Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
graphmaster
Kayıt: Mar 24, 2004 Mesajlar: 175 Nereden: Adana
|
Tarih: Tue Aug 02, 2005 1:37 pm Mesaj konusu: |
|
|
MD-C demiş ki: |
O zaman, alan içindekiler yavaşlarken, dışarıdakiler bu yavaşlığı avantajlarına kullanacaklardır? |
tamam da dışarıdan içeriye giren her nesne bullet tima giriyor zaten |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Tue Aug 02, 2005 2:37 pm Mesaj konusu: |
|
|
graphmaster demiş ki: |
MD-C demiş ki: |
O zaman, alan içindekiler yavaşlarken, dışarıdakiler bu yavaşlığı avantajlarına kullanacaklardır? |
tamam da dışarıdan içeriye giren her nesne bullet tima giriyor zaten |
Girmezse? |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Tue Aug 02, 2005 2:42 pm Mesaj konusu: |
|
|
Fakat şöyle olabilir: bullet-time olan oyuncuyu gören herkez bullet-time'a dahil edilir... Yani bir ortamda bullet-time oluyorsa ve o anı gören herkez Bullet-Time'a davet edilir... herkezde seve seve gelir sanırım |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Tue Aug 02, 2005 2:45 pm Mesaj konusu: |
|
|
Evet bu olayın cevabı bu olsa gerek! Böylece Bullet-Time uzak duran fakat, görmüş biride o ana dahil edilir... başka biri bu uzaktaki oyuncuya baktığında oda dahil edilir... ve böyle zincir sürer.. taki halkalardan biri kendini Bullet-Time'dan koparana kadar yada kendini koparana kadar... Koparma ve girme anınada bir Doğrusal-Slow Motion eklendimi harika durur! |
|
Başa dön |
|
|
madprogrammer
Kayıt: Jun 10, 2004 Mesajlar: 290 Nereden: İstanbul // Üsküdar
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 10:19 am Mesaj konusu: |
|
|
MD-C'ye katılıyorum ki zaten olayı bullet'daki adamın bounding bilmemnesini (ne kullandıklarını bilmiyorum box, sphere, ellipsoid ya da herhangi birşey olabilir) belli bir daire içindeki her oyuncunun frustum'ıyla önceden belirlenmiş bullet zamanı boyunca her an kontrol ettirerek bu iş yapılabilir eğer bullet'daki adam bullet'da olmayan ve belirtilen dairenin içinde yer alan bir başka adamın frustum'ına girerse o adam da bullet'a girer ve bullet'daki ilk adamın bullet'ın kaçıncı saniyesinde olduğunu kontrol eder ardından kendi o süreden itibaren bullet sonuna kadar bulletda kalır
resme dökmek gerekirse
kusura bakmayın kısıtlı yerle başladım sonra da büyütmeye üşendim ama umarım anlatabilmişimdir ki zaten söylediklerim md-c'nin dediklerinden çok da farklı değil |
|
Başa dön |
|
|
KePhReNZ
Kayıt: Jan 02, 2003 Mesajlar: 55 Nereden: İzmir
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 1:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
Kafamdaki tek soru bu bullet time süresi bittiğinde taraflar arasında oluşacak zaman farkı nasıl halledilecek, kaynak tüketimi vs nasıl gerçekleşecek , bu biraz muamma ... bullet time zamanı yapmak ok yapılırda bu iş nasıl hallolur bilemen, yani bullet time a girince kaynak tüketiminin hızlanması gerekir ?? |
|
Başa dön |
|
|
Serkan
Kayıt: Mar 29, 2003 Mesajlar: 54 Nereden: bileyim?
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 2:08 pm Mesaj konusu: |
|
|
Peki Bullet-Time modundaki kişi hareket ettiği zaman kendisini görenleride Bullet-time a dahil mi edecek?
Bullet-Time Moduna girmek istemeyen biririni sırf bullet-time ı gördü diye Bullet-time moduna geçirmek pek mantıklı gelmedi bana...
Bence bullet-time bir çeşit Nitro gibi olacak
Matrix filmindeki Neo nun binanın çatısındaki kurşunlardan kaçma sahnesini hatırlayın... Ajan ve Neo bullet-time modundalardı.Ajan , Neo ona ateş ederken çok hızlı hareket ediyordu...
Neo da aynı şekilde kurşunlardan kaçıyordu ama o sahne slow motion olarak gösteriliyordu... Bence oyunda bullet-time moduna girdiğimiz zaman sahne bizi izleyenler için filmdeki ajan sahnesi gibi olacak yani herkes tarafından çok hızlı hareket eden biri olarak görünecez... Fakat kendimiz Max Payne deki gibi biraz yavaş ama diğerlerine göre daha hızlı hareket edicez... |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Aug 03, 2005 3:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
İyide, Bullet-Time'ı başlatanlar, istekleri doğrultusunda işlemi aktif ederler fakat... bir kere bir yerde bullet-time varsa ve buna şahit olanlar mecburen b-t'a girmek zorunda... yoksa yavaş yavaş ateş edeni normal olan herkez zorlanmadan vurabilir! |
|
Başa dön |
|
|
Serkan
Kayıt: Mar 29, 2003 Mesajlar: 54 Nereden: bileyim?
|
Tarih: Mon Aug 08, 2005 8:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
MD-C demiş ki: |
İyide, Bullet-Time'ı başlatanlar, istekleri doğrultusunda işlemi aktif ederler fakat... bir kere bir yerde bullet-time varsa ve buna şahit olanlar mecburen b-t'a girmek zorunda... yoksa yavaş yavaş ateş edeni normal olan herkez zorlanmadan vurabilir! |
Galiba anlatmaya çalıştığım şey anlaşılmadı...
Max Payne i örnek alırsak Bullet-Time moduna girdiğimiz zaman diğer adamlara göre hızlanıyoruz aslında... Max Payne deki düşmalardan birini oynayabilseydik eğer Max Payne B-T a girdiği zaman çok hızlı hareket eden biri olacaktır... Onu vurmamız zor olacaktı ama biz onun için çok kolay bir hedef olacağız... SW:Jedi Academy de Single-Player modunda Force lardan SPEED i seçince aslında birçeşit Bullet-Time a giriyoruz ve tahminimce oyunun Multi-Player modunda da bu özelliği kullanabiliyoruz...
Herneyse oyun çıkınca göricez |
|
Başa dön |
|
|
|