Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Yeniden...(emekleme donemim)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Yeniden...(emekleme donemim)
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Konu Dışı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
e5games



Kayıt: Mar 26, 2004
Mesajlar: 42
Nereden: ANKARA ( DİKMEN )

MesajTarih: Tue Aug 30, 2005 9:45 pm    Mesaj konusu: Yeniden...(emekleme donemim) Alıntıyla Cevap Ver

Bir sure sonra yeniden basladim(3 sene kadar sonra)

bunu sadece gostermek icin yolluyorum (bana azim gelsin diye Smile ) devaminda kapsamli bir proje...

MiniDolap;
http://img181.imageshack.us/my.php?image=minidolap5rr.jpg
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Tue Aug 30, 2005 9:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Gayet guzel.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
berk



Kayıt: Aug 24, 2005
Mesajlar: 169

MesajTarih: Tue Aug 30, 2005 10:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yani yeni bir oyun mu yapıyorsun.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Wed Aug 31, 2005 4:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
Yani yeni bir oyun mu yapıyorsun.
mad kills himself!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
berk



Kayıt: Aug 24, 2005
Mesajlar: 169

MesajTarih: Wed Aug 31, 2005 6:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ya türkçe konuşurmusun bi soru sordum.Yani yeni bir oyun mu yapıyorsunuz?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
e5games



Kayıt: Mar 26, 2004
Mesajlar: 42
Nereden: ANKARA ( DİKMEN )

MesajTarih: Wed Aug 31, 2005 7:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Oncelikle sakin... Smile
Sole ki sadece bu render 48 dk. surdu.... ileride bunun ve bunlar gibi birkac tane daha modelin(pencere,Eski Bir saat vb...) bir sahne duzenin de renderlamayi dusunuyorum yani oyun falan yok sadece prerender olayiyla bir ....(bi isim veremedim ismide siz koyun Smile )

Not:
@TheCotanak senden bunu duymak inan cok guzel sagol... Laughing
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
berk



Kayıt: Aug 24, 2005
Mesajlar: 169

MesajTarih: Wed Aug 31, 2005 9:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

e5games yaw benim kate johns oyunum için bir araba modelleyebilirmisin veya dağda bir klübe oyun bitince emek verenler köşesine senide eklerim.He de anlaşalım.Yaparsan çok sevinirim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
huzeyfecoskun



Kayıt: Dec 29, 2003
Mesajlar: 174
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Aug 31, 2005 11:31 pm    Mesaj konusu: Slm Alıntıyla Cevap Ver

Slm ,
abi 48 dakka sen bu render ın neresine bekledin ? eğer gerçekten 48 dakka beklediysen bence boşa geçen ölü bir zaman olmuş,Render Optimizasyonları,Material ler ve ışık konusunda daha detaylı bir çalışma yapmanı tavsiye ederim...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
e5games



Kayıt: Mar 26, 2004
Mesajlar: 42
Nereden: ANKARA ( DİKMEN )

MesajTarih: Thu Sep 01, 2005 5:30 pm    Mesaj konusu: Re: Slm Alıntıyla Cevap Ver

huzeyfecoskun demiş ki:
eğer gerçekten 48 dakka beklediysen bence boşa geçen ölü bir zaman olmuş


Simdi oncelikle bu gercek(sallamiyorum yani... Smile ),
eger elinde daha hizli bir render algoritmasi varsa yolla onu kullanim (tabi bu tadi verecekse)benim icinde iyi olur.
Kullanilan render ayarlari;
(Mental Ray)
Photons:150
Final Gather: Enable Max:16 Min:0,5
Sample per Pixel: minimum: 256 maximum:1024
Kullanilan sistem;
P4 3.2 , 512 mb ddr2 (533) .......
Walla banada azcik cok gibi geldi...
Bilen arkadaslara soruyorum bu sure bu ayar ve sisteme gore cokmu? Question
Coksa baska bir render sistemi (ayarlarla ve ayni kalitede) teknigi onerilebilir mi? Question

Her turlu oneriye acigim...
Herkese Kolay Gelsin...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
berk



Kayıt: Aug 24, 2005
Mesajlar: 169

MesajTarih: Thu Sep 01, 2005 7:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

e5games daha demin sorduğum soruya cevap verebilirmisiniz?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
e5games



Kayıt: Mar 26, 2004
Mesajlar: 42
Nereden: ANKARA ( DİKMEN )

