Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
NS
Kayıt: Sep 23, 2005 Mesajlar: 3 Nereden: TR,İstanbul,Feneryolu
|
Tarih: Fri Sep 23, 2005 7:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
Cok guzel bir cizim olmus ellerine saglık artık gozlere bırsey dıyemıycem bende autocad kullanıcısıyım baya ıyı bır cızım yapmıssın.
Bak ne dıycem
www.jsvracing.com adresine gır bak bir yarısma var ben katılmayı dusunuyorum fakat daha farklı cızımler ıstıyorlar araba ıc dızaynı örn:(vıtes topuzu,korugu,koltuklar,dıreksıyon,paspas,kapı eslıklerı,pedal setlerı vb). ben basladım cızmeye kare kalem olarak
daha detayları ıcın katılım sartları ıcın bır bak bence
www.jsvracing.com |
|
Başa dön |
|
|
GARYOSAVAN
Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 59 Nereden: İzmir
|
Tarih: Sat Sep 24, 2005 3:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
Walla Redeemer'ın makinesi gördüm. Diğer çizerlerin ve ev kullanıcılarının makineleri ile kıyaslayınca gerçekten çok yavaş bir makine. Onda da son model 3Ghz işlemci, 1GB Ram 6600GT veya daha yukarısı bir sistem olsa süper işler yapar. Ancak o suprayı çizerken o PC'nin ne kadar kasıldığını kendim gördüm. Ben Redeemer'ı sabrından dolayı takdir ediyorum. Bende o makine olsa yenisini alana kadar bu tür işler yapmazdım walla. Dediğin yarışmaya doğru düzgün bir sistem ile katılabilse ilk 3'te yer alacağına da eminim. |
|
Başa dön |
|
|
Aynstaynx
Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 158 Nereden: Antalya/BELEK
|
Tarih: Wed Sep 28, 2005 1:51 am Mesaj konusu: |
|
|
Süper bir modeldaha
Abi ibraz orjinal birşeyler ekle aynısını yapma
|
|
Başa dön |
|
|
GARYOSAVAN
Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 59 Nereden: İzmir
|
Tarih: Mon Oct 17, 2005 11:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
FNSS ZMA Referans: http://www.fnss.com.tr/
Model Redeemer
Texture ve kodlama bana ait...
|
|
Başa dön |
|
|
sevdalinka
Kayıt: Oct 15, 2005 Mesajlar: 25 Nereden: İstanbul / Şişli
|
Tarih: Tue Oct 18, 2005 4:16 am Mesaj konusu: |
|
|
Araba yı güzel çizmişsin tebrik ederim yalnız belli bir model üzerinden değil de hayal gücünü kullansan ortaya daha güzel şeyler çıkabilir .
Ayrıca tank resmi yapan arkadaş da çok güzel yapmış onu da tebrik ediyorum.
Bir şey soracağım ,bu resimlerdeki renk ve renk tonlarını tamamen kendiniz mi buluyorsunuz veya üzerinde düzeltme filan mı yapıyorsunuz. |
|
Başa dön |
|
|
GARYOSAVAN
Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 59 Nereden: İzmir
|
Tarih: Tue Oct 18, 2005 12:50 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yanlış anlaşılma olmasın, tankı 3D çizen Redeemer.
Ben sadece üzerine Texture yaptım. Texture yaparken PhotoShop 7.0 ve Deep Paint porgramlarını kullanıyorum. Renkler için modeli çizerken kullandığımız referans fotolardaki renkleri veya dokuları kullanıyoruz, pas kir ve çamurlar için ise Deep Paint porgramının plug-inlerini. Bu Deep Paint ile ilk deneyimim olduğu için biraz acemice oldu ama idare edin artık... |
|
Başa dön |
|
|
GARYOSAVAN
Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 59 Nereden: İzmir
|
Tarih: Tue Oct 18, 2005 12:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
Renkler ve dokular bu fotodan:
|
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Tue Oct 18, 2005 1:17 pm Mesaj konusu: |
|
|
Kir, pas gibi lekeleri ps ile de çok rahat yapabilirsin 2 program çalışmaya gerek yok bence.Redeemer iyi model/animasyon yapıyor gerçekten.MG'nin artisti de o zaten... |
|
Başa dön |
|
|
GARYOSAVAN
Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 59 Nereden: İzmir
|
Tarih: Tue Oct 18, 2005 1:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
Redeemer hem MG'de hemde WW3-TD'te aktif bir ve çok hızlı bir modelci. PhotoShop sadece 2D çalışmak için ama Deep Paint 3D Modelin üzerine unwrap edilmiş kaplamayı geçirip sağ, sol, ön, arka, alt, üstten 3D model üzerinde görerek kaplama yapmayı sağlayan çok yetenekli çok kaliteli özellikle kamuflaj tipi kaplamalarda kesinlikle kullanılması gereken mükkemmel bir program. Bu yüzden her iki programıda kullanmaya devam edeceğim. PhotoShop'u herkes az çok biliyor ancak Deep Paint'i yaladım yuttum diyen adam daha görmedim. |
|
Başa dön |
|
|
hakanfatih
Kayıt: Oct 13, 2005 Mesajlar: 47 Nereden: niğde
|
Tarih: Tue Oct 18, 2005 7:23 pm Mesaj konusu: |
|
|
ya abi süper yapmışın sen gittde EA GAMES firmasına gir yani |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Tue Oct 18, 2005 8:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
tamam abartmayın Araba işine ara verip texture olaylarına girdim hafiften
|
|
Başa dön |
|
|
|