Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
e5games
Kayıt: Mar 26, 2004 Mesajlar: 42 Nereden: ANKARA ( DİKMEN )
|
Tarih: Tue Aug 30, 2005 9:45 pm Mesaj konusu: Yeniden...(emekleme donemim) |
|
|
Bir sure sonra yeniden basladim(3 sene kadar sonra)
bunu sadece gostermek icin yolluyorum (bana azim gelsin diye ) devaminda kapsamli bir proje...
MiniDolap;
http://img181.imageshack.us/my.php?image=minidolap5rr.jpg |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Tue Aug 30, 2005 9:47 pm Mesaj konusu: |
|
|
Gayet guzel. |
|
Başa dön |
|
|
berk
Kayıt: Aug 24, 2005 Mesajlar: 169
|
Tarih: Tue Aug 30, 2005 10:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yani yeni bir oyun mu yapıyorsun. |
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Wed Aug 31, 2005 4:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
Yani yeni bir oyun mu yapıyorsun. |
mad kills himself! |
|
Başa dön |
|
|
berk
Kayıt: Aug 24, 2005 Mesajlar: 169
|
Tarih: Wed Aug 31, 2005 6:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
ya türkçe konuşurmusun bi soru sordum.Yani yeni bir oyun mu yapıyorsunuz? |
|
Başa dön |
|
|
e5games
Kayıt: Mar 26, 2004 Mesajlar: 42 Nereden: ANKARA ( DİKMEN )
|
Tarih: Wed Aug 31, 2005 7:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
Oncelikle sakin...
Sole ki sadece bu render 48 dk. surdu.... ileride bunun ve bunlar gibi birkac tane daha modelin(pencere,Eski Bir saat vb...) bir sahne duzenin de renderlamayi dusunuyorum yani oyun falan yok sadece prerender olayiyla bir ....(bi isim veremedim ismide siz koyun )
Not:
@TheCotanak senden bunu duymak inan cok guzel sagol... |
|
Başa dön |
|
|
berk
Kayıt: Aug 24, 2005 Mesajlar: 169
|
Tarih: Wed Aug 31, 2005 9:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
e5games yaw benim kate johns oyunum için bir araba modelleyebilirmisin veya dağda bir klübe oyun bitince emek verenler köşesine senide eklerim.He de anlaşalım.Yaparsan çok sevinirim. |
|
Başa dön |
|
|
huzeyfecoskun
Kayıt: Dec 29, 2003 Mesajlar: 174 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 31, 2005 11:31 pm Mesaj konusu: Slm |
|
|
Slm ,
abi 48 dakka sen bu render ın neresine bekledin ? eğer gerçekten 48 dakka beklediysen bence boşa geçen ölü bir zaman olmuş,Render Optimizasyonları,Material ler ve ışık konusunda daha detaylı bir çalışma yapmanı tavsiye ederim... |
|
Başa dön |
|
|
e5games
Kayıt: Mar 26, 2004 Mesajlar: 42 Nereden: ANKARA ( DİKMEN )
|
Tarih: Thu Sep 01, 2005 5:30 pm Mesaj konusu: Re: Slm |
|
|
huzeyfecoskun demiş ki: |
eğer gerçekten 48 dakka beklediysen bence boşa geçen ölü bir zaman olmuş |
Simdi oncelikle bu gercek(sallamiyorum yani... ),
eger elinde daha hizli bir render algoritmasi varsa yolla onu kullanim (tabi bu tadi verecekse)benim icinde iyi olur.
Kullanilan render ayarlari;
(Mental Ray)
Photons:150
Final Gather: Enable Max:16 Min:0,5
Sample per Pixel: minimum: 256 maximum:1024
Kullanilan sistem;
P4 3.2 , 512 mb ddr2 (533) .......
Walla banada azcik cok gibi geldi...
Bilen arkadaslara soruyorum bu sure bu ayar ve sisteme gore cokmu?
Coksa baska bir render sistemi (ayarlarla ve ayni kalitede) teknigi onerilebilir mi?
Her turlu oneriye acigim...
