Önceki başlık :: Sonraki başlık |
oyun yapımında ... konuda uzmanim. |
3d modelleme |
|
23% |
[ 16 ] |
2d kaplama (modellemeden ayırdım cunku ,tabletle sıfırdan hazır resim kullanmadan) |
|
4% |
[ 3 ] |
c++ ..vs program + yapayzeka |
|
44% |
[ 31 ] |
müzik |
|
11% |
[ 8 ] |
konsept ve senaryo |
|
14% |
[ 10 ] |
karakalemle karekter ve mekan eskizi cizmek |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Toplam Oylar : 69 |
|
Yazar |
Mesaj |
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Mon Aug 15, 2005 11:32 am Mesaj konusu: |
|
|
ozgurcocuk1987 demiş ki: |
selam ben yeni üyeyim gm 6.1 de 3d oyunlar yapıyorum fps ve tps . kod yardımında bulunabilirim |
ustam madem siteyi ayağa kaldıracak kadar gm biliyosun bi tane oyun gönder bakalım |
|
Başa dön |
|
|
3ddreams
Kayıt: Nov 28, 2003 Mesajlar: 352 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Mon Aug 15, 2005 8:14 pm Mesaj konusu: |
|
|
@ devreci : Hay sen çok yaşa aklımdan geçenleri okudun. Adamın 7 mesajı vardı. Sanırım 1 mesajı silindi. 6 mesajın hepsinde de "gm 6.1 de 3d oyunlar yapıyorum fps ve tps" diye yazıyor. Bende meraklandım şimdi. Bir ekran görüntüsü at arkadaşım allahaşkına. Oynanabilen ufak bir demo olursa makbule geçer. |
|
Başa dön |
|
|
batman1646
Kayıt: Aug 18, 2005 Mesajlar: 1
|
Tarih: Thu Aug 18, 2005 1:57 pm Mesaj konusu: oyun yapımı |
|
|
arkadaşlar vb 6.0 ve delphi 7 kullanabiliyorum. ayrıca bilgisayar konusunda çok hevesliyim. gereken her şeyi öğrenmeye hazır olarak oyun grubunda yer almak istiyorum[/b] |
|
Başa dön |
|
|
MungaBunga
Kayıt: Oct 19, 2004 Mesajlar: 207 Nereden: Mardin
|
Tarih: Mon Aug 22, 2005 8:37 am Mesaj konusu: |
|
|
ses + senaryo |
|
Başa dön |
|
|
XDman
Kayıt: Jul 30, 2004 Mesajlar: 35 Nereden: Konya
|
Tarih: Mon Aug 22, 2005 6:47 pm Mesaj konusu: |
|
|
bende varım 3d modellemelerim iyi.ve programcılık hariç her şeyi yaparım.ama bu iş böyle olmaz.kötüleri elemek lazım değilmi????? |
|
Başa dön |
|
|
AlperAYDIN
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 3
|
Tarih: Mon Aug 22, 2005 10:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
İyi akşamlar beyler ve bayanlar,
Ben 3D Studio ve Visual C++ 6.0 kullanarak oyun yazıyorum. Game WORLD dergisinde yayınlanan "YENİ DUNYA DÜZENİ "asla yalnız dolaşma' " adlı oyunun yapımcısıyım. Gördüğüm kadarıyla herkes sadece soru soruyor. bende bu düzeni bozmamak için size ( bilene ) bir soru sormak istiyorum.
Bir strateji oyununda yaklaşım bir sayne içinde 250 adet karakter render ediliyor fps 90 diyelim, karekter sayısı 500 yapınca fps 30 kadar düşüyor, ben birkaç alternatif ürettim ama daha profesyonelce bir çozüm arıyorum. internetde herkez daha yeni başlama düzeyinde anlatıyor. DX kullanıyorum tabikii. CreateThread işleminden sakın bahsetmeyin bunu denedim ve pekte uygun bir çözüm değil. Neyse şimdiden teşekkürler. mail adresimede yollayabilrisiniz cevabı yada açık olarak gönderedebilrisiniz.
aaydin@gencmail.com |
|
Başa dön |
|
|
3ddreams
Kayıt: Nov 28, 2003 Mesajlar: 352 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Mon Aug 22, 2005 11:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
AlperAYDIN arkadaşım yazdığın metni atmadan önce bir gözden geçirseydin.Ben bu metinde soru cümlesi göremedim. Ne istediğin ne sorduğun anlaşılmıyor. Broblem ne. |
|
Başa dön |
|
|
cuneytbnd
Kayıt: May 07, 2005 Mesajlar: 329 Nereden: CMOS SENSOR
|
Tarih: Tue Aug 23, 2005 10:58 am Mesaj konusu: |
|
|
anket sonuclarına göre 57 kişilik bir studyo potansiyeli var. |
|
Başa dön |
|
|
lucifer
Kayıt: Nov 02, 2002 Mesajlar: 215 Nereden: Istanbool
|
Tarih: Tue Aug 23, 2005 11:44 am Mesaj konusu: |
|
|
3ddreams demiş ki: |
AlperAYDIN arkadaşım yazdığın metni atmadan önce bir gözden geçirseydin.Ben bu metinde soru cümlesi göremedim. Ne istediğin ne sorduğun anlaşılmıyor. Broblem ne. |
galiba soru su : polygon sayisi x2 neden fps /3'e sebep oluyor?
Neden oluyor acaba ben de merak ettim bak simdi.
Bir de thread'i nerede nasil kullandin, 500 ayri thread actiysan 30 fps'yi gormen bile muthis bir performans olur bence |
|
Başa dön |
|
|
exermann
Kayıt: Jun 16, 2004 Mesajlar: 18
|
Tarih: Tue Aug 23, 2005 12:47 pm Mesaj konusu: |
|
|
2D texture ve concept lerde tecrübeliyim. tabletimi edinince daha rahat olucak tabi bu arada GameRealist le çalışmayı çok isterim:) |
|
Başa dön |
|
|
3ddreams
Kayıt: Nov 28, 2003 Mesajlar: 352 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Tue Aug 23, 2005 11:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
AlperAYDIN demiş ki: |
İyi akşamlar beyler ve bayanlar,
oyununda yaklaşım bir sayne içinde 250 adet karakter render ediliyor fps 90 diyelim, karekter sayısı 500 yapınca fps 30 kadar düşüyor
|
250 karekterde 90 fps basıyorsa 500 karakterde 45 fps basacak diye bir hesaplama olamaz. fps linear olarak olarak değişmez. Kimi bilgisayarda 250 karakter 90 fps de çiziliyorsa 500 karakter atıyorum 60 fps de çizilir veya başka bir bilgisayarda 250 karakter 90 fps de çiziliyorsa 500 karakter atıyorum 30 fps de çizilir. Bilgisayarının özellikleri, ekran kartının özellikleri vs. fps yi bambaşka diyarlara taşıyabilir ve lucifer in dediği gibi kullandığın yöntem 1. derecede önemli. |
|
Başa dön |
|
|
sinan
Kayıt: Jan 27, 2005 Mesajlar: 101 Nereden: GaziantepG-MAX
|
Tarih: Thu Aug 25, 2005 3:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
Doğrusu ben oyunu tek başına yapmaya çalıştığım için;
3D Modellemeyi de,grafik tasarımını da ve saydıklarımın aralarında en iyi bildiğim yapay zekayı da biliyorum.Bilmek zorundayım |
|
Başa dön |
|
|
|