Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Cutler
Kayıt: Jul 18, 2005 Mesajlar: 10
|
Tarih: Fri Aug 12, 2005 1:35 pm Mesaj konusu: mouse |
|
|
ewt.ben vb6 kullaniyorum.acaba half-life veya benzeri oyunlardaki mouse hareketini nasil yapiyorlar.bnu anlatan bir şey falan varmi.eğer yardimci olursaniz sevinirim |
|
Başa dön |
|
|
khognar
Kayıt: Jul 19, 2005 Mesajlar: 11 Nereden: Ankara
|
Tarih: Fri Aug 12, 2005 3:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
direct input kullanmanı tavsiye ederim.direct x sdk da ayrıntılı bir şekilde anlatılmış ayrıca uygulama örnekleride var. |
|
Başa dön |
|
|
Cutler
Kayıt: Jul 18, 2005 Mesajlar: 10
|
Tarih: Fri Aug 12, 2005 4:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
yalniz ben opengl kullanıyorum nasil olcak ozaman |
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Fri Aug 12, 2005 5:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
bknz ultimategameprogramming.com direct input tutorial'ı var üstelik opengl için direct input direct3d'den bağımsız. Tutorial'dan yararlan ve kullan işte gayet de şık ve rahat. |
|
Başa dön |
|
|
khognar
Kayıt: Jul 19, 2005 Mesajlar: 11 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sat Aug 13, 2005 5:44 pm Mesaj konusu: |
|
|
opengl ile yazılmış bir çok oyunda direct input kullanıyor.çünkü kullanımı çok kolay ve etkin.opengl'nin mouse yada klavyeye özel bir kütüphanesi varmı bilemiyorum.Ama şunu söyliyebilirm direct input bu konuda bir standart. |
|
Başa dön |
|
|
son1431
Kayıt: Jan 15, 2003 Mesajlar: 82 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Sun Aug 14, 2005 11:34 am Mesaj konusu: |
|
|
Bu kardeşim fazla sabırsız olduğundan merdivenleri 3-5 çıkmaya çalışıyor. Neyse ben yinede klavye kontrolünü bir örnekte yolldım ona (Karakter Hareket) . Mouse işini tam olmasada yapmıştım bir zamanlar. Bulursam onuda yolluyacağım. Çalışmalarında başarılar. (ÖSS) |
|
Başa dön |
|
|
|