Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
SanAndreas
Kayıt: Oct 31, 2005 Mesajlar: 66 Nereden: Niğde
|
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 1:12 am Mesaj konusu: |
|
|
ewt hakkatende programlama dilleriyle alakalı bi oyunmuş |
|
Başa dön |
|
|
m_polat
Kayıt: Oct 11, 2005 Mesajlar: 78 Nereden: kayseri
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 1:23 am Mesaj konusu: |
|
|
güzel olmuş helal inşallah proje biter kolay gelsin |
|
Başa dön |
|
|
tolga
Kayıt: Sep 15, 2002 Mesajlar: 92 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 9:14 am Mesaj konusu: |
|
|
adamın saci wings3d den mi? |
|
Başa dön |
|
|
tetanoise
Kayıt: Jan 18, 2003 Mesajlar: 432 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 9:53 am Mesaj konusu: |
|
|
git conitec forumlarına, oradaki search kutusuna "cube map" yada "skycube" yaz...bak bakalım skycube nasıl yapılıyor...sonra al onu wdl'ine impelemnte et...bide file menüsünden properties'de "sun azimut" diye bir değer var, genel güneş ışığının rengini veren...onu da %50 gri filan yap (R:55 G:55 B:55)...son olarak da ana wdl'nden flare.wdl doyasını çıkart ki skycube yaptığın zaman sun flare abuk sabuk yerlerden görünmesin...sonra printscreen yap gönder...
bakınız şurası:
http://www.coniserver.net/ubbthreads/ubbthreads.php
ha..."-yok ben beceremedim" derseniz de söyleyin ben anlatırım...
çavv babayyy... |
|
Başa dön |
|
|
gamemakerman
Kayıt: Nov 13, 2005 Mesajlar: 34
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 11:40 am Mesaj konusu: |
|
|
fena değil fakat gökyüzünü kare şeklinde yapacağına;
mdl editöründe sphere çiz ardından mirror (ters düz) edip yüksek çözünürlüklü (4096*4096) gökyüzü deseniyle dokulandır ardından level editöründe (wed) bütün çizim alanını kaplayacak şekilde kafana göre büyüt ve kompile et nası olmuş |
|
Başa dön |
|
|
directxgame
Kayıt: May 11, 2005 Mesajlar: 119 Nereden: Aydın
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 11:47 am Mesaj konusu: |
|
|
Oyunun karakterini kendin modellersen daha iyi olur Poser in hazır modelini kullanmamanı tercih ederim... |
|
Başa dön |
|
|
SanAndreas
Kayıt: Oct 31, 2005 Mesajlar: 66 Nereden: Niğde
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 11:47 am Mesaj konusu: |
|
|
arkadaş lar ben buraların kaplamalarını yaparken salladım elime gerçek hayattan ev duvarlarının resimleri yol resimleri felan geçti onu wally programı ile wad dönüştürüp oyuma öyle kaplama yapıcım yani bu test sürümü |
|
Başa dön |
|
|
gamemakerman
Kayıt: Nov 13, 2005 Mesajlar: 34
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 11:51 am Mesaj konusu: |
|
|
bide neden binanın dış cephesini default dokusuyla bıraktın.
www.mayang.com da cok güzel dış cephe kaplama dokuları var fakat doku olarak ataman için photoshop da 512*512 veya 1024*1024 olarak kırpıp bmp formatında kaydetmelisin. daha geniş yardım için bana yaz |
|
Başa dön |
|
|
SoulOfSilent
Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 480 Nereden: /dev/null
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 12:47 pm Mesaj konusu: |
|
|
directxgame demiş ki: |
Oyunun karakterini kendin modellersen daha iyi olur Poser in hazır modelini kullanmamanı tercih ederim... |
poser ın 250bin polygon modelini zaten kullanamazki oyunda |
|
Başa dön |
|
|
directxgame
Kayıt: May 11, 2005 Mesajlar: 119 Nereden: Aydın
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 1:32 pm Mesaj konusu: |
|
|
Evet biliyorum ama yanlış anlamışsın vurgulamaya çalıştığım şey başkaydı |
|
Başa dön |
|
|
Extatic
Kayıt: Nov 22, 2005 Mesajlar: 11 Nereden: Oyunlar Diyarından
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 3:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
Unuttuğunuz bişey var poser modellerini kim demiş ki 3d gamestudio kullanamaz. Sizin bilmdiğiniz olay 3ds(3d Studio max) formatında kayıtta yapabiliyor poser. yani 3dgs de 3d studio max modellerini desteklediğine göre rahatlıkla kullanılabilir. 3D programlar hakkında bilip bilmeden konuşmayın lütfen önce bilgi edinin araştırmacı olun biraz sonra kapışırız. ayrıca o bir test yüzü daha güzel bi yüz çalışmaları devam ediyor. |
|
Başa dön |
|
|
gamemakerman
Kayıt: Nov 13, 2005 Mesajlar: 34
|
Tarih: Wed Nov 23, 2005 3:26 pm Mesaj konusu: |
|
|
sana katılıyorum extaci bilip bilmeden konuşmamak lazım
gamestudio sitesinde gamestudio ya özel GAMESPACE PROGRAMI var
müthiş bir grafik programı fakat cok pahalı 299 $. isteyen deneme sürümü olan gamespace light programını deneyebilir. deneme sürümü 650 plygona kadar izin veriyor |
|
Başa dön |
|
|
SanAndreas
Kayıt: Oct 31, 2005 Mesajlar: 66 Nereden: Niğde
|
|
Başa dön |
|
|
mugengame
Kayıt: Nov 21, 2005 Mesajlar: 29
|
Tarih: Thu Nov 24, 2005 12:15 am Mesaj konusu: |
|
|
güzel bir projeye benziyor. Umarım oyunda böyle güzel olur sevindim böyle bir şey yaptığınız için |
|
Başa dön |
|
|
|