 Nereden: usa
|
Tarih: Mon Nov 28, 2005 1:27 am Mesaj konusu: |
|
|
Evet...
10,240 byte'tan 9728 byte'a
Senin yaptigin sekilde dependency kaldirarak daha fazla ufaltamadim. Bunun icin bazi matematik fonksiyon cagirimlarini izole etmeyi denedim. Bu da bana ~500 byte kazandirdi
Bir deneyin bakalim www.ebleda.com/gldemo9728.rar
(Herkesde calismayabilir)
Bir fikrim var ama ne kadar ise yarar bilemiyorum!? Compiler'a sadece asm kodu olusturmasini soylesek ve cikan kodu ufak modifkasyonlarla tasm ile assemble etsek? Masm initialize edilmemis referanslari dosyaya koymaya bagiliyor. Bunun icin Masm ile daha ufak kod elde edebilecegimizi dusunmuyorum ama Tasm'la bu mumkun olabilir.
Yoruldum, simdilik benden bu kadar.
Iyi bir calisma devreci |
|
Başa dön |
|
|
|