Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
teksasa
Kayıt: Oct 24, 2005 Mesajlar: 9
|
Tarih: Sun Nov 13, 2005 5:26 pm Mesaj konusu: 3d game studioda,3ds sorunu? |
|
|
3d game studio kullanan arkadaşlar,
3ds uzantılı modelimi '3dgame studio model editor'de mdlye çevirip '3dgame studio'ya import ediyorum ama aşağıdaki gibi bi sonuc alıyorum.Kaplama gözükmüyo vede obje tamamen karanlıkdaymış gibi simsiyah kalıyo.Yalnışı nerde yapıyorum?
http://img165.imageshack.us/my.php?image=1111111113mp.jpg
siyah gözüken 2 küp benim import ettiğim model. |
|
Başa dön |
|
|
Aynstaynx
Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 158 Nereden: Antalya/BELEK
|
|
Başa dön |
|
|
teksasa
Kayıt: Oct 24, 2005 Mesajlar: 9
|
Tarih: Sun Nov 13, 2005 6:23 pm Mesaj konusu: olmadıı.... |
|
|
Aynstaynx sağol ama çözüme yardımcı olmadı.
3ds formatından mdl ye çevirip import ettiğim hiç bi modeli kaplıyamıyorum objeyi seçili hale getirip textureye apply diyemiyorum,çünkü apply aktif değil. |
|
Başa dön |
|
|
Aynstaynx
Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 158 Nereden: Antalya/BELEK
|
Tarih: Sun Nov 13, 2005 7:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
model editör ile yapman gerekli bu işlemi sanırım kapı yapımı dersinde anlatmış olmam gerekli |
|
Başa dön |
|
|
teksasa
Kayıt: Oct 24, 2005 Mesajlar: 9
|
Tarih: Sun Nov 13, 2005 7:32 pm Mesaj konusu: |
|
|
Zaten model editorde yapıyorum işlemi Aynstaynx modeli mdlye çeviriyoum studioya import ediyorum ama siyah gözüküo resimdeki gibi,.
Yok mu bilen duyan..3d Game studio cular 3ds kullanmadınızmı hiç? |
|
Başa dön |
|
|
Aynstaynx
Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 158 Nereden: Antalya/BELEK
|
Tarih: Sun Nov 13, 2005 7:42 pm Mesaj konusu: |
|
|
modeli bana gönder |
|
Başa dön |
|
|
teksasa
Kayıt: Oct 24, 2005 Mesajlar: 9
|
Tarih: Sun Nov 13, 2005 8:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
Profilindeki hotmail adresine 3ds uzantılı modeli yolladım. |
|
Başa dön |
|
|
gamemakerman
Kayıt: Nov 13, 2005 Mesajlar: 34
|
Tarih: Sun Nov 13, 2005 10:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
dostum aynı dertten bende şikayetciyim 3ds modelleri mdl editöründe convert ettiğim zaman modellerin sadece face'leri elde edebiliyorum dokuları nereye gidiyor anlamadım. wed'de çalıştırdığım zamanda simsiyah çıkıyor. bu konuda bir şeyler öğrenebilirsen lütfen benimle paylaş |
|
Başa dön |
|
|
Aynstaynx
Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 158 Nereden: Antalya/BELEK
|
Tarih: Mon Nov 14, 2005 4:42 pm Mesaj konusu: |
|
|
BUNMU BİR İNCELE EĞER TAMAM DERSEN DERS OLARAK DAHA pRO NASIL YAPILIR ANLATAYIM...
Küpler |
|
Başa dön |
|
|
gamemakerman
Kayıt: Nov 13, 2005 Mesajlar: 34
|
Tarih: Mon Nov 14, 2005 6:00 pm Mesaj konusu: |
|
|
daha pro alatabilirmisin |
|
Başa dön |
|
|
SanAndreas
Kayıt: Oct 31, 2005 Mesajlar: 66 Nereden: Niğde
|
Tarih: Mon Nov 14, 2005 6:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
yahu aynstyanx mi neci dersleri neden yapmıyorsun ya önceden takır takır yapıyordum şimdi iyice boşladın abi lütfen başla artık lütfen yani dağıttın kendini başla şu derse |
|
Başa dön |
|
|
teksasa
Kayıt: Oct 24, 2005 Mesajlar: 9
|
Tarih: Mon Nov 14, 2005 6:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
Aynstaynx temel olarak ilerleme olmuş,bişeyle kaplanmış kutular ama buseferde uvw kaymış,sadece 2 yüzeyi kaplanabilmiş,bide game studioya atıp başkabi texture kaplamak istiyorum ama kaplıyamıyorum apply hala aktif değil.
Neyse sen ayrıntılı anlat belki ordan bi noktaya varırız.. |
|
Başa dön |
|
|
teksasa
Kayıt: Oct 24, 2005 Mesajlar: 9
|
Tarih: Mon Nov 14, 2005 8:08 pm Mesaj konusu: çözdüümm.. |
|
|
Sorunumu şu max için mdl exporter kullanarak çözdüm,bu plugin sayesinde modeli dorudan mdlye çeviriyoruz hatta üzerindeki maplerle birlikde,böylece tekrar gs nin model editörüyle uraşmaya gerek kalmıyo.
Aşağıda aldığım sonuç var,pluginin adresi:
http://www.malabar.tv/software.html
Anlamıyan olursa sorun yanıtlıym.. |
|
Başa dön |
|
|
teksasa
Kayıt: Oct 24, 2005 Mesajlar: 9
|
|
Başa dön |
|
|
gamemakerman
Kayıt: Nov 13, 2005 Mesajlar: 34
|
Tarih: Mon Nov 14, 2005 8:27 pm Mesaj konusu: |
|
|
arkadaşlar aranızda lensflare.wdl özelliğinin ne işe yaradığını ve nasıl kullanıldığını bilen varmı? |
|
Başa dön |
|
|
|