Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - dll kullanımı ile ilgili 2 soru
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

dll kullanımı ile ilgili 2 soru
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 5:00 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

@Devreci: Assembly ile ugrasman guzel, bu isin temeli - ama gunumuzde artik compilerlar o kadar cok ilerledi ki cogu uygulama icin assembly kullanmanin bir anlami kalmadi. C/C++ compiler'lariyla da assembly'deki kadar ufak kod elde etmen mumkun (tabi ki bu C/c++ 'i ve compiler'i ne kadar iyi bildigin/tanidiginla orantili). Aslinda teoride pure assembly kodu bile elde edebilirsin. Compiler'larin uretemedigi bazi assembly kodlari var bunlarin basinda XMM/MMX vs. geliyor. Bunlari kullanima sokmak icin assembly kullanilabilir. Ne var ki artik bunlarada pek gerek kalmadi! C++ makrolari bu isi de oldukca iyi goruyor. Bunu test etmek icin c compilerinda win32'de messagebox'i cagirdim ve boyutu 704 byte!!! (tabi ki compiler opsiyonlarini minimum kod verecek sekilde degistirdim) Performans ve boyut acisindan artik assembly kasmanin o kadar da mantikli oldugunu dusunmuyorum. Aradaki fark git gide kapaniyor. Sahsen ben assembly kullanimini ring0'a inmedigin surece biraz abes buluyorum. Tabi ki bu benim kendi dusuncem. Ama su da bir gercek ki assembly bu isin temeli.


lucifer'in soyledigine istisna olarak ring0'da calisan programlari vermek gerekir. Istenilen adres bosluguna sanki share segment yaratilmis gibi mudahele edilebilir. Bir ek olarakta 4k paging de kod ufaltmak icin bire bir! Page'ler icinde her zaman kaviteler olusuyor bu kaviteleri kodunu segmentlere bolum tekrar yerlestirebilirsin. Bu aynen yazdigin bir kagidin uzerine baska renkte bir kalemle tekrar yazmaya benziyor. Ufak programlarda (bayagi ufak!) bunu yaptim ama kod biraz buyuyunce program hep goctu. Ofsetleri hesaplamak gercekten bas agrisina donuyor. Hele ki pure assembly kodu olusturmuyorsan.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 5:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ebleda: Hayatım işlemcilerle geçecek.
Hocam artık biliyosun analog elektronik öldü artık caponlar bizim sayfalarca süren analog devrelerimizi gözle görülmeyecek yere sığdırıp
0.00001 dolara mal ediyorlar.
artık devir mikroişlemcilerde en basit devreler bile işlemci bazlı üretiliyor
yani ASM çok önemli tabi elektronikçi için, bilgisayarcının tuzu kuru.

Bilgisayar içinde ASM önemli diyebiliriz çünkü en basit iş bile büyütülüyo
ezberci takılıyor millet . işte COM da görüyoruz hayatımda kullanmam
bu sistemi çünkü asm'de çok daha mükemmel sistemler oluşturulabilir
fonksiyonlarınızı BMP resmiyle bile istediğiniz şekilde dolaştırabilirsiniz mesela.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.083 Saniye