Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - visual c++, c++ dev c++ bunlar hakında
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

visual c++, c++ dev c++ bunlar hakında
Sayfa Önceki  1, 2, 3
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
BabaCONDA



Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 58
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Mon Jul 18, 2005 11:41 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Muhasebe programi yazmak dünyanın en kolay şeyidir sayın üye arkadaşlar. Yazmayan arkadaşlar olduğu için zor geliyor.

Muhasebe programlarının tek kasıntı tarafı bol hammallık ve bol veritabanı sorgusu, başkada birşeyi yok.

Bilmeden konuşmayın arkadaşlar lütfen.

K.G....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Mon Jul 18, 2005 10:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

vb'yi(vb 5-6'yı) küçümsemeyelim, onunla directx veya opengl kullanarak oyun programlayabilir, başka dillerde hazırlanmış dll'lerle bağlantı kurabilir, hardware düzeyine kadar inemese de software'in yani platformun dibine inecek yazılımlar üretebilirsiniz.(vb'de doğrudan any tipi ile pointer erişimi yapabilir, strptr, varptr, varptrarray(undocumented) ile bellek adreslerini döndürebilir. addressof ile de functionların adreslerini döndürebilirsiniz. bütün bunları yaparken, değişken deklare etmeyebilir, point-click-code tarzı program yazabilir. diğer herhangi bir ortamın yedi ecdadınıza sayacak kadar hata üreteceği yanlışlıkları çatır çatır yapabilirsiniz...(iyi midir kötü müdür o ayrı bir konu). bütün bunlara bakarak vb'nin küçümsenmesi son derece saçmadır çünkü ister amaca isterse araca yakın olun vb sayı doğrusunun ortasına çok uzak bir dil değildir. şunu soruyorum arkadaşlar senelerce run-time modulleri eleştirildi, e peki java ne yaptı? .NET nedir?

vb'yi küçümsemek ve c++ varken vb'ye ne gerek var demek dünyaya dar bir pencereden bakmaktır. en azından şöyle düşünün vb'ye gerek olmasaydı microsoft vb'yi tasarlar mıydı,haydi hata yaptı tasarladı 8 yıl içinde 6. versiyona kadar getirir miydi, her yeni versiyonda dili daha da güçlendirmeye çalışır mıydı? vb konsepti üzerine kurulu bir platform geliştirir miydi? (bunu security olarak kabul edin, çünkü vb'nin object oriented olmadığını ve .NETin dibine kadar object oriented olduğunu biliyorum. ancak run-time modülü ile yürütülen uygulamaların sonuçta daha güvenli olduğu ortada...bence microsoft da bunu gördü)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
elifakan



Kayıt: Oct 31, 2005
Mesajlar: 1

MesajTarih: Mon Oct 31, 2005 9:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

slm millet
ben bilg muhendisliinde okuom da bize batak oyunu verdiler proje olarak c++da
kartlari kaydetmek icin bi struct actim sekiller icin bi enum tanimladim
ya ben yaziim yaptiimi en iisi:
enum suits{H,D,C,S};
struct cards
{
enum suits suit;
int number;
};

class Controller
{
public:
cards card[52];
card[0].suit=H;
card[0].number=2;
};
ama
card[0].suit=H;
card[0].number=2;
icin 4er tane error verio
zaten mantiini zor kurdum kafamda..yanlisim nerde?yardimci olabilir misinz?pts proje teslimi var ve ben daa en basindaim Sad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Mon Oct 31, 2005 10:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

İlklendirmeleri sınıf tanımının içinde yapmışsın. Onları yapıcı (constructor) denilen yapıların içinde yapmalısın
Kod:
enum suits {H, D, C, S};

struct cards
{
   enum suits suit;
   int number;
};

class Controller
{
public:
    Controller()
   {
      card[0].suit   = H;
      card[0].number = 2;
   }
   cards card[52];
};
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum) Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3
3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.131 Saniye