Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Araba yarışı projesi
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Araba yarışı projesi
Sayfa Önceki  1, 2
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Tue Sep 06, 2005 12:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

malihsen demiş ki:
Md-c sence ne modeleyecek Silah mi? Yoksa yaratık mı


Hah, yaratıkları gösterecek bir *.exe'eyle başlardım ben!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
GameRealist



Kayıt: Oct 08, 2004
Mesajlar: 220
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Sep 06, 2005 11:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Neden MD-C? Bir oyun illa ki hep programlaması ile mi başlanır ya da başlanmak zorunda mıdır? Gördüğüm kadarı ile klasik bir oyun programcısı tablosu çizmişsin Smile


Grafikler nedir ki? Heh olmasa da olur. Hele grafikerler..........


(Sırf bunun için bir konu başlığı açacağım daha sonra...)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Wed Sep 07, 2005 12:17 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MD-C demiş ki:
malihsen demiş ki:
Md-c sence ne modeleyecek Silah mi? Yoksa yaratık mı


Hah, yaratıkları gösterecek bir *.exe'eyle başlardım ben!


renk menusuyle beraber render yapan model programı falan mı var ki?

-o renkleri oraya yeşillik olsun diye koymadım.

-buda exe zaten.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Wed Sep 07, 2005 10:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Anladınız ne demek istediğimi ama nedense yinede muhalefetlik var!? Neyse gelelim olayın anlanılmak istemeyen kısmına: Arabaları modellemek bence temeli inşaa edilmemiş bir binanın katlarını yapmak istemeye benzer, bence önemli olan modellerin tutacağı yapıyı belirleyip onu işleyecek sistemi oturtmak, gerisini herhangi bir 3D Aracı iyi kullanan herkez yapabilir... Sen bu araba projesini bitir ve biz oynayalım en çok istediğim şey bu! Fakat bu projeye model çizerek başlarsan, programlamayı kim üstlenecek? Sen üstleneceksen, zamanını araba çizerekmi harcayacaksın? Bir düşün..! Ben bir yazıda; WarCraft'ın yapım aşamasında daha oyunda kullanılacak yaratık ve yaratık dışı varlıkların çizilmediğini ve bunların yerine 6 kenara sahip kutuların tercih edildiğini gördüm, elemanlar böyle yapıyorsa bildikleri vardır sanırım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
DarkScythe



Kayıt: Aug 04, 2005
Mesajlar: 173
Nereden: Vault 35

MesajTarih: Thu Sep 08, 2005 4:41 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ODL gibi bi fizik motoru kullanmazsanız fizik işi gerçekten bi işkence gibi onun için araba yarışı yapmak için bence önce kutudan arabalar yapıp sonra moellelme işi yapılmalı
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
eraser



Kayıt: Oct 18, 2004
Mesajlar: 173

MesajTarih: Thu Sep 08, 2005 2:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Oyun yapımı takımsal bir çalışma gerektirir.Ama kimsenin bende dahil
olmak üzere bunu yapabilecek gücü yok.Yani programcısı sadece
programlama yapar.Modelleyicisi de sadace modelleme yapar.
Ama hepimiz tek başımıza bir şeyler üretmeye çalışıyoruz ne yazık ki.
Üstüne üstlük böyle bir çalışma için büyük bir ekip gerekir.

Kolay gelsin,iyi çalışmalar.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Redeemer



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 114
Nereden: Vault 13

MesajTarih: Thu Sep 08, 2005 5:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Modeller gerçekten güzel görünüyor. 45k polygonlu bir araba oyunu, biraz! yavaşlatmaz mı Smile Kolay gelsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Thu Sep 08, 2005 8:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Redeemer demiş ki:
Modeller gerçekten güzel görünüyor. 45k polygonlu bir araba oyunu, biraz! yavaşlatmaz mı Smile Kolay gelsin.


araçları olduğu gibi kullanmıyorum.yani içi ve varsa motoru felan işte onları dediğim gibi dahil etmiyorum.o f40 ında motorunu görünce bıraktım zaten:)


kısmetse gerisinide okullar açıldıktan sonra devam edicem.herkesede yeni eğitim-öğretim yılında başarılar dilerim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
DataDump



Kayıt: Aug 26, 2005
Mesajlar: 35

MesajTarih: Fri Sep 09, 2005 12:04 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu arabalarla anca pre-rendered bir araba yarisi olur.

Tek araba 45000 poligon. Birkac araba ve de ortam olacak. Akici bir oyun olabilecegini sanmiyorum.

Bahsedildigi gibi en onemli sey fizik motoru. Ama eglencelik, basit bir oyun yapacam diyorsan. Duz bir pist kullanabilirsin. Boylece carpisma denetlemesi daha kolay olur. Fizik olayi icin de basitce gaz, fren ve tork eklemen de yeterli olur.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
wisecode_g



Kayıt: Jul 29, 2005
Mesajlar: 17
Nereden: istanbul

MesajTarih: Fri Sep 23, 2005 10:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bence önce motor sonra grafikle uğraşılmalı..3ds loader örnekleri var nette bu örneklerle bu arabayı çok rahat load edersin.. olay araba yarışının motorunda...(mesela bu sitede bi döküman vardı weapon load ediyodu. onu fps ye çevirdim, bsp loader örnekleri var nette onun içine yerleştirisem, geriye collision ve lightning olayları kalıyo) Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Sep 23, 2005 10:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ve ya sen oyle saniyo olabilirsin?Very Happy

Benim kendi hazirladigim bir engine var onunla yapmayi denemedim boyle sunu sunu eklersem tamam oldu bitti ile olan bisi degil bu basit bisi olur mesala 2 ornek sana

Kendi engine im ile bir FPS denemem:
http://mosengine.inativa.com/dosya/fatih3d2.zip

Bu da araba oyunu denemem:
http://mosengine.inativa.com/7staksi/staksi.zip
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.248 Saniye