Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 5:45 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ağaçlar: Gerçekçi ağaçlar denedim, çizgifilmvari olmayan ağaçlar oyunun biçimine hiç iyi gitmedi doğrusu.Daha renkli daha şirin olmaları için böyle yaptım ağaçları.Kare kare olmaları dandik olmalarından kaynaklanmıyor yani bu tarz meselesi.Eski dondurma kılıklı ağaçlardan kat kat daha iyi bence...
Ateş etme: Olacak fakat terminatör olmayacağız kesinlikle.Yani oyunun 9/10'u kaçmakla geçecek.
Haritanın kare kare gözükmesi: devreci harita kare kare gözüküyor çünkü arazi de LOD var.Kameraya yakın alanlarda daha çok poligon uzak alanlarda ise daha az poligon çiziliyor.Kameranın görmediği alanlar da eleniyor.Hatta belirli bi uzaklıktan sonra objeler "fade out" oluor.Tıpkı GTA 3 ve sonraki GTA larda olduğu gibi.
Gölgeler: Ligthmap ile sadece durağan objelerin gölgeleri çiziliyor.Hareketli objelere lightmap ile gölge verildiğini hiç duymadım.Çünkü bu gölgeler gerçek zamanlı değil sadece harita oluşturuluken ekleniyor ve birdaha güncellenmiyor.
AI:Açıkcası AI yi hazırlamaya zaman var.Şimdilik aklımda birşeyler var.Fakat gerçekleştireceğimden emin olmadan söylemesem daha iyi olur.Sonra yalan olmasın.
İyi kötü tüm eleştriler için teşekkürler.Gelişmelerden haberdar olacaksınız... |
|
Başa dön |
|
|
devreci
Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 256
|
Tarih: Sun Jul 10, 2005 5:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
[KONUDIŞI]
nomax onun matematiğiğle ben biraz uğraşdım sonuç güzel ama tek sorun hız ve bellek (çünkü her üçgene belirli texture alanı ayırmak lazım)
üçgeni taramak uzun sürüyor.
şöyle:
her ücgenin texture koordinatlarını alıyorsun her pixel için lighta uzaklığıgla
renk dağılımını textureyi çizdiriyorsun gl gibi . üçgeni mat hesaplarını yaparak tarıyorsun.
[/KONUDIŞI] |
|
Başa dön |
|
|
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Jul 11, 2005 10:02 am Mesaj konusu: |
|
|
evet, evet böyle şirin şirin olsun modelleme ve grafikler.. hem böylelikle bir tarzı da oluyor, en azından benim görüşüm bu yönde. aklıma worms3d serisi geldi..
kolay gelsin, iyi çalışmalar.. |
|
Başa dön |
|
|
BabaCONDA
Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 58 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 12:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
nomax dostum oyununu oynadım. Kendi çapında tek kelimeyle mükemmel.
Biraz daha engebeli arazi ve ağaçların daha ayrıntılı olması ile daha eğlenceli olabilir bence.
Tebrik ederim.
K.G.... |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Wed Jul 13, 2005 3:34 pm Mesaj konusu: |
|
|
BabaCONDA bahsettiğin birinci oyun olsa gerek.İkincisi çok daha gelişmiş olacak inşallah.Tam anlamıyla bir devam oyunu olacak.3 gün önce yeni eve taşındık ve ben en az 2 hafta oyun ile uğraşamayacağım.Ama ondan sonra güzel gelişmelerden haberdar olacağınızdan şüpheniz olmasın.İlk oyunu da beğendiğine sevindim, oynadığın için teşekkürler. |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Tue Aug 02, 2005 12:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bu arada gazler.com çökeli uzun zaman olmuş, benim ekran görüntüleri gitmiş.Bi tane daha ekliyim de bakanlar olursa bi fikir edinebilsin...
|
|
Başa dön |
|
|
mentat
Kayıt: Oct 15, 2002 Mesajlar: 528
|
Tarih: Tue Aug 02, 2005 1:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
çok güzel gözüküyor.. gökyüzü biraz alakasız kaçmış şirin grafiklere, daha toparlak bulutlar olsun bence.. |
|
Başa dön |
|
|
Hunturk
Kayıt: Jul 20, 2005 Mesajlar: 78 Nereden: heavy metal aleminden
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 1:25 am Mesaj konusu: |
|
|
Evet bu haliyle çok güzel, birincisini oynadım, fakat pek birşey anlaşılmıyordu. Tabii yaratığın korkutma seviyesi bence iyi. Zira nerde bu herif diye bayaa bir hızlı koşup arkaya baktım.
Bu resim daha iyi olacağını söylüyor, bekliyoruz. |
|
Başa dön |
|
|
LorenSoth
Kayıt: Oct 12, 2004 Mesajlar: 99
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 1:41 am Mesaj konusu: |
|
|
Güzel gözüküyor valla cok hos !!! devam Nomax devam |
|
Başa dön |
|
|
coolprogrammer
Kayıt: Apr 30, 2005 Mesajlar: 71 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 10:22 am Mesaj konusu: |
|
|
Walla gayet güzel olmuş tebrikler ilk oyunu da fena değildi ben o yaratığı iki ağaca sıkıştırıp istediğim kadar dolaşıyordum. Ancak para toplayamadım yaw nasılsa üzerine geliyorum hiçbirşey olmuyor
Neyse güzel olmuş yeniden tebrikler ve çalışmalarında başarılar... |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 4:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
Obahre...
Cartoon render teknolojisi kullanmadan malzemelerle görüntüye yaklaşmışsın şekil olmuş... |
|
Başa dön |
|
|
vmeydaneri
Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 583 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 5:16 pm Mesaj konusu: |
|
|
Evet ortam ve harita cok guzel olmus bu haritaya birde biraz sis ve kar lazim |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Thu Aug 04, 2005 4:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
Süper yaratıcı bir indie game modelerın çalışması sana örnek teşkil edebilir
Süper bir renk paleti...
|
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Fri Aug 05, 2005 8:15 pm Mesaj konusu: |
|
|
Çok çok güzeller...beni aşar işte kıt 3d bilgimle tüm yapabildiğim ekran görüntüsünde görünüyor... |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sat Aug 06, 2005 5:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
Birkaç değişiklik yaptım ilk haritada bakalım hangi hali daha iyi siz karar verin...
|
|
Başa dön |
|
|
|