Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Advanced Timing
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Advanced Timing

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
hibbit



Kayıt: Sep 16, 2002
Mesajlar: 58
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Oct 25, 2005 3:51 pm    Mesaj konusu: Advanced Timing Alıntıyla Cevap Ver

Selamlar,

Bir sorum olacak sizlere.

Ekran kartının özelliklerini ayarlarken kullandığımız advanced
timing özelliklerinden "Horizontal Scan Rate" ve "Vertical
Refresh Rate" değerlerinin OpenGL ile nasıl ayarlandığını
bilen var mı?

Teşekkürler....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
mentat



Kayıt: Oct 15, 2002
Mesajlar: 528

MesajTarih: Tue Oct 25, 2005 4:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sanırım şu link işine yarar:
http://www.devmaster.net/forums/showthread.php?t=443

alttaki tartışmaya da bir göz atmanı tavsiye ederim. vsync'i off yapmak kötü birşeydire varıyor sanki anafikir..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Oct 25, 2005 4:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu konu ile ilgili bir baslik acicaktim gerek kalmamis..

Ordaki yazilari tam ceviremiyorum ama neden kotuymus cevirebilecek varsa sevinirim (ingilizcem yok gibi birsey)

2. olarak benim sorunum orneklerimde dikkatimi ceken 60 FPS de calistiginda ekranin muaazzam guzel sekilde render edildigini goruyorum fakat bu deger artmaya basladiginda resmen ekran sapitiyor bunun nedeni tam olarak bu mu bilemiyorum ama ben bu oldugundan suphelenemeye basladim..

Ekranda bazi objelerde 60 in uzerine ciktiginda kaymaya basliyor yani bir titreme oluyor bu benim hatam diycem ama bazi uygulamalardada bunu gordum fakat onlarda fazla belli olmuyor bunun nedeni nedir?

Bu olay 60 in ustune veya altina dustugunde oluyor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
hibbit



Kayıt: Sep 16, 2002
Mesajlar: 58
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Oct 25, 2005 4:40 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Konu dağılmadan müdahele etmek istiyorum Smile

Sorunu tam olarak söylemek gerkirse;

Elimde CGA modda çalışan minik bir ekran var ve benim uygulamamı
oraya 640x200 , 15.75Khz horizontal scan rate ve 60Hz Vertical Sync
Freq. ile göndermem gerekiyor.

Fakat orada sanırım sadece vertical sync'i kapatmayı anlatıyor.Peki
ben frekansı nasıl ayarlayabilirm?

Bir de horizontal olayı var tabi....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Black_Knight



Kayıt: Oct 23, 2002
Mesajlar: 286
Nereden: İstanbul/İzmir

MesajTarih: Tue Oct 25, 2005 5:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Win32 ile yaparken ChangeDisplaySettings ile istenen frenkans yapılabiliyor.Eger istenen frenkans desteklenmiyorsa en yakin daha dusuk olani seciyordu sanirsam.Bir yerde okudugum birsey bunun işletim sistemine göre degistigini yaziyordu.OGL içinde bu işi yapan birsey var mi bilmiyorum Confused
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.130 Saniye