MesajTarih: Thu Sep 01, 2005 7:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sen once bi oynu elle tutulur bi yere getir hallederiz(eksik olan bi araba ve bir dag evi kalsinda...)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
berk



Kayıt: Aug 24, 2005
Mesajlar: 169

MesajTarih: Thu Sep 01, 2005 7:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ya bir tane dağda ev lazım bana.msn yolu ile iletsen emek verenler bölümüne ekleriz adını soyadınıda nolur.Oyunu yapacağım %100 belli.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Redeemer



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 114
Nereden: Vault 13

MesajTarih: Thu Sep 01, 2005 9:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Güzel olmuş eline sağlık.
Bazı bölgelerdeki gölgelerde benekleşme olmuş sanırım.
Şu render olayı için nette biraz araştırma yap istersen. Özellikle tr3d' deki arkadaşlar ev içi/dışı render konusunda oldukça bilgililer. Genelde vray kullanıldığını duydum bu tip renderlarda..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
e5games



Kayıt: Mar 26, 2004
Mesajlar: 42
Nereden: ANKARA ( DİKMEN )

MesajTarih: Thu Sep 01, 2005 9:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

@Redeemer Tesekkurler. (beneklenme olayini daha tam anliyamadim biraz uzaktan render alinca duzeliyor olay neyse anlamadim Mad)
İyi Calismalar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
huzeyfecoskun



Kayıt: Dec 29, 2003
Mesajlar: 174
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Sep 02, 2005 7:53 am    Mesaj konusu: Render Süresi Alıntıyla Cevap Ver

Slm öncelikle şunu söyleyeyim bende Softimage | XSI da Mental Ray kullanıyorum.MentalRayin özelliklerinden bahsedeyim biraz.Optimize etmekle başlayayım.

XSI ve 3DSMAX te bu ayarlar bire bir tutarmı bilmem ama muhtemelen yakın sonuçlar verecektir.

BSP Setting : Yakın ve uzak kısımları belirlememizde yardımcı olur ve Mentalray yakınları kaliteli render alırken uzakları yani belli olmayan kısımlara okadar çok uğraşmaz , Görüntüde bir çirkinlik oluşturmaz ve güzel sonuç verir.

Max Size : 15 -- MaxDepth : 35 genelde iyi sonuç verir.

Final Gathering : FG nin çalışma mantığı şudur.Bir ışık photonu bir yüzeye düşer oranın renk bilgisiyle kendi renk bilgisini çarpar ve seker başka bir yüzeye düşer kendi renk bilgisi ile çarptığı yüzeyin renk bilgisini çarpar çarptığı yüzeyin rengini bu şekilde değiştiri.FG doğrudan bir ışık kaynağına ihtiyaç duymaz.Bir Resim veya bir nesne ile sahneyi aydınlatmana izin verir.Önemli olan FG yi kullanırken ayarları makineyi kasmıcak şekilde ayarlamaktır.Senin Render Sürenin 48 dakka olmasındaki en büyük neden tahminimce FG ayarlarını Ayarlayamaman.ve beneklenme de FG den kaynaklanıyor.

ben genelde xsi da şu şekilde kullanıyorum,ayarlar gene söyleyeyim bire bir tutarmı xsi la bilmem

accuracy : 300
min radius : 0
max radius :10

duyduğuma göre FG yi 3DSmax te GI ile birlikte kullanman gerekiyormuş.
(3DSMax te Mental ray nasıl çalışıyor bir fikrim yok)

Anti Aliasing : AA bir doğrunun pixel pixel , kırık kırık olmasını engeller.xsi için genel ayarları eğer kaliteli render almak istersek

Min Level : 0
Max Level :2

Jitter : Enable
Treshold : Siyah Renk

Filter : Mitchel

bu ayarlar AA için kaliteli ayarlardır Mitchel 4x4 Sampling yapar ve render süresi uzar Box kullanırsak 1x1 yapar ve render süresi hızlanır.Jitter i kapatırsak render süresi kısalır gibi...

Genelde XSI da optimizasyonları bu şekilde yaparız.(XSI MentalRay kullanıyor Sadece)

3DMax için mümkünse bir kaç derse bakmanı tavsiye ederim Yada Help Dosyalarına.

iyi çalışmalar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Konu Dışı Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.167 Saniye