Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Tue Sep 06, 2005 12:21 pm Mesaj konusu: |
|
|
malihsen demiş ki: |
Md-c sence ne modeleyecek Silah mi? Yoksa yaratık mı |
Hah, yaratıkları gösterecek bir *.exe'eyle başlardım ben! |
|
Başa dön |
|
|
GameRealist
Kayıt: Oct 08, 2004 Mesajlar: 220 Nereden: Ankara
|
Tarih: Tue Sep 06, 2005 11:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
Neden MD-C? Bir oyun illa ki hep programlaması ile mi başlanır ya da başlanmak zorunda mıdır? Gördüğüm kadarı ile klasik bir oyun programcısı tablosu çizmişsin
Grafikler nedir ki? Heh olmasa da olur. Hele grafikerler..........
(Sırf bunun için bir konu başlığı açacağım daha sonra...) |
|
Başa dön |
|
|
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Wed Sep 07, 2005 12:17 am Mesaj konusu: |
|
|
MD-C demiş ki: |
malihsen demiş ki: |
Md-c sence ne modeleyecek Silah mi? Yoksa yaratık mı |
Hah, yaratıkları gösterecek bir *.exe'eyle başlardım ben! |
renk menusuyle beraber render yapan model programı falan mı var ki?
-o renkleri oraya yeşillik olsun diye koymadım.
-buda exe zaten. |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Sep 07, 2005 10:12 am Mesaj konusu: |
|
|
Anladınız ne demek istediğimi ama nedense yinede muhalefetlik var!? Neyse gelelim olayın anlanılmak istemeyen kısmına: Arabaları modellemek bence temeli inşaa edilmemiş bir binanın katlarını yapmak istemeye benzer, bence önemli olan modellerin tutacağı yapıyı belirleyip onu işleyecek sistemi oturtmak, gerisini herhangi bir 3D Aracı iyi kullanan herkez yapabilir... Sen bu araba projesini bitir ve biz oynayalım en çok istediğim şey bu! Fakat bu projeye model çizerek başlarsan, programlamayı kim üstlenecek? Sen üstleneceksen, zamanını araba çizerekmi harcayacaksın? Bir düşün..! Ben bir yazıda; WarCraft'ın yapım aşamasında daha oyunda kullanılacak yaratık ve yaratık dışı varlıkların çizilmediğini ve bunların yerine 6 kenara sahip kutuların tercih edildiğini gördüm, elemanlar böyle yapıyorsa bildikleri vardır sanırım |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Thu Sep 08, 2005 4:41 am Mesaj konusu: |
|
|
ODL gibi bi fizik motoru kullanmazsanız fizik işi gerçekten bi işkence gibi onun için araba yarışı yapmak için bence önce kutudan arabalar yapıp sonra moellelme işi yapılmalı |
|
Başa dön |
|
|
eraser
Kayıt: Oct 18, 2004 Mesajlar: 173
|
Tarih: Thu Sep 08, 2005 2:00 pm Mesaj konusu: |
|
|
Oyun yapımı takımsal bir çalışma gerektirir.Ama kimsenin bende dahil
olmak üzere bunu yapabilecek gücü yok.Yani programcısı sadece
programlama yapar.Modelleyicisi de sadace modelleme yapar.
Ama hepimiz tek başımıza bir şeyler üretmeye çalışıyoruz ne yazık ki.
Üstüne üstlük böyle bir çalışma için büyük bir ekip gerekir.
Kolay gelsin,iyi çalışmalar. |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Thu Sep 08, 2005 5:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
Modeller gerçekten güzel görünüyor. 45k polygonlu bir araba oyunu, biraz! yavaşlatmaz mı Kolay gelsin. |
|
Başa dön |
|
|
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Thu Sep 08, 2005 8:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
Redeemer demiş ki: |
Modeller gerçekten güzel görünüyor. 45k polygonlu bir araba oyunu, biraz! yavaşlatmaz mı Kolay gelsin. |
araçları olduğu gibi kullanmıyorum.yani içi ve varsa motoru felan işte onları dediğim gibi dahil etmiyorum.o f40 ında motorunu görünce bıraktım zaten:)
kısmetse gerisinide okullar açıldıktan sonra devam edicem.herkesede yeni eğitim-öğretim yılında başarılar dilerim. |
|
Başa dön |
|
|
DataDump
Kayıt: Aug 26, 2005 Mesajlar: 35
|
Tarih: Fri Sep 09, 2005 12:04 am Mesaj konusu: |
|
|
Bu arabalarla anca pre-rendered bir araba yarisi olur.
Tek araba 45000 poligon. Birkac araba ve de ortam olacak. Akici bir oyun olabilecegini sanmiyorum.
Bahsedildigi gibi en onemli sey fizik motoru. Ama eglencelik, basit bir oyun yapacam diyorsan. Duz bir pist kullanabilirsin. Boylece carpisma denetlemesi daha kolay olur. Fizik olayi icin de basitce gaz, fren ve tork eklemen de yeterli olur. |
|
Başa dön |
|
|
wisecode_g
Kayıt: Jul 29, 2005 Mesajlar: 17 Nereden: istanbul
|
Tarih: Fri Sep 23, 2005 10:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
bence önce motor sonra grafikle uğraşılmalı..3ds loader örnekleri var nette bu örneklerle bu arabayı çok rahat load edersin.. olay araba yarışının motorunda...(mesela bu sitede bi döküman vardı weapon load ediyodu. onu fps ye çevirdim, bsp loader örnekleri var nette onun içine yerleştirisem, geriye collision ve lightning olayları kalıyo) |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
|
Başa dön |
|
|
|