Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Kelle, kol, bacak koparmak
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Kelle, kol, bacak koparmak
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Mon Nov 07, 2005 12:04 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Doğru ama herşeyi pre ve real-time yapılması sıkıntı oluşturur, bu durumu düzeltmek için Modelciye şunu diyeceksin: Kafasını kopartabileceğim şekilde yap...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Mon Nov 07, 2005 1:07 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eğer iskelet sisteminde kemikler uzunluk ve oryantasyon bilgisi ile donatılıyorsa (translation yok), kemikler uc uca ise ve translation bilgisi ise ağaç yapısının kökünde ise; kopan parçanın düğümü ağaç yapısından çıkartılır ve bu düğümden yeni bir ağaç oluşturulur.

Dikeylemesine ortadan ikiye yarmak için ise bazı kopyalama (replication) işlemleri yapmak gerekebilir.
------------------------------------------------

MD-C artık teknik mesajlarından hiçbir şey anlamıyorum abi. Kafası kopaMAYAN iskelet model nasıl oluyor yahu? Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Mon Nov 07, 2005 5:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

DG demiş ki:

1. Eğer iskelet sisteminde kemikler uzunluk ve oryantasyon bilgisi ile donatılıyorsa (translation yok)

2. kemikler uc uca ise ve translation bilgisi ise ağaç yapısının kökünde ise; kopan parçanın düğümü ağaç yapısından çıkartılır ve bu düğümden yeni bir ağaç oluşturulur.


1. Eğer öyleyse, uzunluğu artırılır buda öteleme etkisi yapar...
2. Neden çıkartılıyormuş anlayamadım? Biz hareketsel olarak kayafı koparıyoruz, veri-yapısı olarak koparmıyoruz....

3. Modelci de zaten bu durumu iyi bir şekilde modellemeli ki... Kafa kopunca boyun + omurgayı görelim, yoksa backface culling sonrası karakterin içinden dünyayı görürüz Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Mon Nov 07, 2005 5:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MD-C demiş ki:
...önceden animasyonlanmış birşeyi oynatırsın.


MD-C nin dediği gibi yapsanız hem kolay olur hem de fazla uğraştırmaz .Benim düşüncem böyle.

İyi çalışmalar.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Mon Nov 07, 2005 11:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MD-C demiş ki:

1. Eğer öyleyse, uzunluğu artırılır buda öteleme etkisi yapar...
2. Neden çıkartılıyormuş anlayamadım? Biz hareketsel olarak kayafı koparıyoruz, veri-yapısı olarak koparmıyoruz....

3. Modelci de zaten bu durumu iyi bir şekilde modellemeli ki... Kafa kopunca boyun + omurgayı görelim, yoksa backface culling sonrası karakterin içinden dünyayı görürüz Very Happy


1. Benim dediğim yöntemde uzunluğu arttırmak öteleme etkisi asla ve asla yapmaz. Sündürme yapar. İyi düşün...

2. Kök kemikten başlayarak recursive olarak ağacı dolaşacağız. Eğer kopan parçanın düğümü hala ağaçta ise ana parçanın hiyerarşisi olduğu gibi kullanılır. Veya önlem almak için bir sürü koşulsal ifade (if) koymak gerekir. "Hareketsel olarak" kafayı kopartmak için veri yapısını kopartıyoruz zaten.

3. Modelcini ana modeli kapalı bir mesh olarak modeller. Yapacağı yegane şey kopan parçanın oluşturduğu yeni bir yüzey için transparanlığı olan bir billboard hazırlamak. Bu billboard'ın ne zaman, nereye yerleştirileceği yine motorun işi (BloodRayne 2 böyle yapıyor)
--------------------------------------------------------
1-2 paper'a bakıyorum. Eğer vakit bulabilirsem bir uygulama yapacağım sanırım benim teoride eksik kısımlar var. Kol bile kopsa bazı kopyalamalar yapmak gerek gibime geliyor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Tue Nov 08, 2005 9:40 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sanırım en iyi yol modeli parça parça yapıp kod ile birleştirmek ve gereken durumda koparma işlemini yapmak.Hatta öyle olursa bone ile uğraşmaya gerek yok.Direk collision bilgisiyle koparma işlemi gerçekleşebilir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.274 Saniye