Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Satranc & yapay zeka
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Satranc & yapay zeka
Sayfa Önceki  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Mon Aug 01, 2005 10:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Güzel olmuş ya Smile

Önceden saydığım dört maddeye ek olarak:

5) Texture mapping bazı yerlerde sırıtıyor. Ama taş setini değiştireceğinizden fazla önemi yok sanırım bunun.

6) Kameranın interpolasyon aralığını çok fazla bırakmışsın gibi geldi. Hiç smooth geçiş elde edemedim, sürekli titredi.

7) Gerçi ufak bir ayar meselesi ama yazılımdan anistoptric'i hiç açmamışsın sanırım. x2, x4 gibi bir şey yapsan bahçenin çitleri, uzaktaki çimler, tahta her şey daha güzel oluyor.

Cool Kameranın mantığını anlamak zor.

9) Bilmiyorum ölçüde hata mı yapıyorum ama bana yeni taş seti pek uniform gelmedi. Yani o yaratıkların hepsini aynı boydaki karelere nasıl dolduracaksınız? Genelde alt kısımları hep aynı tipte olup üstten (+y) yükselirler fanstastik satranç setlerinde. Nette biraz taş setlerini araştırayım bir daha konuşurum bu konu hakkında.

10) Extensionlara kastım var tüm donanımlarda çalışsın diyorsan ya o çitleri billboard'dan mesh haline çevir ya da yok et. Doom2'deki duvarları andırıyorlar bu halleriyle.

11) Standart pozisyondan (F7) baktığımda SKS: 60, tahtanın üstüne abandığımda ise SKS: 130. Zaten olup olan polygonların hepsi taşların üzerinde değil mi? Nasıl bir eleme sistemi kullanıyorsun şaştım kaldım afalladım Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Aug 01, 2005 10:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

10- ordaki citler 3b yani bir mesh ... ve hic bir extension kulanmiyorum galiba multitexture bile yok..

11-Bir tane hatta 1 gram bile eleme yok sanirim Wink Hersey direkt ciziliyor..
Eleme varsada ben yapmiyorum ekran karti yapiyor olabilir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 12:54 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

9) Bende Lord of The Rings'in satranc takimi var. Onda da boyutlar orantisiz. Yani bir golem neredeyse 3 Frodo ediyor Wink Eger butun taslar yanyana geldiginde birbirlerine carpmiyorsa ben pek problem olacagini dusunmuyorum. Ama yinede bu oranti olayina dikkat etmek lazim tabiki.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 3:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

* Arkadaslar bu grafiksel surume kurallari ekledikce Patch cikarmaya karar verdim yani bu grafiksel surum elinizde bir kosede bulunsun 100kb lik ufak patchler ile oynanabilir hale gelene kadar patch cikarcam milyonlarca patch olsada gozunuzun onunde gelisimini goreceksiniz....


Umarim bikmadan patchleri inidirir ve yardim edersiniz..

Grafiksel surumu siteyede adresini yazdim ordan bilgilere bakabilirsiniz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 7:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sicagi sicagina bir Patch : 2 kisilik mod icin AT in kurallarini hazirladim ..

Satranc in Grafiksel surumu:
http://mosengine.inativa.com/dosya/satranc.zip

Buda patch :
http://mosengine.inativa.com/dosya/satranc_p0.zip


Grafiksel surumunun ustune bir patch acmaniz yeterli..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Aug 02, 2005 9:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

patch i indiren yok mu?

Bu ara bizim karekterleri bir test edelim dedik nasil goruncek diye:
http://mosengine.inativa.com/dosya/mostahta28.jpg
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
coolprogrammer



Kayıt: Apr 30, 2005
Mesajlar: 71
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 10:40 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Patch'i indirdim de oyunda bazı hatalar var:
1:Oyunda istediğin kadar beyaz ve siyah taşı oynattım. Confused
2:Şah'ı yedim oyun bitmedi. Very Happy
3:Daha da komiği oyundaki bütün taşları yedim oyun hala bitmedi Laughing Wink
Bunlara dikkat edip bir patch çıkarırsanız daha iyi olacağına eminim...Patch bu; tabiki hatalar çıkabilir...Onun dışında grafikler iyi, çok beğendim şahsen.
Çalışmalarınızda başarılar...
Saygılar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 12:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Arkadasim, okumadin galiba, vedat sadece o patch'de at'in kurallarini eklemis..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 1:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

@coolprogrammer:

Daha kurallarin hepsi bitmedi dun patch i degistirdim simdi PIYON, AT ve KALE kurallara uygun olarak hareket ediyor bu sadece Board un oyunu algilamasi icin kodlaniyor daha bitmedi iste yavas yavas patchlerle size gostereyim dedim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 1:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ya usta hakikatten çok güzel olmuş ben mos2d oyun motorunu böyle
bilmiyordum gölge light filan herşey var tebrikler derim
umarım oyunun cd sini de çıkarabilirsiniz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 1:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hay allah yaw bu opensource bir motor degil bus mos2d degil...

Bu benim gelistirdigim yeni bir motor gerci 2003 de basladim ama mos2d sadece bu ise basladigimda ilk kodladigim ugrasdigim programdi onuda yayinladim keske adini degistirseydim herkes karistiriyor valla.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Serkan



Kayıt: Mar 29, 2003
Mesajlar: 54
Nereden: bileyim?

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 2:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Battle chess tarzı olursa süper olur . . .
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
coolprogrammer



Kayıt: Apr 30, 2005
Mesajlar: 71
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 2:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok özür görmemişim. Sad Umarım patch'i kısa süre de çıkarırsın.Çalışmalarında başarılar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Aug 03, 2005 2:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Patch i gene guncelledim:

Buda patch :
http://mosengine.inativa.com/dosya/satranc_p0.zip

Genel olarak AT(passant yok), PIYON ve KALE hareketleri bitti sayilir.

Programi Test eden Stroma sayesinde bazi hatalarida bulup duzelttik..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Aug 04, 2005 12:19 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet sonunda yarisini mi diyeyim artik belirli bir bolumunu bitirdim 3 gundur nerdeyse uyumuyorum.....

artik patch olayindan vazgectim sanirim uzun sure sitede bu hali duracak..

icinde olanlar:

-TASLARIN HAREKETI

icinde OLMAYANLAR!!!:
-Passant
-Rok
-Acmaz
-Piyon degisimi
-Yapay zeka
-Oyunun Bitmesi.

ADRES:
http://mosengine.inativa.com/dosya/satranc.zip

Goruntu :

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Sonraki
12. sayfa (Toplam 18 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.394 Saniye