Herkese Kolay Gelsin... |
|
Başa dön |
|
|
berk
Kayıt: Aug 24, 2005 Mesajlar: 169
|
Tarih: Thu Sep 01, 2005 7:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
e5games daha demin sorduğum soruya cevap verebilirmisiniz? |
|
Başa dön |
|
|
e5games
Kayıt: Mar 26, 2004 Mesajlar: 42 Nereden: ANKARA ( DİKMEN )
|
Tarih: Thu Sep 01, 2005 7:26 pm Mesaj konusu: |
|
|
Sen once bi oynu elle tutulur bi yere getir hallederiz(eksik olan bi araba ve bir dag evi kalsinda...) |
|
Başa dön |
|
|
berk
Kayıt: Aug 24, 2005 Mesajlar: 169
|
Tarih: Thu Sep 01, 2005 7:29 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ya bir tane dağda ev lazım bana.msn yolu ile iletsen emek verenler bölümüne ekleriz adını soyadınıda nolur.Oyunu yapacağım %100 belli. |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Thu Sep 01, 2005 9:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel olmuş eline sağlık.
Bazı bölgelerdeki gölgelerde benekleşme olmuş sanırım.
Şu render olayı için nette biraz araştırma yap istersen. Özellikle tr3d' deki arkadaşlar ev içi/dışı render konusunda oldukça bilgililer. Genelde vray kullanıldığını duydum bu tip renderlarda.. |
|
Başa dön |
|
|
e5games
Kayıt: Mar 26, 2004 Mesajlar: 42 Nereden: ANKARA ( DİKMEN )
|
Tarih: Thu Sep 01, 2005 9:47 pm Mesaj konusu: |
|
|
@Redeemer Tesekkurler. (beneklenme olayini daha tam anliyamadim biraz uzaktan render alinca duzeliyor olay neyse anlamadim )
İyi Calismalar... |
|
Başa dön |
|
|
huzeyfecoskun
Kayıt: Dec 29, 2003 Mesajlar: 174 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Sep 02, 2005 7:53 am Mesaj konusu: Render Süresi |
|
|
Slm öncelikle şunu söyleyeyim bende Softimage | XSI da Mental Ray kullanıyorum.MentalRayin özelliklerinden bahsedeyim biraz.Optimize etmekle başlayayım.
XSI ve 3DSMAX te bu ayarlar bire bir tutarmı bilmem ama muhtemelen yakın sonuçlar verecektir.
BSP Setting : Yakın ve uzak kısımları belirlememizde yardımcı olur ve Mentalray yakınları kaliteli render alırken uzakları yani belli olmayan kısımlara okadar çok uğraşmaz , Görüntüde bir çirkinlik oluşturmaz ve güzel sonuç verir.
Max Size : 15 -- MaxDepth : 35 genelde iyi sonuç verir.
Final Gathering : FG nin çalışma mantığı şudur.Bir ışık photonu bir yüzeye düşer oranın renk bilgisiyle kendi renk bilgisini çarpar ve seker başka bir yüzeye düşer kendi renk bilgisi ile çarptığı yüzeyin renk bilgisini çarpar çarptığı yüzeyin rengini bu şekilde değiştiri.FG doğrudan bir ışık kaynağına ihtiyaç duymaz.Bir Resim veya bir nesne ile sahneyi aydınlatmana izin verir.Önemli olan FG yi kullanırken ayarları makineyi kasmıcak şekilde ayarlamaktır.Senin Render Sürenin 48 dakka olmasındaki en büyük neden tahminimce FG ayarlarını Ayarlayamaman.ve beneklenme de FG den kaynaklanıyor.
ben genelde xsi da şu şekilde kullanıyorum,ayarlar gene söyleyeyim bire bir tutarmı xsi la bilmem
accuracy : 300
min radius : 0
max radius :10
duyduğuma göre FG yi 3DSmax te GI ile birlikte kullanman gerekiyormuş.
(3DSMax te Mental ray nasıl çalışıyor bir fikrim yok)
Anti Aliasing : AA bir doğrunun pixel pixel , kırık kırık olmasını engeller.xsi için genel ayarları eğer kaliteli render almak istersek
Min Level : 0
Max Level :2
Jitter : Enable
Treshold : Siyah Renk
Filter : Mitchel
bu ayarlar AA için kaliteli ayarlardır Mitchel 4x4 Sampling yapar ve render süresi uzar Box kullanırsak 1x1 yapar ve render süresi hızlanır.Jitter i kapatırsak render süresi kısalır gibi...
Genelde XSI da optimizasyonları bu şekilde yaparız.(XSI MentalRay kullanıyor Sadece)
3DMax için mümkünse bir kaç derse bakmanı tavsiye ederim Yada Help Dosyalarına.
iyi çalışmalar |
|
Başa dön |
|
|
|