Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Fizik Simulasyonu
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Fizik Simulasyonu

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Oct 17, 2005 12:48 am    Mesaj konusu: Fizik Simulasyonu Alıntıyla Cevap Ver

Selamlar,
Gecenlerde erdi ata bleda ile FFW yani hazirladigi base code hakkinda konusurken icindeki OpenGL ornegi gozume carpti. Dedim ki bunu biraz gorsellestirsek sence nasil olur? Oda boyle bir seyin guzel olabilecegini soyluyince bugun bir deneme yaptim arada SDL de kulandim bu benim ilk SDL deneyimim birazda Mos Oyun motorunun Grafik motorunuda kulanarak FFW openGL ornegini alttaki hale getirdim..

Degerleri degistirebiliyorsunuz fakat SDL tam ısınamadigim icin mouse devamli tiklamayi bulamadim sadece ilk basisi aliyor bu ornekde degerleri degistirebilirsiniz.

Eglencesine yapmistik fakat insan merak ediyo tabi sizce nasil olmus?Dosya indirip yorumlari yazarsaniz sevinirim ..

Planetary Motion:

http://mosengine.inativa.com/dosya/pmtest.zip

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Oct 20, 2005 12:37 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

tekrar slm sanirim kimse bakmadi ama neyse biz denemelerimize devam ediyoruz.

Fonksiyon cizimi ile devam ediyoruz.
aralik [-4pi , 4pi]
z[x,y]=cos(x)+cos(y)

Birde fonk. uzerine bir top biraktim rastgele geziniyor.
Klavye:
Devamli basmaniz gerek tuslara:
Ok tuslari : ileri ,geri , sag, sol
W,A,S,D : Rotasyon
Space : Wireframe ve ya boyali cizim


http://mosengine.inativa.com/dosya/grafik.zip
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Oct 20, 2005 12:39 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

adres biraz altta kalmis goremesseniz:

ADRES:

http://mosengine.inativa.com/dosya/grafik.zip
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
DarkScythe



Kayıt: Aug 04, 2005
Mesajlar: 173
Nereden: Vault 35

MesajTarih: Thu Oct 20, 2005 2:09 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

2. örneği görünce aklıma nette gördüğüm bi örnek geldi , bu örneği hep beğenmişimdir "verlet integration method" denen mereti iyi öğrenmek lazım hakkaten
www.isikyemek.com/n/car.rar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Thu Oct 20, 2005 9:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

verlet metodu hizli ama o kadar iyi sonuc veren bir metod degil ne yazik ki. Tabi bu ne programliyacaginiza bagli Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Ragnor



Kayıt: Jan 26, 2003
Mesajlar: 218
Nereden: Bursa

MesajTarih: Thu Oct 20, 2005 10:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok güzel şeyler tamam da ben kaynak kod göremeyince bu tarz ufak demolar ile pek ilgilenemiyorum.
Özellikle senin motoru SDL ile beraber nasıl kullandığını merak ediyorum.
Ya Vedat bence sen oturup şu motoru bir elden geçir birde döküman yazıp insanlara sun. Hatta kodlarınıda aç. Public Domain olarak ver demiyorum, kodları açıp mesela ticari amaçla kullanılmadığı sürece para istemediğin ticari ürünler için para istediğin bir lisans ile sunarsan bende bu oyun motoru cidden büyümeye başlar. Çünkü ancak bu sayede çok önemli olan kullanıcı kitlesine kavuşmaya başlar. Konudan uzaklaşmaya başladım ama bir anda ilham geldi öyle Smile.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Thu Oct 20, 2005 11:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

En azindan fizik kodlari acik Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Oct 20, 2005 11:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
Çok güzel şeyler tamam da ben kaynak kod göremeyince bu tarz ufak demolar ile pek ilgilenemiyorum.
Özellikle senin motoru SDL ile beraber nasıl kullandığını merak ediyorum.
Ya Vedat bence sen oturup şu motoru bir elden geçir birde döküman yazıp insanlara sun. Hatta kodlarınıda aç. Public Domain olarak ver demiyorum, kodları açıp mesela ticari amaçla kullanılmadığı sürece para istemediğin ticari ürünler için para istediğin bir lisans ile sunarsan bende bu oyun motoru cidden büyümeye başlar. Çünkü ancak bu sayede çok önemli olan kullanıcı kitlesine kavuşmaya başlar. Konudan uzaklaşmaya başladım ama bir anda ilham geldi öyle .


- 1. ornekde kodlar zaten acik istersen sende www.ebleda.com dan FFW yi indirebilirsin.

-SDL ile birlikte kendi oyun motorumu kullanmiyorum orneklere parcalardan ekleme yapiyorum burda amacim SDL ogrenmek idi ve bu orneklerle ogrendim sayilir ..

-Motoru insanlara sunma olayina gelince ben bu motoru kendi oyunlarimi rahat yazabilmek icin gelistiriyorum ama insanlardan genelde
"hangi oyun motorunu kulaniyorsun ..Bizde kulanabilirmiyiz ..." gibi mesajlar geliyor buna anca motoru DLL yaparak belirli bir lisans koyarak cozum bulabilirim ama su an icin bir planlama yapmadim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.099 Saniye