Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
coolprogrammer
Kayıt: Apr 30, 2005 Mesajlar: 71 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Sep 23, 2005 6:14 pm Mesaj konusu: ags dialogları |
|
|
Arkadaşlar ags'ye yeni başladım, diyaloglar diye bir kısım gördüm diyalogları anladım da onlarla ilgili bir sorum olacak:
Örneğin bir option ekledik.Adam bu option'a tıklayınca bir diyalog olusacak ve ardından ard arda adamlar birbirleriyle konusacak, bunu nasıl yapabilirim?Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler... |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Fri Sep 23, 2005 8:42 pm Mesaj konusu: |
|
|
1 tane dialog option oluştur.Örnek:
Option 1: Baba naber ?
Ondan sonra edit script butonuna tıkla. Açılan script sayfasında şunu uygula:
@S // dialoğun başlangıcı (boş bırak)
return
@1 // birinci option
Sen: " iyidir be baba ne olsun "
Sen: " Senden naber baba ? "
Ben: " Benden de iyilik baba "
...............
................
option-off 1 // Option seçeneğinin bir daha çıkmamasını istiyorsan bu kodu kullan
stop
Bu şekilde, option seçeneğine tıkladığın zaman, yazdığın dialoglar konuşulur ve konuşma bitince kontrol oyuncuya geçer. |
|
Başa dön |
|
|
coolprogrammer
Kayıt: Apr 30, 2005 Mesajlar: 71 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Sep 23, 2005 9:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
Çok teşekkürler proximity.Yalnız "sen" ile "ben" oyundaki karakterlerin adları gibi mi olacak?Örneğin:
Kod: |
ROGER: " yeniden cok tesekkurler proximity :) "
|
gibi mi? |
|
Başa dön |
|
|
proximity
Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 395 Nereden: istanbul
|
Tarih: Fri Sep 23, 2005 10:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
Evet, oyundaki karakterin script ismini kısa tutmaya çalış. Benim tavsiyem 3 harf yeterlidir. Mesela : ROG. Uzun olursa dialogları yazarken zaman kaybedersin. Hadi bakalım oyununda başarılar, kolay gelsin. |
|
Başa dön |
|
|
|